Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Odpovědět
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 25.05.2009, 08:59

Chci se zeptat kdyz budu mit na stage 1 gt2871r a vačky 256 které taky v chipu nejsou zahrnuty ale čip je puvodne delany na t28 a jeden bar a seriove vačky kolik mám tlačit s gt2871r? Ptám se proto protože sem se ptal 3 lidí a každej mi rekl neco jiného tak chci znát názory ostatních.Díky
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Rave » 25.05.2009, 09:14

nechat upravit cip
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od nizzmo » 25.05.2009, 09:34

Rave píše:nechat upravit cip
Asi bez sance, je to nejak kodovane, snazili sme sa to s Raddym precitat z jednotky. Najlepsie urobis, ked sa opytas priamo JEZ-a z sxoc.com, vyrobcu chipu. Co ale ja viem, tak ten stage1 ma mapu max. do 1bar.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 25.05.2009, 09:49

Právě vím že mapa je do 1 baru treba pablo jezdil s timto turbem na 1 bar a v pohode slik taky jezdil s jinym turbem na jeden bar a v pohode, vmille mi rikal ad tam pustim 0,8 a tomita rikal tak 0,6 co si vzpomínám. tak nevím
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od branbito » 25.05.2009, 10:42

Chip je robeny na 1 bar, takze by som nastavil ebc alebo mbc na 1bar max. Pri kludnej jazde aj tak netlacis plny 1bar.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 25.05.2009, 11:24

A když tomu budu šlapat?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od branbito » 25.05.2009, 11:31

Tak tam budes mat to na co je cip robeny. Ked nepojdes výrazne cez 1 bar tak nevidim problem ak splnas vsetky poziadavky na setup auta.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od nizzmo » 25.05.2009, 12:59

Ale ja vidim, pretoze toto turbo ma inu charakteristiku ako seriove T28. Kludne sa ti moze stat, ze budes mat uz pri tlaku nizsom ako 1bar chudobnu zmas a s tym spojene problemy.
STAGE1 od HD je pre tlak 1bar, T28, otvoreny filter, otvoreny vyfuk, walbro a FMIC.
A branbito, ako si to myslel, ze ked nepojdes vyrazne cez 1bar tak nevidim problem? Aj keby mal Design iba T28, tak aj tak by nesmel tlacit viac ako 1bar. Inac by motor znicil.
Naposledy upravil(a) nizzmo dne 25.05.2009, 14:35, celkem upraveno 1 x.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od pablo » 25.05.2009, 13:17

nevidim v tom az taky problem kludne bych nastavil 0.8 rekl sem ty uz davno ze ty to staci se stoho aj tak poseres
dal bych tam chip nastavil tlak a lambdou zmeral zmes

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od nizzmo » 25.05.2009, 14:45

Jo presne tak, ale cez 0,8bar by som nesiel s tymto turbom pri stage1.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 25.05.2009, 17:15

Ok chlapi dika za rady dam 0,8 a necham zmeriz smes a ješte mi pls nekdo poradte kde všude měří směs a jaká je dobrá směs?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od slik85 » 25.05.2009, 19:13

aku ma alebo nema charakteristiku je praktickyx jedno teda aspon v topmto pripade pretoze ich rozdiely nejsu az take vyrazne
a zmes sa ovlyvnuje najme tlakom turba ktore posoby na FPR mapa len upravuje podla teploty a polohy skrtiacej klaby a otacok a mnohych inych veci priebeh motora ci akceleruje alebo kludne ide je jedno co tam vsetko mas ak mas dodrztane pozadovane veci na stage 1 tak mu daj 1bar ak sa bojis tak daj 0,8 a motor ti vydrzi dlhsie lebo je menej namahany a mas rezervu keby sa ti nieco vysralo a tie vacky uz prestan riesit v serii su 248 ty mas 256 a nemas pevne dvihatka a ani netocis viac jak je seria tak si to konecne nafukni a biez se projet
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Kentoya » 25.05.2009, 19:27

sice má vačky 256, ale zdvih vaček má o 3mm vyšší, tudíž se motor chová po volumetrické stránce zcela jinak, přesněji řečeno ten motor je schopen sežrat více vzduchu při stejném tlaku turba, takže pokud budou stačit vstřiky, klidně 1 bar, pokud chceš rezervu 0,8

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 25.05.2009, 19:29

Sem rád za vaše cenné rady! Jak zjistim jestli vstriky unesou 1 bar?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od slik85 » 25.05.2009, 19:30

Kentoya píše:sice má vačky 256, ale zdvih vaček má o 3mm vyšší, tudíž se motor chová po volumetrické stránce zcela jinak, přesněji řečeno ten motor je schopen sežrat více vzduchu při stejném tlaku turba, takže pokud budou stačit vstřiky, klidně 1 bar, pokud chceš rezervu 0,8
zvyh vaciek nikto neriesil Designe sa prezentuje len stupnami tak daj 0,8 jak prve auto to mas dobre
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů