S14A ECU Nejde RPM na budíku

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pelek
user
Příspěvky: 94
Registrován: 18.12.2007, 13:05
Bydliště: Pardubice

S14A ECU Nejde RPM na budíku

Příspěvek od Pelek » 18.02.2009, 11:41

Jednoho krásnýho dne jsem si chtel odpojit varovnou kontrolku na AIRBAG, protože jsem si je vyndal a jak asi víte je za otáčkoměrem. To se povedlo ale od tý doby my poskakovala ručička tak jsem znova rozdelal,meřil napružoval kontakty natahl novej kabel koupil novou přistrojovku až to přestalo dělat a nejdou otáčky. Asi jsem si nekde štrejchl tim kabelem co de od ECU. Takže osciloskop a meřím. A NIC. žadný signál rozdělal jsem ecu našel opovídající součastku a ta je prosekla jsou tam 2 tyhle čipi a meřil jsem je mezi sebou asi se jedná o nejakej zesilovač signálu. Jedná se o čip HF9921 výrobce HITACHI. Nikde jsem ho nesehnal v ČR. Nemá nekdo možnost tohle sehnat nebo nejakou ECU co je rozbítá na ND
Přílohy
Ecu.jpg
Ecu.jpg (38.39 KiB) Zobrazeno 5079 x
http://www.autoflegr.cz/
Opravy vstřikovaču diesel a čerpadla diesel
CR Bosch
CR Delphi
CR Denso
Diagnostika KTS 520
Diagnostika VAG hex can ,VAS 5054a
Diagnostika Consult OBD1
Diagnostika BMW ICOM
Geometrie Actia Atal MB 8678LV

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku

Příspěvek od kenivruh » 18.02.2009, 16:48

Signal pre tach priamo z ecu je u SRka iny ako u CA. Pre nameranie niecoho a aby aj tachac fungoval, musi byt vystup z ECU premosteny cez odpor na 12V. Je to tzv. pull-up resistor http://en.wikipedia.org/wiki/Pull-up_resistor

Ak robis napr swap srka do S13 musis ho pouzit inac ti tach nebude fungovat. Kedze ale ty mas S14ku tak u nej je ten rezistor predpokladam zabudovany priamo v pristrojovke.

Pises ale ze mas inu pristrojovku a stale ti nejde, tak by som skusil najst drot signalu pre tachometer, spravit mostik cez 5 kOhm odpor na 12v a pomerat napatie na tom drote. Malo by sa menit s otackami.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku

Příspěvek od J3tb0Y » 18.02.2009, 17:51

keby si cel mam na predaj..ale len v celku je plne funkcna 150 EUR
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
Pelek
user
Příspěvky: 94
Registrován: 18.12.2007, 13:05
Bydliště: Pardubice

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku

Příspěvek od Pelek » 19.02.2009, 11:37

Dekuji za radu, ale jak sem psal je to v tom švábu na desce kdybych měl datasheet k němu už bych našel cestu jak to opravit ale na netu nic takovýho není.Jo a stou ECU byla by to škoda ji kuchat na střeva a kdybych ji tam poslal takhle celou jak by se na to tvářil imobilizer?
http://www.autoflegr.cz/
Opravy vstřikovaču diesel a čerpadla diesel
CR Bosch
CR Delphi
CR Denso
Diagnostika KTS 520
Diagnostika VAG hex can ,VAS 5054a
Diagnostika Consult OBD1
Diagnostika BMW ICOM
Geometrie Actia Atal MB 8678LV

Uživatelský avatar
Pelek
user
Příspěvky: 94
Registrován: 18.12.2007, 13:05
Bydliště: Pardubice

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku-opraveno :)

Příspěvek od Pelek » 25.05.2009, 10:53

Tak už my to zase šlape. Stačil osciloskop a trocha měření ten integráč tam byl 2x tak jsem si řekl co když je prohodím a hurá maká to. Tak jsem to měřil osciloskopem ten pin na tom druhým švábu byl volnej.Ešte sem si to napích na consult než jsem to přehodil, abych si udělal diagnostiku co se změní. A za další jsem měl ešte v loji lambda sondu ta už tam je nová a to auto najednou jede. Ještě jsem zvědav co spotřeba. Čas ukáže.
http://www.autoflegr.cz/
Opravy vstřikovaču diesel a čerpadla diesel
CR Bosch
CR Delphi
CR Denso
Diagnostika KTS 520
Diagnostika VAG hex can ,VAS 5054a
Diagnostika Consult OBD1
Diagnostika BMW ICOM
Geometrie Actia Atal MB 8678LV

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů