CA18DET dalsi umrelý :(

Odpovědět
krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od krupic » 16.10.2016, 09:26

Dneska mi umrelo moje CA chtel bych poradit jestli nevite co s tim je abych vedel co me ceka pri oprave. Jel jsem delsi trasu vsechno OK teplota oleje voda vsechno bez problemu pak jsem to na dalnici kousek protahl a kdyz jsem na petku mel asi kousek za 6k otacek tak za mnou objevil hustej bilej kour a auto prestavalo jet dal jsem tam neutral a chovalo se to tak ze na volnobeh se motor sam vytacel v intervalu asi po 1s nad 2,5k otacek tak jsem to hned chcipl. Cely tomuhle predchazelo ze to zacalo spatne startovat za tepla za studena vzdycky to chytlo sotva se motor otocil a za tepla jsem to musel tocit dyl ale nic hroznyho ale zacalo se to zhorsovat a kdyz jsem jel domu tak pred tim nez se to stalo jsem musel startovat dlouho na nekolikrat nez to chytlo. Dalsi asi predzvest byla ze uz dlouhou dobu skoro celou dobu co to auto mam vzdy kdyz jsem stal na volnobeh treba kdyz jsem dochlazoval tak po nejaky dobe to zacalo bile kourit. Za jizdy to nikdy nekourilo a nemel jsem problem s ubytkem vody ani ojele.
Nevim co vic k tomu napsat jediny co me napadlo je ze kdyz bude turbo OK tak pistni krouzky mozna? Je mi divny ze to kourilo syte bile i kdyz olej byl trochu citit ale to byl z vyfuku vzdycky vzhledem k tomu ze je to jen roura tak to trochu vzdycky smrdelo ale modre to nekourilo
Obrázek

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od raddy » 16.10.2016, 14:53

tesnenie pod hlavou...

krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od krupic » 16.10.2016, 16:03

má to těsnění i vliv na ty teplý starty?
Obrázek

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od Peťouch » 16.10.2016, 20:27

To že ti to dřív kouřilo na volnoběh, bylo zapříčiněno umírajícím turbem. Možná nebude tak zle. Změř kompresi a podle toho se bude vědět co odešlo. Podle mého to je určitě turbo, kroužky kouří modře, ale záleží co ještě krom turba.
Naposledy upravil(a) Peťouch dne 17.10.2016, 18:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od kenivruh » 17.10.2016, 08:02

Tie starty aj volnobeh to by mohol byt snimac teploty vody.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od krupic » 17.10.2016, 16:36

diky za rady letos uz hold nikam nepojedu ale na vsechno tohle mrknu pres zimu a povymenim poopravim. Zatim jsem koukl tak zbezne na turbo a je pryc. Ted chci zmerit komprese ale musim sehnat nekoho kdo ma merak na to.
Je divny ze tam takhle tece olej ale me neubyval az ted jak za mnou byla cara koure jak kdyz startuje raketa ta ubylo hodne malinko.
Přílohy
turbo01.jpg
Obrázek

krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od krupic » 18.10.2016, 17:10

Nedoporucite nejakou firmu na repas?
Obrázek

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od Design » 18.10.2016, 17:16

http://specialturbo.cz/kontakt/cz x let tam davame turba na nakladaky a vždy super.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od krupic » 18.10.2016, 17:44

a cenove jsou na tom jak? na strankach nepisu vim ze to nejde napsat zalezi kolik toho vymenis ale tak obecne?
Obrázek

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od Peťouch » 18.10.2016, 19:16

Jestli je to obyč T25 tak počítej okolo 6500,- Pokud maš kuličkový tak 13tis

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET dalsi umrelý :(

Příspěvek od Design » 18.10.2016, 19:19

Na ty náklaďáky myslím 17
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů