Výfuk

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Výfuk

Příspěvek od Igor » 13.09.2011, 22:27

Jen ze zajímavosti se ptám,mám od svodů po konec katalyzátoru(katalyzátoru je vložena trubka okolo výpletě) průměr výfuku 55mm to znamená série a od konce katíku mám nerezovou trubku 54,5mm až k tlumiči,kterej je stejně průchozí.Kdo zamnou jel,nebo kdo mě slyšel z dálky,tak ví,jakej to dělá randál,ale abych se vrátil k dotazu,jen mě zajímá jakej to má vliv na výkon,jestli stoupne,nebo klesne...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Výfuk

Příspěvek od mara_m » 14.09.2011, 19:55

:D už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul :D :D za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od Mirek » 14.09.2011, 20:18

mara_m píše::D už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul :D :D za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
na tom jsi byl kde? :-)

vazne uz me neserte s tim hledanim :mrgreen:
forum/viewtopic.php?f=154&t=7329
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Výfuk

Příspěvek od mara_m » 14.09.2011, 20:53

miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Výfuk

Příspěvek od Igor » 14.09.2011, 21:00

no ždyť jo...já ta mám za katíkem jako difuzor(například difuzor v katalyzátoru),proto mi to piští jak stíhačka ve 4000 otáčkách a mám rychlejší nástup do otáček než se sériovým výfukem,tohle jsem vypozoroval já :o)
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od Mirek » 14.09.2011, 22:19

mara_m píše:miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
odkaz byl igorovi, to s tim ze nevim kde jsi na tom byl bylo tobe. Kde se co resilo a zustalo otevrene? Pokud vim, ohledne vyfuku je tu jasno uz nekolik let :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od Mirek » 14.09.2011, 22:50

Mirek píše:
mara_m píše:miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
odkaz byl igorovi, to s tim ze nevim kde jsi na tom byl bylo tobe. Kde se co resilo a zustalo otevrene? Pokud vim, ohledne vyfuku je tu jasno uz nekolik let :)
jeste jsem do toho tematu postnul par postrehu od kluku z TF. Jinak si myslim ze raddy to popsal velice dobre. Co presne ti neni jasne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od Fizzbiker » 14.09.2011, 23:20

me to teda cele spis pripada jako dalsi duplicitni tema...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Výfuk

Příspěvek od Igor » 14.09.2011, 23:37

Taky tě mám rád Fizzi :-D
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od kenivruh » 15.09.2011, 08:38

Ludia davajte si tam poriadne rury, kto ma potom tie vysavace pocuvat :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od blázen » 15.09.2011, 12:09

mara_m píše::D už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul :D :D za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
turbo je především tepelný stroj.. náběh bude ovlivnovat víc věcí než tlak.. třeba taky AFR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od Fizzbiker » 15.09.2011, 12:22

tepelny stroj? to myslíš jak? :|

turbo je v podstate jen čerpadlo když to reknu tak vidlácky.
rozved to nejak rad bych se poucil (neni to rypani)...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od blázen » 15.09.2011, 13:18

stačí něco přečíst o termodynamice :)
půjde o rozdíl tlaku a především teplot
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od Fizzbiker » 15.09.2011, 13:40

to mi nejak nesedí jiste teplota a tlak ovlivnují molární množství vzduchu v určitém objemu, samozrejme cim chladnejsi smes tim vetsi bude "hutnost" vzduchu a bude lepe roztačet lopatky. ale porad nechapu proc by se melo oznacovat za tepelny stroj když jedine teplo ktere stim ma co delat je odpadní a ohriva samotne turbo a to je v podstate nežádoucí.
podle me je to proste cerpadlo ktere je pohaneno vyfukovymi plyny coz je zase cerpadlo ale naruby. myslim ze je to stejne jako by jsi tvrdil že mlynske kolo je tepelny stroj.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk

Příspěvek od blázen » 15.09.2011, 13:49

nemáš pravdu..přečti si něco o termodynamice..
pár věcí k zamyšlení..
jak by pak mohla změna AFR ovlivnit třeba náběh toho turba?
jak funguje ALS?

kdyby to bylo jak píšeš, uměl bys tlačit lineárně s otáčkama motoru,což je nesmysl.

turbo JE tepelný stroj..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů