Tuning motoru CA18DET

Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od kenivruh » 31.10.2011, 08:50

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 31.10.2011, 09:10

JakubkoGB píše:Dobry den prajem vsetkym. Kupil som si Sx 200 vikendove auticko ktore chcem krasne porobit... no potrebujem pomoc ohladom tunningu co uz s tym motorom maju skusenosti... viem ze tu je vela prispevkov ohladom toho viem ze tu vela ludi pisalo ze chce 600ps :lol: za male peniaze :roll: No ja ocakavam nieco okolo 300-350 hp chcem tam dat stage 3 air flow Z32 oil catch... pojdu nove zvody s external westigate blow, off valve,turbo GT28 sr20 pressure regulator ,apexi atc. NO najviac ma trapi Apexi itc a regulator tlaku paliva neviem ako to zapojit... mozno by som na to prisiel no nie som doma pracujem v zahranici a auto je doma tak to je tak na sucho, no nemam chut sa sniekym hadat a dokazovat si kto vie viac. Mam moznost dat aj turbo zo skyline motor rb25det je to este vedsie no jeden chlapik mi pisal ze tam nepasuje rurka na olej... zatial diki :)

toto je co ? nepsal si kolik hp ces ? :roll:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 10:22

mara_m píše:
JakubkoGB píše:Dobry den prajem vsetkym. Kupil som si Sx 200 vikendove auticko ktore chcem krasne porobit... no potrebujem pomoc ohladom tunningu co uz s tym motorom maju skusenosti... viem ze tu je vela prispevkov ohladom toho viem ze tu vela ludi pisalo ze chce 600ps :lol: za male peniaze :roll: No ja ocakavam nieco okolo 300-350 hp chcem tam dat stage 3 air flow Z32 oil catch... pojdu nove zvody s external westigate blow, off valve,turbo GT28 sr20 pressure regulator ,apexi atc. NO najviac ma trapi Apexi itc a regulator tlaku paliva neviem ako to zapojit... mozno by som na to prisiel no nie som doma pracujem v zahranici a auto je doma tak to je tak na sucho, no nemam chut sa sniekym hadat a dokazovat si kto vie viac. Mam moznost dat aj turbo zo skyline motor rb25det je to este vedsie no jeden chlapik mi pisal ze tam nepasuje rurka na olej... zatial diki :)

toto je co ? nepsal si kolik hp ces ? :roll:
psal psal ale niekto hned vytiahol cisto 350- koni

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 10:46

Potom ak sa niekto zlutuje tak poprosim schemu na zapojenie regulatora tlaku paliva a oil catch tank alebo foto diki

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 11:22

A co tak GT35 T3 ci to je uz moc velka spekulacia ?

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od jetoboy » 31.10.2011, 11:31

Ahoj, to není nereálné,ale bude to cenově někde jinde než to udělat na GT28!Když píšeš že to máš jako výkendové auto,tak na co ho chceš používat?chceš jezdit sprinty, drifty nebo to chceš jen na ježdění???
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 11:57

vies ono to nie je problem kupit len nechcem mos stym maturovat lebo ja nie som casto doma dajme tomu 4x v roku po dva tyzdne

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od blázen » 31.10.2011, 11:58

na 300-350hp bude stačit GT28 ale ne z s15

jinak si projdi projekty ,třeba 200Sx co měl choose ,ten měl motor téměř s 350hp a uvidíš,co potřebuješ a co ne
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od DragonART » 31.10.2011, 12:07

Achjo, psal jsi že by jsi rád okolo 300 - 350 hp. pak jsi psal že se rozhoduješ mezi turbem z S14 a nebo z RBčka. Což si myslím že tohle turbo to nezvládne. Nic jsem proti tobě nenapsal a pokud to vyznělo vytažený z kontextu tak pardon.

Choseho S13 je dobrej příklad. :wink:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od jetoboy » 31.10.2011, 12:10

JakubkoGB píše:vies ono to nie je problem kupit len nechcem mos stym maturovat lebo ja nie som casto doma dajme tomu 4x v roku po dva tyzdne
Tak jak píše blázen... Dát to na GT2860rs, z32 maf,444vstřiky.
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 31.10.2011, 12:31

zapojeni FPR je jednoduche vyndas stavajici das tam prechodku na handicu tam to napojis do fpr a z nej do zpatecky a podtlak znej do sani proste jako by jsi vzal serii a odsadil ji od listy :wink: turbo bych dal GT2860rs
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 13:50

jetoboy píše:
JakubkoGB píše:vies ono to nie je problem kupit len nechcem mos stym maturovat lebo ja nie som casto doma dajme tomu 4x v roku po dva tyzdne
Tak jak píše blázen... Dát to na GT2860rs, z32 maf,444vstřiky.
asi to aj tak zrobim ved este pospekulujem popitam sa tu v GB ludi co robia veci na to a skusim nieco skombinovat tak aby bolo stym co najmenej prace doma

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 31.10.2011, 19:58

mara_m píše:
Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
pri nulovem tlaku v sani 4 bary ?
Regulator od Tomei co mam objednany by mel zvladat regulovat 4bary. Pokud teda dorazi. :)
Otazka je co na to pumpa. Neplanuju foukat pres 1,2 bar (na bezne jezdeni do 1bar) coz by seriove 370 vstriky mohli s nejakou rezervou zvladnout. Jinak se holt budou shanet vstriky.
Teoreticky by by vyssi tlak mel zajistit lepsi rozpraseni smesi ale prinos bude asi zanedbatelny.

Rad se ale necham poucit pokud ma nekdo zkusenost s podobnou kombinaci.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 31.10.2011, 20:11

hale ja fouknul se serii strikama a stage 2 1,5 baru :D :D afr bylo 12 ale ja to mam uchcane jak svine sezralo mi to 50L 100 oktanu na 110KM :D ale kdyz das 4 bary pri nulovem tlaku coz znamena 3,3 pri podtlaku a nejakych 5 baru v pri jednom baru v sani tak na volnobeh ti to pude jak muj motor a za tepla bude chcipat pac se uchcije takze pude jeste hure musel bys upravit ecu aby mela kratsi casy pak muzes zvednout tlak ale nikoliv na serii jednotku ci serii chip jinak na volnobeh a nez se dostane do bostru to budes mit bohate ako prase a pude to jak muj motor akorat ja mam uz pri podtlaku 0,6 tak mam 1,5 baru takze pri nulovem tlaku mam 2,1 baru na palivu a teprve mi to jede me se to uchcavalo aj pri 3 barech jako ma serie :(
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Trinom » 31.10.2011, 20:12

Tak to pak můžem otestovat :)
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů