cvakanie v celom spektre otacok

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

cvakanie v celom spektre otacok

Příspěvek od DOOlittle » 15.03.2008, 13:31

vcera som sa bol previest a zrejme som nechtiac asi na pol sekundy dal jemne nad 6000 a od tej doby sa ozyva prenikane cvakotanie spod ventildekla... po chvili to prestalo, ale dnes sa to ozvalo znova....nemam nahravku toho zvuku, ale myslite ze by to mohol byt hydrostel? mam na to dnes cas, tak to mozem pozriet....co doporucujete?

p.s.> zacinam mat pocit ye toto auticko ma tiez 1000 Malych Bolesti:)

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 15.03.2008, 15:28

Hydroštely většinou cvakaj při volnoběhu , máš tam ic s avie mohlo by cvakat vrtule o trubku , jestli to máš bez úprav tak je možný taky vačka ta mi cvakala ve všech otáčkách , a nebo náký kryt
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 15.03.2008, 19:02

také mi cvrlikalo jemně v celém spektru otáček, a dnes, stojí v garáži s motorem na několik tisíc kousíčků :-D
Většině z nás cvrliká něco v motoru
:-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.03.2008, 10:33

Pre upresnenie ide o KA24E. Cize ziadne turbo (zatial :lol: )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 16.03.2008, 10:34

tohle mi dělalo na KA24E taky,, myslel sem si že to je vytahaný rozvodový řetěz.. ale neřešil sem to nikdy
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 16.03.2008, 18:10

kenivruh píše:Pre upresnenie ide o KA24E. Cize ziadne turbo (zatial :lol: )
:)) no jo....hadam sa aj tam raz dopracujem. To cvrlikanie mimochodom o5 prestalo, ale ked to cvrlikalo, tak to boli celkom riadne zvonive supy.... rozvodak to nebol....ten cvrlika inak....viem to, lebo aj ten rano cvrlika:))

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

rozvodak a hlava

Příspěvek od DOOlittle » 17.03.2008, 10:49

nechcem zakladat nove vlakno, len by ma zaujimalo ci je mozne zamenit hlavu na 12 ventile za 16 ventilovu:)

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 17.03.2008, 19:14

uz to cvrlika znova....niekedy silnejsie, niekedy slabsie.....obcas prestane...som z toho na prasky.....je to relativne vysoko ladeny zvuk......cvakanie ktore je v celom spektre otacok a pocujem ho aj v kabine....co sa moye stat ak by to bol hydrostel a jaydil by som na tom dlhsiu dobu?

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 18.03.2008, 01:50

privez to ukazat reknu ty vic

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Příspěvek od DOOlittle » 18.03.2008, 07:51

vo stvrtok s tym idem na cele sviatky do garaze kde budem pokracovat v usilovnom vyvarani a pri tej prilezitosti dam dole ventildekel a skontrolujem tie hydra. Dovtedy to musi permanentne jazdit:(

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

vyresene

Příspěvek od DOOlittle » 20.03.2008, 21:20

pridal som LIQUI MOLY aditivum na opravu hydraulickych zdvihadiel do motora a za 5 minut bol pokoj. Dolial som asi 0,5 litra oleja co chybal a je to v cajku

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 20.03.2008, 22:27

Co to je zač ten zázračnej přípravrk ? foto nebo odkaz

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 20.03.2008, 22:36

Tak to je velmi zajímavé.
Co si o tom myslí ostatní, může tohle aditivum fakt vyřešit klepání hyder?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.03.2008, 22:38

nevím jestli to aditivum to vyřeší, ale když mi na birdu klepali tři hydra a nalil jsem olej s MOS2 od LM tak dvě ze tří přestali klepat

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 20.03.2008, 22:46

Kentoya píše:nevím jestli to aditivum to vyřeší, ale když mi na birdu klepali tři hydra a nalil jsem olej s MOS2 od LM tak dvě ze tří přestali klepat
Mě právě ten MOS2 nevyřešil nic, tak nevím jestli do toho aditiva jít...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů