Variabilní časování sací vačky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Petr.S14 » 17.12.2008, 20:11

mluvim o tom ozubenym "kole" co je na sací vačce, skoro každému "klepe" než popojede. To kolo se řídí tlakem oleje,kolik tam jde oleje určuje solenoid který je zboku na motoru no a ten solenoid řídí řídící jednotka. S bratrem jsme řešili problém, klepalo to,po popojetí zmizelo ale zas se ozvalo po chvíli. Když se ten solenoid odpojil tak to ani po popojetí nemizelo pochopitelne, jenže jsem přišel na to,že to "kolo" neklepe,když je solenoid stále otevřenej - pouští všechen olej do kola, kolo neklepe. Zkusil jsem ten solenoid připojit na 12v,byl uplně otevřenej ale žádné klepání se neozvalo, ani při studenym startu,prostě vůbec,krásně tichý ale je tu ten problem že se nemění časování. Třeba to někomu pomůže vyřešit záhadné klepání SRek nebo jsem jen přišel na to jak to klepání odstranit z jednoho motoru.
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od branbito » 17.12.2008, 20:50

Hmm mne nic neklepe a motor ma nabehanych uz 180 tisic. Asi je to tak ako zo vsetkym, niekomu to proste odíde a niekomu nie(zatial). Viem ze to nieje najlacnejsie ale myslis ze vymena toho dielu by nepomohla?
Este jedna vec, bolo spomenute ze tym vasim zakrokom sa odpojilo to variabilne casovanie, co myslim sposobuje stratu vykonu a to asi nieje to co xceme.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Petr.S14 » 17.12.2008, 20:59

zpusobuje ale jelo nam to i tak pěkně.
Můj motor má najeto 181 tis, klepal uz kdyz jsem to koupil a mel najeto 171 tis. Brácha ten díl vyměnil,chvíli to dobrý bylo ale zase se to rozklepalo,na SXOC si nekdo koupil uplne novy to kolo od nissanu a po trech mesicich mu to zas zacalo delat
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
n1zmo
user
Příspěvky: 169
Registrován: 21.04.2008, 14:28
Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od n1zmo » 18.12.2008, 19:03

moj motor mal nabehane cosi cez 75000 a klepal o dusu. Je to dost casty problem. Skusim to vyriesit tak ako si mi poradil Petre a dam vediet ci to vyliecilo len tvoj motor alebo to bude uni liek na vsetky rozklepane SRka.
GT2871R, Fuel pump 255l/h, Apexi power intake, Horsham Stage 3a, vstreky NISMO 555cc, 3" exhaust, Apex FMIC, Apex type 2 nerezove zvody, 60mm klapka z SR20DE, Odlahcene remenice, pancierove hadicky, Turbo outlet Apex, Nissan Datascan 1.52, oil catch tank, Z32 brzdy

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Petr.S14 » 18.12.2008, 19:08

lék to v podstatě není, rozhodíl se tím volnoběh, je to jako kdybys to časování vyhodil. Je to jednoduše magickej knoflík na vypínání ošklivých zvuků z motoru :D ale je to za cenu nizsiho tahu...
Tahle informace by spíš měla sloužit jako stopa k vyřešení klepání...
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Mirek » 18.12.2008, 19:10

Petr.S14 píše:zpusobuje ale jelo nam to i tak pěkně.
Můj motor má najeto 181 tis, klepal uz kdyz jsem to koupil a mel najeto 171 tis. Brácha ten díl vyměnil,chvíli to dobrý bylo ale zase se to rozklepalo,na SXOC si nekdo koupil uplne novy to kolo od nissanu a po trech mesicich mu to zas zacalo delat
pokud novej dil origo od nissanu udelal po 3 mesicich a puvodni vydrze x desitek tisic km, videl bych spis problem v oleji kluci...treba to proste nema rado to co tam lejete.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Petr.S14 » 18.12.2008, 19:23

je to divný,když je solenoid uplně otevřenej,neklepe to.. se špatnym olejem by to asi klepalo furt, navíc jak je možný že to po popojetí zmizí ? když se ten solenoid odpojí,tak to nemizí po popojetí
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Mirek » 18.12.2008, 19:30

zkuste si najit nekde jak presne u SR funguje to VCT, ja to nevim tak nechci placat, ale vzhledem k tomu ze je to ovladane olejem a predpokladam tam davate olej s jinou viskozitou nez je udavany vyrobcem, je velice pravdepodobne ze to na to bude mit vliv. To zarizeni bude konstruovane na urcitou hustotu oleje, pokud ji zmenis, bude se chovat jinak. Ale to ti rikam jen jako predmet k zamysleni od cloveka co vyrabi hydraulicky zarizeni ;) Netvrdim ze to tak na 100% je.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Petr.S14 » 18.12.2008, 19:33

já o tom taky nic moc nevím,jen drobnosti, teoreticky,když by se to kolo vyhodilo,bude to jak 180sxový srko,to časování nemá.. ale nevim jak to jede
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Design » 18.12.2008, 19:50

Petre ja tam liju 5w30 priste chci dat 10w40 ale musim ''zaklepat'':D tenhle problem nemam!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od mrkevvzime » 14.01.2009, 13:44

nedavas tam nahodou ten 10w60... ze by to mozna bylo tim
za pokus to stoji ne

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od slik85 » 14.01.2009, 22:05

myslim si ze to bude v tom oleji alebo mozno zacpany kanalcek na olej ak by niekto mal zaujem o jednom tako kolecku viem

ale ak sa to niekto rozhodne vyhodit ma to aj svoje vyhody to kolecko je kostruovane na urcite otacky tak po jeho vyhodeni ako je to u RED TOP SR20DET (japan)

kdys sem se otom bavil s cloviekem co se zabyva jenom srkama tak rekl ze kdys to chce cloviek nadupat a jit vysej s otackama tak je to dobry dat pric a ze se natom casto zamrdavaji kanalky a pak se to sere
ja pouzivam olej na doporuceny kentoyu s MoS2 10w40 (kterej cisti motor) tak sem z autem nemnel nikdy zadnej problem

vyhazel sem vsecho co se dalo a slape to jak ma
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od Petr.S14 » 14.01.2009, 22:18

olejem to nebude,já mám taky 10w60 a pohoda.. kanálky sme čistili..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od jsadik » 15.01.2009, 07:09

Výměna za jiné moc nepomůže, všechny většinou klepou, ale je zajímavý, že pokud jsem to rozebral a složil přestalo to klepat.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní časování sací vačky

Příspěvek od David » 17.01.2009, 22:29

Dnes som sa hral s tým časovaním cez diagnostiku Nissan datascan. Mne to pri studenom motore neklepalo a keď sa to zohrialo tak to klepanie bolo počuť.

Par krát som ten ventil pozopinal on/off cez ten Datascan /bolo počuť výrazné cvakanie/. Na moje počudovanie to pri zohriatom motore uplne stíchlo. Aj po ďalších naštartovaniach.

Uvidíme čo sa stane ďalej.

Ak niekto vie aké su predpísané volnobežné otáčky na s14a aby som nemusel hladať v servis. manuali.
WALBRO 255L/h, vzduch filter APEXi Power Intake, SSQV BOV Monza,rozpery predna vlastna vyroba Alu., soft. NISSAN DATASCAN + kabel PC, budiky PROSPORT olej-tlak+teplota,turbo-tlak, SHORT SHIFTER, Alu-pedale Jamex, odnimatelna naba na volant NRG, Sport volant, Alu remenice -alternator+servo+vodna pumpa, El.Boost Cont. - GREDDY PROFEC e-01, WATER SILICONE HOSES , FRONT MOUNT INTERCOOLER KIT 2fast2cool2, sviecky NGK Iridium IX, cire predne svetla. Olejový chladič Apex Aeroquip style premiestnenie olej filtra AUTOBAHN 88, jednodielny kardan, Stage chip 1a h-dev., Energy suspension silače, Driftworks brzdove + spojkova hadica. F1 RACING STAGE 2 CLUTCH & 15LBS FLYWHEEL - strasný shit, S14 Apex Gen2 6/5 fast road coilovers , olej Mobil 1 5w-50 s MoS2, Turbo gt2860rs

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů