Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Odpovědět
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od blázen » 25.05.2009, 21:54

koupit STAGE3 pro s14-A od HD a wideband ... není co řešit..pak zjistíš,kolik můžeš tlači a jak to vypadá.. hlavně pořádně utáhni hlavu na pořádným těsnění.. :roll:


vstřiky použij 555cc
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od pablo » 25.05.2009, 23:05

nejak bych to neriesil jezdil sem do tedka stale na 0,6 a stacilo mi to takze to bude stacit i tobe a toho 1 baru bych se vubec nebal

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od nizzmo » 26.05.2009, 08:31

Ale ja by som sa toho 1baru v tejto konfiguracii urcite bal. Je iste, ze gt2871r ma inu charakteristiku do 1baru ako T28.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od blázen » 26.05.2009, 10:11

já vůbec nechápu,že někdo takhle laboruje.. a pak tu brečí a nadává,že se mu něco posralo a nebo že mu něco kouří :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od nizzmo » 26.05.2009, 10:34

Vies, tvrdohlavost je taka divna ludska vlastnost. A okrem toho stavat auto s kompromismi je ta najvacsia blbost, pretoze sa nikdy nedopracujes k zelanemu vysledku a takto to potom vypada, ze mas z kazdeho stage nieco, a nic kompletne. Tym som chcel napisat to, ze ked kupujem turbo t2871r, tak si nekupim k nemu nevhodnu mapu do riadiacky len pre to, ze mi ju niekto ponukol za dobry peniaz. Podla mna je toto vec, koli ktorej vacsina projektov konci este pred samoznym dokoncenim.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 26.05.2009, 14:18

Jak bude turbo pak bude nasledovat vyfuk pak 555 vstriky a pak z32maf a pak stage 3a
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Heini » 26.05.2009, 14:24

Kup si radši PowerFC a nemusíčš pak řešit že jsou 555 vstřiky málo že budeš předělávat softvér.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od evo400 » 27.05.2009, 08:13

Taky si myslím, že by vačky neměli nijak ovlivnit naladění. Samozřejmně, že se dá mapa ještě zdokonalit, aby jim lépe vyhovovala, ale rozhodně to nejsou velké změny. Přeci jen je velký rozdíl v ladění aut s MAF a MAP sensory. S MAF sensory to skoro nehraje roli jestli tam jsou vačky takové nebo makové. U MAP sensoru je to všechno jinak a tam je to háklivé na všechny změny a nutné velmi citlivě a přesně dolaďovat.
Podle mne nic neřeš, zkontroluj tlak paliva, pumpu, dej to tam a jezdi.

btw..... někde jsem hledal a tuším že jsem našel že s14 má 370ccm vstřiky a s15 480ccm vstřiky..... pokud bych bral nějakou slušnou rezervu na bezpečnost tak s 370ccm vstřikama a 3Bary tlaku paliva by z toho u čtyřválce mělo jít dostat tak 250-270koní a konečná..... pokud to bude dávat víc tak jdou vstřiky skoro nebo úplně na max.

pokud by ti stačily vstřiky (tím že by jsi dal větší) nebyl by asi žádný důvod proč nefoukat víc, třeba 1,5BAR... pokud by to vydrželi ojnice, ale ty to podle všeho daj.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Peca » 27.05.2009, 10:19

Opravdu nechápu jak někoho vůbec může napadnout jezdit s chipem určeným pro zcela jiné turbo a navíc bez wideband lambdy :(

Dám ti příklad. Měl jsem HD chip stage 2 a T28. Vyměnil jsem turbo za 2860RS a přestože je obecně HD chip laděný hodně do bohata, při tlaku nad 0,8b už to bylo hodně chudé (nad 13.5). Takže pokud na to máš nervy, dej 0.8, já bych víc jak 0.6 nedával a urychleně bych sháněl širokopásmovou lambdu...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od nizzmo » 27.05.2009, 11:53

Peca: presne to som mal na mysli aj ja.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od evo400 » 27.05.2009, 12:05

A teď otázka kluci: Myslíte si, že problém někde vě hvězdách ? Skoro bych řekl, že dokud je na autě váha vzduchu, tedy maf sensor, měla by jednotka dávat palivo správněbez ohledu na to kolik toho vzduchu jde. Problém nastane až v momentě, kdy to váha už nedokáže změřit a nebo nejde už vstřikovat víc paliva, protože vstřiky už jedou na 100%. Pak bych rozuměl tomu, že další zvyšování tlaku , tedy množství vzduchu, bez možnosti přidat palivo vede jednoznačně k ochuzení směsi. Poměr 13,5:1 je dobrý tak pro atmosférický motor, u turba kolem 1BARu bych rád viděl něco kolem 12,5:1 nebo raději ještě bohatší, tedy pokud to má dlouhodoběji vydržet a to znamená udržet EGT pod 900°C.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od raddy » 27.05.2009, 14:02

evo, bolo by dobre si uvedomit, ze signal z AFM/MAF sluzi k vypoctu policka na mape a nie k davkovaniou paliva. Palivo sa davkuje na zaklade udaju z mapy, nie z AFM. Ak je v danom policku v mape nespravna doba otvorenia vstreku, bude aj zmes nespravna. Hlavny rozdiel je v nabehu tlaku turba, ak je neskorsi, zmes bude prilis bohata, pretoze mapa rata v danej oblasti s vyssim tlakom a samozrejme rovnako oblast maximalnej zataze. Mapa pre 1bar tlaku turba T28 vyzera uuuuuuuplne inak ako mapa pre 1bar tlaku turba GT2871 a to hovorim len o palive, podobne je to aj s predzapalom.
Samozrejme, snazit sa prevadzkovat GT2871 s cipom pre T28 je cisty nezmysel.

A co sa tyka vaciek, tie funguju presne rovnako ako narp. vacsie turbo a vyrazne ovplyvnuju prietok vzduchu. ECU sa musi naladit ci pouziva MAF alebo MAP, to je jedno. Ak by vacky nemali "ziadny" vacsi vplyv, tak odkial by sa vzalo zvysenie vykonu? Pri zmene vaciek je nutne naladenie a zmeny mozu byt docela vyznamne, to samozrejme zavysi od toho, ako moc vacky zmenia prietok.

dobry priklad je Peca, ktory zmenil turbo za ine s podstatne inym nabehom a v oblasti nabehu bolo treba ubrat velke mnozstvo paliva a naopak v oblasti max. tlaku bolo treba pridat velke mnozstvo paliva...napriek tomu ze MAF meria prietok vzduchu....vsetko je to o mape.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 27.05.2009, 14:08

Fobre chlapi sem rad že se tu strhla takova debata ale ted mi opravdu reknete když tam dam gt2871r a budu mit ten čip stage 1 kolik mam dat max tlak?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od raddy » 27.05.2009, 14:12

0.5-0.6bar maximum. rataj ale s tym, ze v oblasti nabehu tlaku bude pravdepodobne nadmerne bohata zmes, co moze pri dlhsom pouzivani sposobit zmyvanie oleja zo stien valcov s tomu zodpovedajucimi nasledkami. cize este raz, naozaj treba volit primerane kombinacie ecu-motor.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Příspěvek od Design » 27.05.2009, 14:13

Je mi to jasny ale ted najednou nemam balik penez takze vse musi byt postupne.Napred turbo pak kdyztak teda vstriky a pak stage 3a
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů