Stránka 4 z 8

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 20:16
od mara_m
co ces testovat ?

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 20:48
od Kohla
Tady máš to FPR http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... 38d8923a8e...

A vůbec, přečti si celou sekci "Návody", je tam spousta užitečných rad a je to lepší než ohánět se tu nějakými fakty vycucanými z prstu a pak se divit, že jsou tu lidi nepříjemní :wink:

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 21:05
od Woyta
Me vstriky snad neuchcavali a ted budou asi i radne vycistene. Mohli by to tedy zvladnout . Uvidime co na to praxe.
Samozrejme nistune je na nakupnim seznamu. :)
V lete by to mohla bejt prima potvurka.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 21:23
od mara_m
Woyta píše:Me vstriky snad neuchcavali a ted budou asi i radne vycistene. Mohli by to tedy zvladnout . Uvidime co na to praxe.
Samozrejme nistune je na nakupnim seznamu. :)
V lete by to mohla bejt prima potvurka.
pokud das 4 bary tak to nezvladne motor proste na volnobeh a bez bostru tam pude moc benzinu a bude to liny a bude se to uchcavat ale delaj jak myslis
vstriky mam po repasu
vstriky budes mit od kentoy ?

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 21:34
od Woyta
Mam u nej celej motor. A vetsinu auta. :D

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 21:37
od Trinom
spíš bych řekl "zbytek auta" :D

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 21:44
od mara_m
takze vstriky od kentoy ?
pokud ano tak asi mas ty co ja co jsem nechal delat :wink:

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 22:55
od Woyta
Nebo se na tech mejch vyzkousi jedna jeho nova hracka.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 23:13
od mara_m
myslis na cisteni vstriku ultrazvukem

ja tet ci zkusit dat stare vstriky do protecu je tam na noc potopit a zkusit je prohodit pak uz nevim co je na tom jinak spatne

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 00:41
od JakubkoGB
Ja neviem ako to stymi tlakmy je aky boost a v liste no ja berem chip stage 3 od anglicana je to okolo 330bhp a potrebne upravy pre ten chip su: Free-flowing air filter
Free-flowing exhaust
Uprated fuel pump (eg. Walbro or Bosch)
Uprated intercooler
Skyline GTR / Pulsar GTiR 440cc/444cc injectors (required)
300ZX (Z32) MAF (required)
T28H / GT28R / GT28RS / T3 turbocharger
Suitable boost controller for 17 psi (please see my other auctions)
Super unleaded fuel (97 RON or higher)
no rad by som sa to naucil aj sam zatial si to len tak citam asnazim sa porozumiet :)

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 01:08
od Kentoya
a v té poslední odpovědi co jsi postnul vidíš, že to co jsem ti napsal česky a rychle tu je
tlak turna 1,2 bar
vstřiky 444
v liště tedy 4,2 bar
a 330 hp

s těma turbama co tam jsou uvedený toho výkonu dosáhnout samozřejmě jde, akorát to nejsou turba z S14
a chip stage 3 je natolik bohatý, že to s ním bude problém dosáhnout (ten výkon) ale hodně zdaru a rafěji kup nistune a nech doladit

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 10:46
od JakubkoGB
Preco je ten chip taky zlozity ? a kto by mi mohol poslat link na ten nistune... A mam pocit ze najlepsie je si upravyt mapy na chipe samostatne a presne podla motora... nie len tak kupit stage 3 a to je tak viac na oko...

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 11:05
od blázen
nistune.com

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 11:20
od JakubkoGB
Uz som to videl...a ma to niekto tu a vie vlasne s tym robit kurnik toho sa ja radsej chytat nejdem este nieco dovrzam... priliz tazke na mna nevyznam sa v tom. to nie ako na babete nastelovat pomer vzduchu a paliva :)

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 11:24
od blázen
raddy