BOOST CONTROL

Odpovědět
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

BOOST CONTROL

Příspěvek od Krutonek » 15.10.2015, 21:48

hosi... fakt uz to nechapu, ale uz jsem zkousel zapojit boost controler vselijakejma zpusobama, ale ani jednou nepracoval spravne... vzdy tlak vystreli na 1bar, a hned na to spadne zpet na tech cca 0,6-0,7 kontrolerem muzu tocit na obe strany a dela to furt to same... je nekdo v praze nebo okoli schopen mi ho pripojit spravne, abych konecne docilil onych touzenych 15psi (proste 1bar) ?

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Woyta » 15.10.2015, 23:34

Seriove t25 tlaci 1 bar nekde kolem 4000 ot. Pak nestiha a tlak klesa na 0.7 bar. Nekde bych i vyhrabal graf z mereni
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Krutonek » 15.10.2015, 23:45

mam t28 ale puvodni vyfuk, jen jsem z nej vyhazel tlumice aby byl pruchozi...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od raddy » 16.10.2015, 08:52

ja ti poradim, vyser sa na akekolvek udelatka a tocitka a:
-urob si srobovaciu tycku actuatora
alebo
-nastav to podlozkami pod actuator

seriovy s13 actuator bez problemov udrzi tlak 1bar na T28 v celom rozsahu otacok, origo T28 actuator je pomerne slaby a moze robit presne ten problem co popisujes, na tvojom mieste by som ho vymenil za s13 actuator

Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Krutonek » 18.10.2015, 12:51

chci zachovat ten boost controler... proste to takhle pada ten tlak, ale kdyz jsme to predtim propojili bez toho controleru na tvrdaka, jen hadicky, tak to tlacilo stale 1,5baru

Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Sephirot » 18.10.2015, 17:24

http://homepage.ntlworld.com/dub.se7en/TGTT/MBC_1.JPG

Podle tohodle ho mám zapojenej já.
Při hledání regulace se s tím musíš holt projíždět a najít, ve které pozici začíná bejt tlak nižší, potom už je to regulace v rámci pár "zoubků".
Pokud to nereaguje, je s regulatorem nebo zpětným ventilem něco špatně...

Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Krutonek » 18.10.2015, 22:34

co to je to, vent into engine bay ? to nemam zapojeny nikam... xD mam ten kontroler v interieru natazenej a bylo mi receno, ze ten vrchni sosak ma bejt na volno... ale vzhledem k tomu, ze na obrazku je teda nejak zapojenej, tak by to mohl byt muj kamen urazu ne ? btw: jinak zkouseli jsme uz dva kontrolery a ani jeden nekomunikuje...

Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Sephirot » 19.10.2015, 06:56

To je přepad do sání, teoreticky nemusí bejt nikam zapojenej.
Možná je problém právě to dlouhé vedení do interiéru. Já ho mám chycenej v motoru hned nad turbem u servo nádobky...
Přílohy
thumb_IMG_0278_1024.jpg

Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Krutonek » 19.10.2015, 21:34

takze takhle jak jsem to nakreslil je to spatne ? ta hadicka oznacena zelene, tak tu mam zapojenou kousek za vahou vzduchu...
Přílohy
zapojeni kontroleru.jpg

Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Sephirot » 20.10.2015, 08:46

Tak to je jasny... :D
To máš zapojené blbě, přepadovka je ta, co jí mám položenou směrem nahoru, je to vrchní výstup z toho controleru...

Jednoduše: původní propoj, tu jednu hadici jen k acutatoru rozříznout, tam dát jednocestnej ventil ( on to vlastne ventil v pravém slova smyslu není, ale to je fuk) jako tam mám já a dodržet jeho směr zapojení, a vývod z něj na spodní výstup controlleru, vršek z5 do sání a musí to fungovat...

Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: BOOST CONTROL

Příspěvek od Krutonek » 20.10.2015, 16:24

jeee tak super zprava ze to mohu konecne zapojit dobre xD diky ti moc za vysvetleni a dam si ho taky do motoraku... sice to nebude tak pohodlny ale nechce se mi tahat dalsi dlouha hadice do intru xD

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů