gt2871r restriktor nebo ne?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Design » 11.10.2009, 16:55

Takže jsem zkoušel davat ten restriktor na blok motoru a tam se mi to nepodarilo dát šroub je oproti origo jak menši tak kratši. a na turbinu se nedostanu.Tak my popravde reknete kam ten šroub patři?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Heini » 12.10.2009, 11:13

No správně má jít na turbo.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od vmille » 12.10.2009, 11:16

Samozrejme na turbo. Dava to logiku kdyz je to restriktor pro GT turbo.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca » 12.10.2009, 11:48

To by me zajimalo jak ho tam dostanu, jestlize mam seriovou trubicku na privod oleje
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Heini » 12.10.2009, 13:27

Tak to se ti nepovede ale mněl bych pro tebe řešení.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Design » 12.10.2009, 15:36

Koupit hadice
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca » 12.10.2009, 16:38

Heini píše:Tak to se ti nepovede ale mněl bych pro tebe řešení.
? hadice?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Vladislav Bureš » 11.11.2009, 07:49

Já jsem z toho článku na Garrettu pochopil že restriktor je nutný dává se na přívod turba ale jeho velikost respektive redukčnost je závislá na tlaku oleje v maximálních pracovních otáčkách rovněž na typu oleje a to tak aby v maximálních otáčkách motoru ( a samozřejmě turba) při určitém konkrétním oleji nebyl tlak větší jak 45 PSI (3,06BARu) To znamená docela alchimie pro každý motor a i dokonce výkon olejového čerpadla a každý olej jiný restriktor. Jasně že když se vemou seriové hodnoty tlaku olejového čerpadla (tlaku oleje) v předpokládám 7000 ot tak se podle toho musí dle poměrně jednoduchého vzorce na přepočet tlaku dostat průřez odvoru v restriktoru. Takže moje otázka zní: Ví někdo o jakém tlaku se tady v těchto otáčkách bavíme? (to že je tlak od určitých otáček prakticky stejný vím, ale svému budíku bych moc nevěřil) a Předpokládám že ještě určirá redukce v závislosti na vlastnostech oleje bude ale s tou asi tady neuspěju :?:
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od mike » 05.12.2009, 00:45

nic nikde nemam a turba jedou jak zblazneny . vypnu motor a este se tak 20 vterin dotaceji ))
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Design » 05.12.2009, 10:10

Jak řikaš taky to tak mam. Kolik maš nanich najeto?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od mike » 05.12.2009, 10:43

10000 urcite . mozna i vic ..
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů