s14

Odpovědět
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

s14

Příspěvek od slik85 » 22.09.2008, 08:59

mam problem s s14

ked odpojim odvetravanie vaciek zo sania je vsetko bez problemu


ak ho tzapojim zdvihne mi otaky motora o150 a pri otackach okolo 2000-3000 motor cuka jako skodovka zastudena bez sitica pak nad 3000 to zathne a kdys pride boost tak vystreli

co mam udelat kdys to necham zapojeny cukto kdys to odpojim tak pri zavrenej klabke se otevre pcv ventil a saje to neodvazenej vzduch do sania

takze bud tam hodim oil catchtank a zapojim do sania alebo na koniec tej hadice hodim takovej ten malinkej filtrik nech nesaje bordel z venci

na aute mam vyhozeny eger valve a taky karbon kanister a samozrejme aj ten elektronicky eger ventil pod skrtiacou klabkou, vyhodeni mam taky ten solenoid co je pri power tranzistory
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: s14

Příspěvek od raddy » 26.09.2008, 14:00

daj tam jednosmernu klapku a mas po probleme, na volnobehu nebude nic sat a v booste to bude fungovat ako predtym, vystup hod do nejakej nadoby.

skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: s14

Příspěvek od slik85 » 26.09.2008, 14:46

raddy píše:daj tam jednosmernu klapku a mas po probleme, na volnobehu nebude nic sat a v booste to bude fungovat ako predtym, vystup hod do nejakej nadoby.

skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?


na volnobech mi tam vznika podlak a jednosmerna klabka je priamo v kryte vaciek

ale hadicu na odvetranie do sania nemam zapojenu tesne pred lopaky turba ale do vstupu kde bol predtym recyklacny ventyl a je to viac ako o polovicu blysie ku AFM
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: s14

Příspěvek od raddy » 26.09.2008, 15:40

zapoj to dalej od AFM

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: s14

Příspěvek od Design » 14.09.2009, 21:50

Sliku jak si to dořešil by me zajimalo.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: s14

Příspěvek od slik85 » 15.09.2009, 16:02

neriesil som nic
kupil som nove sviecky
na viko ventilu sem dal maly filtrik
a odvetrani sem nechal nadale zapojenedo sania nech sa to vetra
proste pozrel som na vsetko co ma napadlo a vyskusal az nakoniec a funguje to


jedine co ma mrzi ze mi odislo turbo ajked nechapem preco tlacim necely 1bar a mam vsetko jak treba

tak som nahodil seriovu T28 a casom tak do mesiaca nahodim opet to iste GT28RS
inak slae to ide jak prasa
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: s14

Příspěvek od ottonr » 16.09.2009, 12:59

ako dlho ti to turbo vydrzalo? 1bar na gt28rs je nic to zvlada aj t25ka... ja mam na saabe seriove mitsu TD04HL-15 a tlacim 1,4 pri full boost a drzi zatial v pohode
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: s14

Příspěvek od slik85 » 16.09.2009, 16:11

ottonr píše:ako dlho ti to turbo vydrzalo? 1bar na gt28rs je nic to zvlada aj t25ka... ja mam na saabe seriove mitsu TD04HL-15 a tlacim 1,4 pri full boost a drzi zatial v pohode
necele 2roky dopaloval som pneu n adrifte vobec som to nevytacal a potom vyletel plamen z vyfuku a hotovo je to na videu na drifter.sk
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů