Odvzdušňování brzd

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od mara_m » 27.05.2012, 21:50

dot3 je srac poznas az nekdy budes jezdit agresivne a ne jak duchodce dot 4 sem uvaril jak prd tu klasiku tusim 165 celsia
to ze vyrobce predepisuje aj seriova (r15 195/60 )kola tak to je taky podle tebe nejlepsi jo :lol: :lol: :lol:a seriove brzdy taky jsou nejlepsi jo ? :lol: :lol: :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od Grassell » 28.05.2012, 09:30

Davam 5.1 a nic se nesere.

Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od yHCov » 28.05.2012, 23:20

Jennulda píše:Myslim že to zbytečně hrotite a bohatě by ti stačila obyčejna DOT 3 kterou předepisuje výrobce,
Brzdy se odvzdušnuji od nejdelši trubky po nejkradší.

A ve škole nam vždycky řikali že je třeba použivat na auta brzdovku kterou předepisuje vyrobce,
DOT 4 oproti DOT 3 je agresivnější a mohla by u seriovejch brzd poškodit gufirka,

Osobně jsem se stim ještě nesetkal ale pamatuju že mistr nam vykladal že už na tohle narazil
obyč dot4 uvaříš obzvlášt na sériových brzdách hned.. na okruh je to vyloženě nebezpečný

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od Igor » 29.05.2012, 19:51

Máro jsem sice automechanik,ale z osobáků dělám jen svoje dvoukilo,opravuju kamiony už od 15-ti kdy jsem začal v jedný firmě na praxi a už jsem tam zůstal,jinak...vím že brzdy se odvzdušňují od nejvzdálenějšího po nejbližší kolo,ale ten 50-ti letej mechanik kterej dělal ty oply,mě tímhle odrovnal a já na to čuměl jak péro z gauče,proto se radši zeptám lidí tady,protože je lepší se zeptat než potom něco posrat.Ondro chvilku jsem dělal v Kvasinách a dělaly se tam hodně ty nový superby do Anglie a motor se točil jako u normálního auta,vím jen že starší japonci měli opačnej směr otáčení....
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od adner » 29.05.2012, 21:08

je úplně jedno z kterého konce, či strany začneš odvzdušnovat, nejdůležitější je aby kapalina protékala obvodem dostatečně rychle aby se bubliny nestačily pohybovat proti proudu. Např víčko na nádobku s přípojem na kompresor, tlak cca 0,8 b a jen povoluješ odvzdušnováky. Celé auto zmákneš sám a spolehlivě.
Auta s ABS mohou mít různé odvzdušnovací postupy, záleží na typu zapojení okruhů.
DOT xy není rozhodující. Lidi, kteří používají keramické destičky a trochu brzdí, by měli zásadně aplikovat kapalinu s bodem varu 290° a více. Keramika vyrábí podstatně víc tepla než klasika uhlí. Nekupujte kapalinu s nápisem "blabla racing blabla" pokud na ní není uvedena teplota. Dlouhodobě nejspolehlivější z běžně dostupných je Castrol SRF.

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od mara_m » 29.05.2012, 21:17

ja to odvzdusnuju tak ze mam nadobku s moturkama z ostrikovacu to pripojim na odvzdusnovak a opacne tam natlacim kapalinu a taky to jde :)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Odvzdušňování brzd

Příspěvek od Igor » 01.06.2012, 18:40

Dík Rendo :),Máro dík za tip :)
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 18 hostů