DETONACNI HORENI

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od Kentoya » 12.04.2011, 09:42

tu jistotu beru ze selských počtů, mrkni na mapu toho turba, mrkni na mapu třeba 2871
dále masa vzduchu která projdem tím motorem při tlaku 0,6 bar nebude o moc větší než u seriové T25, protože ten motor má určitou volumetriku a nic převratného do toho motoru nedával, že by dal lepší sání, upravil kanály šílené vačky se šíleným zdvihem a na zvětšené kanály zvětšené výfukové svody

kdyby mu to dělalo u 1 bar možná u 0,9, tak už je hodně na zváženou zamyslet se na tím turbem a jeho velikostí, ale při 0,6 a 3000 točkách při téhle volumetrice motoru, bude vzduchu stále málo na to, aby to váha zvážila a jednotka podle políčka v pravém sloupci správně přiřadila předstih a množství paliva

v každém případě se vyplatí změřit AFR a v každém případě se vyplatí tu jednotku doladit na to turbo např pomocí nistune, o tom se vůbec nehádám, ale při 0,6 bar to musí fungovat i s turbem T04 bez detonací protože i T04 bych viděl první problém u 0,8 bar +-

další věc k zamyšlení, vem si můj vysokokompresní motor, kde při předstihu 20 (o 5 agresivnější) a hodně dobře průchozím vejfuckem a sáním to začínalo detonovat při 3000 točkách až při tlaku turba 1,2 bar, 1 bar to stíhalo v pohodě až do max toček a při 1 bar tam byla směs od 3000 toček 10,2 AFR čili extrémně bohatá a on má motor v podstatě v seriovém stavu, jen větší turbo, které je sice schopné dodat větší masu vzduchu, ale volumetrika motoru mu ji stejně nedovolí využít, takže se masa bude hromadit před ventilama a bude stoupat tlak v sání a na budíku, (to mám zase ze svého zkoušení, turbo T3 super trim 60, tlak v sání 1,3 bar a neprůchozí výfuk, takže volumetricky to ten motor nepobral, ale stále to jelo bez detonací i při tlaku na který to jet nemělo) prostě sice to turbo nebyla nejlepší volba, ale 0,6 to ostatní musí zvládnout s tímhle turbem, problémy by měly nastat až u +- 0,9 bar

to je moje jistota, pokud má v pořádku CAS, vstřiky, rozvody a vše ostatní, ale opakuji se, chce to změřit AFR, které bude z nějakého důvodu asi špatné a najít chybu a popř doladit nistunem

pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale už se mi nechce víc o tomhle rozepisovat, napsal jsem vše co jsem napsat chtěl

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od sejkora » 12.04.2011, 10:18

bud v klidu je to tak, hodnota na budiku ti udava tlak kterej se uz nevesel do valce....
Bez auta...

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od vekslak » 12.04.2011, 21:19

Blazne co trochu info a pak tu tak mudrovat? T618z ma kopresorovou mapu jen nepatrne jinaci nez GT28xxx
Obrázek

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od PsychoBilly » 13.04.2011, 12:53

hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru :wink:
Naposledy upravil(a) PsychoBilly dne 13.04.2011, 13:07, celkem upraveno 1 x.
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od Svobda » 13.04.2011, 13:07

No podle te foto se vekslak nastval a hodil tam velkej motor :D
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od Fizzbiker » 13.04.2011, 13:09

jo ale na fotce neni dvoukilo a podle spiglu bych rekl ze porsche 944... :bounce:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od Svobda » 13.04.2011, 15:01

Jo mas pravdu neni to dvoukilo ja si to nezvedcil :D
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od vekslak » 13.04.2011, 17:29

PsychoBilly píše:hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru :wink:
seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...
Obrázek

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od vekslak » 13.04.2011, 17:29

Fizzbiker píše:jo ale na fotce neni dvoukilo a podle spiglu bych rekl ze porsche 944... :bounce:
mas pravdu, 944 ale tim to tu zasirat nebudeme :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od PsychoBilly » 13.04.2011, 18:33

vekslak píše:
PsychoBilly píše:hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru :wink:
seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...
Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt :)
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od vmille » 14.04.2011, 22:36

turbo je sumak problem je nekde jinde, po zmereni widebandem budes chytrejsi. S2 je neskutecne bohata, protonemam rad chipy a vyhybam se jim protoze zbytecne zalivaji motor benzinem, Horsham se tak jisti aby nenicili motory.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od blázen » 15.04.2011, 07:55

vekslak píše:Blazne co trochu info a pak tu tak mudrovat? T618z ma kopresorovou mapu jen nepatrne jinaci nez GT28xxx

jenže S2 je pro T28 ne GT28 T28 končí u 300k GT28 400 možná 450k přijde ti to stejný? ale problém bude jinde,když to je špatný u 0,6bar,myslel sem,že máš to turbo o víc větší

btw:pro GT28 je stage3 chip od horsham
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od kenivruh » 15.04.2011, 08:29

Aky nabeh ma to turbo? Myslim tym aky je priebeh tlaku voci otackam. V com by mohol byt podla mna problem je, ze sice palivova mapa nema problem s roznym turbom, kedze je zavisla od prietoku, ale problem s inym nabehom moze mat mapa zapalovania. Ta je zavisla len od otacok. Ak mas v tom pasme 2-3 tisic vyssi prietok vzduchu ako seria, pripadne T28 (T28 je v tom pasme este totalne offboost), tak moze prilis agresivne nastaveny predzapal sposobovat ten problem.

Este pre upresnenie. Asi to je tazko zistit ale mas problem s preignition alebo detonaciami?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od vekslak » 15.04.2011, 14:17

Takze aktualne, AFR zmereno na 15,1 v okamziku detonaci pri 2600ot/min (zjistovano stroboskopem)
PsychoBilly píše:seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...
Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt :)[/quote]

o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer :-( ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..
Obrázek

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: DETONACNI HORENI

Příspěvek od vekslak » 15.04.2011, 14:19

Takze aktualne, AFR zmereno na 15,1 v okamziku detonaci pri 2600ot/min (zjistovano stroboskopem) tlak podle budiku 0,6 jo a tlak v pal. liste byl mezi 3.5 a 4bar..
PsychoBilly píše: Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt
o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer :-( ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 128 hostů