Čištění ventilace

Odpovědět
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Čištění ventilace

Příspěvek od james2000 » 22.10.2008, 11:05

Zdravím, čistili jste někdy ventilaci v autě? Jde mě o to, kde sehnat filtry, jak dlouho to tak zhruba trvá, a čím to vyčistit, protože se mě nechce rozdělávat celá palubka, abych to vyčistil. V servisním manuálu jsem to hledal, je to na straně HA-5, ale nevím, kde mám začít, když to budu chtít první profouknout kompresorem, nebo podobně, ještě před tím než to budu čisti nějakým tím sajrajtem. Prostě potřebuju poradit, kde začít...
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění ventilace

Příspěvek od OndraS13 » 23.10.2008, 11:03

leta pane kdyz jsem jeste byl prejimaci technik u toyoty tak jsem obcas delal i praci za mechanika-meli jsme akci kde bylo cisteni ventilace a klimosky. A bylo to jenom o tom ze se do vsech nadechu,vydechu aplikovala desinfekce klimatizace a nechala chvili pusobit,pak zapnout klimu i ventilaci naplno ( bacha na to ze nesmis hned vyjet-muze to mit spatny ucinky ta desinfekce-takze poradne vyvetrat) jeste doporuceni-nedavej tam skodovackou desinfekci,ta hrozne smrdi,toyotacka je takova vonava. Ale pred tim bych doporucil vysat ventilator a od ventilatoru to profouknout vysokym tlakem vzduchu.uvidis,pak napis jak jsi to resil-urcite se to bude hodit.
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění ventilace

Příspěvek od james2000 » 23.10.2008, 12:35