Problemy z motorom CA18DET...

Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 » 28.03.2014, 09:08

Chalani mam problem moj motor z nicoho nic skocil do nudzoveho rezimu po nastartovani drzi volnobeh na sitici 1500 ked sa zohreje 1200 maximalne sa da vytocit do 2000 otacok potom zacina strielat do vyfuku ked zaradim jednotku tak bud skape alebo sa ledva vlece to auto... skusal som menit vahu vzduchu (teda 3ks z funkcneho auta) ,vymenil som sviecky stare sviecky boli uplne cierne a smrdeli po benzine ,kontroloval som celu cestu od turba k ic a od ic ku klapke , predzapal mam naladeny podla stroboskopu na -15stupnou, uz neviem co by to este mohlo byt skusim este vymenit lambda sondu ze ci v nej neni chyba dakujem za kazdu radu...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od raddy » 28.03.2014, 09:12

lambda sonda to urcite nebude....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od blázen » 28.03.2014, 09:14

Já bych hledal chybu v kabeláži mezi ECU a AFM .. Nebylo by to prvně, kdy vadný konektor nebo zlomený kabel odpoji AFM
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 » 28.03.2014, 09:16

no prehladali sme celu elektriku aj sme to merali ako mi radil raddy a 12V bolo tam kde malo byt a aj kostra bola na spravnom mieste

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od raddy » 28.03.2014, 09:18

nejde o 12V, ale o signalovy vystup AFM zmerany priamo na konektore ECU...toto si podla vsetkeho nezmeral...cize odmeraj vystup AFM priamo na konektore AFM a nasledne ho odmeraj na konektore ECU...ak je tam rozdiel, robi to kabelaz a ECU nevidi ten isty vystup ako dava AFM.

Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 » 28.03.2014, 09:32

vies my lepsie popisat kde by som to mal odmerat a tak chcem dneska skusit aj to vyblikavanie na ECU aby som teda videl co robi problem hadam sa mi to podari...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od raddy » 28.03.2014, 10:46

vyblikanie chyb ECU je zaklad, ak ti vyblika chybu AFM, je to jasne. konkretne to meraj na konektore ecu, ako som uz napisal, je to pin 37 alebo 27, pin 26 je zem pre AFM.
http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=& ... 75WTOrnMuQ

takisto zmeraj reakciu AFM podla pokynov v servisnom navode (fuknutie do AFM a zmeranie vystupu)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od kenivruh » 28.03.2014, 14:13

ked to ide vytocit len do 2000 tak je na 99% zly signal od AFM.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 » 30.03.2014, 06:41

Chalani tak som vymenil lambda sondu nic sa nezmenilo tak som spravil diagnostiku a vyblikal som si chybu=12-vahu vzduchu ,13- cidlo teploty motora ,34- knock senzor viete mi teda poradit kde mam hladat chyby a co by som mal vlasne vymenit diky moc za rady

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od raddy » 30.03.2014, 07:23

ako prve ries vahu,ostatne az potom. Navod tu uz mas. Ak nameras spravny signal afm na konektore ecu,vyskusaj inu ecu. Ale tipujem ze problem bude len v kabelazi.

Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 » 30.03.2014, 11:52

raddy vies mi poradit ako to mam spravne namerat na tych pinoch? a aj na vahe vzduchu jak mam namerat te hodnoty nech niesom jak blbec lebo uz som si poriesil dalsiu vahu vzduchu z malojazdeneho nissanu a aj nove cidlo teploty motora a ten knock senzor zozenem niekde nevies poradit?

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od Trinom » 30.03.2014, 15:33

Obvykle se to řeší tak, že si vezmeš špendlík a napíchneš si kabel v místě, kde potřebuješ měřit. Všechny konektory zůstávají zasunuté, kde mají být (ECU, AFM,...). Podle Raddyho postupu (fouknutí do váhy vzduchu) zkontroluj napětí na signálovém vodiči u váhy vzduchu a u řídící jednotky. Pokud se bude výrazněji lišit (řekněme víc, jak o 0,2 V), tak budeš muset prolézt kabeláž a najít místo, kde je přerušená. Může to být jak konektor, tak i někde na cestě, kde se třeba vydřela o chybějící průchodku v kastli.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od kenivruh » 30.03.2014, 20:06

ako bolo uvedene najlepsie napichnut pin na pripojenej ecu a pomerat signal od AFM.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tamo » 01.04.2014, 07:36

V manualy na S13 je vsetko krasne popisane, ako sa diagnostikuje AFM, ako sa premeriava kablez.

Knock senzor neries - nie je podstatny
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od raddy » 01.04.2014, 09:14

treba aj knock poriesit, ale az uplne nakoniec... nie je potrebny, ale musi byt nahradeny 500Kohm odporom, ECU by nemala mat chybu knock, v urcitej oblasti znizuje zbytocne predzapal...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů