Stránka 3 z 3

Re: hadice k turbu

Napsal: 20.02.2011, 15:35
od Trinom
On to včera dal k sobě do tématu.

Re: hadice k turbu

Napsal: 20.02.2011, 16:36
od Woyta
Az se vratim z garaze tak vam udelam podrobnejsis foto.

Re: hadice k turbu

Napsal: 20.02.2011, 20:32
od Woyta
Takhle podrobne vam to staci? Vetsi prumer hadic jsou 60cm kousky na vodu. Mensi prumer je 30cm na olej. Sroub na olej do turba nebo bloku (?) ma dost maly prumer dirky. Uvidim co je v aute akdyztak pouziju starej.
Jelikoz s kuzeliky zatim nemam zkusenost. Staci radne dotahnout nebo to chce neco na dotesneni?
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Re: hadice k turbu

Napsal: 20.02.2011, 20:35
od sejkora
Woyta píše:Takhle podrobne vam to staci? Vetsi prumer hadic jsou 60cm kousky na vodu. Mensi prumer je 30cm na olej. Sroub na olej do turba nebo bloku (?) ma dost maly prumer dirky. Uvidim co je v aute akdyztak pouziju starej.
Jelikoz s kuzeliky zatim nemam zkusenost. Staci radne dotahnout nebo to chce neco na dotesneni?
:blob2:

Re: hadice k turbu

Napsal: 20.08.2012, 10:09
od jetoboy
Chtěl bych pořídit tadyto,vím že ohledně restriktoru tu bylo už dost napsáno.Zajímaj mě vaše názory.Chci hlavně upravit hadici na přívod oleje.


http://www.ebay.com/itm/M11x1-0mm-Banjo ... 88&vxp=mtr

Re: hadice k turbu

Napsal: 26.12.2012, 13:29
od mara_m
kenivruh píše:Ach jo. Furt to tu pisem a furt tu niekto da ze zavit do turba pre olej je M11x1mm.

Zavit do original turba Garrett je 7/16-24 UNF.

Na motore je zavit pre vodu rovnaky ako do turba, pre olej je to M12x1mm, ak mas ten 90 stupnovy medzikus na bloku. Priamo na bloku je potom zavit 1/8-28 BSP (len uz neviem ci je rovny alebo kuzelovy, ale skor kuzelovy).

jen tento zavit ? riznuj jsem jak 7/16-24 tak 11*1 a ani jeden mi do toho turba nejde (jedna se o origo garrett)