hadice k turbu

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: hadice k turbu

Příspěvek od Trinom » 20.02.2011, 15:35

On to včera dal k sobě do tématu.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: hadice k turbu

Příspěvek od Woyta » 20.02.2011, 16:36

Az se vratim z garaze tak vam udelam podrobnejsis foto.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: hadice k turbu

Příspěvek od Woyta » 20.02.2011, 20:32

Takhle podrobne vam to staci? Vetsi prumer hadic jsou 60cm kousky na vodu. Mensi prumer je 30cm na olej. Sroub na olej do turba nebo bloku (?) ma dost maly prumer dirky. Uvidim co je v aute akdyztak pouziju starej.
Jelikoz s kuzeliky zatim nemam zkusenost. Staci radne dotahnout nebo to chce neco na dotesneni?
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: hadice k turbu

Příspěvek od sejkora » 20.02.2011, 20:35

Woyta píše:Takhle podrobne vam to staci? Vetsi prumer hadic jsou 60cm kousky na vodu. Mensi prumer je 30cm na olej. Sroub na olej do turba nebo bloku (?) ma dost maly prumer dirky. Uvidim co je v aute akdyztak pouziju starej.
Jelikoz s kuzeliky zatim nemam zkusenost. Staci radne dotahnout nebo to chce neco na dotesneni?
:blob2:
Bez auta...

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: hadice k turbu

Příspěvek od jetoboy » 20.08.2012, 10:09

Chtěl bych pořídit tadyto,vím že ohledně restriktoru tu bylo už dost napsáno.Zajímaj mě vaše názory.Chci hlavně upravit hadici na přívod oleje.


http://www.ebay.com/itm/M11x1-0mm-Banjo ... 88&vxp=mtr
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: hadice k turbu

Příspěvek od mara_m » 26.12.2012, 13:29

kenivruh píše:Ach jo. Furt to tu pisem a furt tu niekto da ze zavit do turba pre olej je M11x1mm.

Zavit do original turba Garrett je 7/16-24 UNF.

Na motore je zavit pre vodu rovnaky ako do turba, pre olej je to M12x1mm, ak mas ten 90 stupnovy medzikus na bloku. Priamo na bloku je potom zavit 1/8-28 BSP (len uz neviem ci je rovny alebo kuzelovy, ale skor kuzelovy).

jen tento zavit ? riznuj jsem jak 7/16-24 tak 11*1 a ani jeden mi do toho turba nejde (jedna se o origo garrett)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů