nastavenie podvozku s14 drif car

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od slik85 » 28.09.2009, 21:23

mam nissan silvia s14
podvozek:
TEIN super drift 10-8
komplet polyuretany
nastavitelne ramena s unibaly:
tension rods
toe rods
camber arms
WHITE line 27mm predny stabik nastaveny na strednu dierku(medium)
kola18"
zavareny dif
inerier zachovany,vyprazdneny kufor



poradte aku sirku pneu popripade konkretnu znacku a to predok zadok
aku tuhost podvozku
aku tuhost predneho stabiku
a ake odklony ci zbiehavost
volbu difu zavareny ci serie VLSD

dajme do uvahy konkretnu trat PADOCK PEZINSKA BABA (SR)

http://www.drifting.sk/kalendar/akcia3.html
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od Heini » 30.09.2009, 07:36

Tlumiče nastav na co nejtvrdší a přední odklon na 2 až 3 stupně. Ted jsme dali 3 a funguje to mnohem lépe. Jinak ti doporučuju sliky na předek nebo 888 a dozadu co chceš to je stejně závislé od povrchu na kterým jezdíš. A na VLSD zapomeň to je totálně k hovnu jedině LSD no a v tvém případě ten zavařenej pokud to vydrží.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od chosecz » 30.09.2009, 08:19

Yes, presne jak jsem psal i drift foru ke stejne otazce :)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od slik85 » 30.09.2009, 19:47

Heini píše:Tlumiče nastav na co nejtvrdší a přední odklon na 2 až 3 stupně. Ted jsme dali 3 a funguje to mnohem lépe. Jinak ti doporučuju sliky na předek nebo 888 a dozadu co chceš to je stejně závislé od povrchu na kterým jezdíš. A na VLSD zapomeň to je totálně k hovnu jedině LSD no a v tvém případě ten zavařenej pokud to vydrží.

zavareny pouzivam uz druhy rok vpredu mam odklony -3stupne a zadek na -0,15

chcel som len poradit v nastaveni lebo dasa ladit stbik, podvozek (tuhost)
a pak mam ramena a tym myslim zaklon napredu a jak na zbiehavosti

chcel by som skusit predok mierne rozbiehavy a zvetcsit zaklony prednych kolies potom sa volat vracia uplne nadherne
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od chosecz » 30.09.2009, 20:22

Geosku bych nechal jak ma byt, resp. sbihavost. Co zlepsi rozbihavost?

Jo, zaklon muze trosku moci v navraceni volantu, asi. Jak jsem psal, zde pouzivam "seriove" hodnoty dle geosky. Tedy, auto jsme udelali jak ma byt celkove na geometrii a pak jen pridali odklony na max. A auto se chova perfekto.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od slik85 » 30.09.2009, 20:25

chosecz píše:Geosku bych nechal jak ma byt, resp. sbihavost. Co zlepsi rozbihavost?

Jo, zaklon muze trosku moci v navraceni volantu, asi. Jak jsem psal, zde pouzivam "seriove" hodnoty dle geosky. Tedy, auto jsme udelali jak ma byt celkove na geometrii a pak jen pridali odklony na max. A auto se chova perfekto.

ked das predok do mierneho rozbehu tak zamedzis nedotacavosti
a zvysis citlivost volantu auto rychlajsie reaguej

otazka znela setup mojho auta na konkretnu trat a to pezinska baba
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od pablo » 01.10.2009, 15:09

no co dodat akurat se vyjadrim k tem slikum je to zbytecny nazouvat zrovna na tu trat nic ti to nepomuze jenom nastane vice problem sam dobre vis jak to dopadlo v minule sezone z nazouvanym sliku,jezdim obyc pneu a nemam problem zadna znacka nic proste sezenu si pouzitelny pneuse do predu a jezdim.neni zadnej problem.
na zadek obuvam uz len 17 a 18 nejlepe se mi jezdi 18,nizky profil a pjekna rychlost se da s nima dosahnout.:-)
diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od Heini » 01.10.2009, 15:19

diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

No tak tady máš radu.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od Heini » 01.10.2009, 15:20

Heini píše:diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

No tak tady máš radu.
Jestli mužu napiš to do Japanu at zbytecne neutrácejí.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od slik85 » 01.10.2009, 15:24

ja som chcel poradit od niekoho kto si pozrie trat aby napisal co je na tuto danu trat najlepsie a to ohladom geometrie a na aku tuhost treba nastavit tlmice (ak by niekto napisal ze ak ma ten podvozok 20moznosti volil by som 18hard ...)

a ten stabik sa da nastavit tiez na ako tuho by ho kto dal teraz je na medium (oproti serii je to ku... rozdiel

a kto ma aku skusenost so zbiehavostami

proste chci tu napsat neco aby si tu mohl kazdej precist a neco pochopit
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od pablo » 01.10.2009, 15:32

Heini píše:
Heini píše:diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

No tak tady máš radu.
Jestli mužu napiš to do Japanu at zbytecne neutrácejí.
jo heiny klidne pisny do japanu ale rekli mi to taky kluci co jezdej v australii a kdyz sme se bavili za diff tak mi takhle taky odpovedeli.

no co dodat pokial si tu trat nekdo neprejde tak ti tu moc toho neporadi.
k pneu sem se snad jasne vyjadril co je na te traty na tve auto nejlepsi
k podvozku bohuzel az budu mit to co ty tak ty reknu jake priblizne nastaveny by sem volil
nebo to v nedelu kludne muzem skusit.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od slik85 » 01.10.2009, 15:34

pridam este raz svoje zistenia

PREDNA NAPRAVA

Zaklony cim vecsie tym lepsie sa sam vracia volant

Odklony jednoznacne Ačka odporucaju 2-3stupne niekde som nasiel aj viac

Zbiehavost robi predok nedotacavym pouziva sa u aut s motorom uprostred ci vzadu

Rozbiehavost robi citlivejsi volant lepsie to reaguje na zmenu smeru a moc to poslucha a zabranuje nedotacavosti dobre pre auta s motorom vpredu

ZADNA NAPRAVA

Odklony cim rovnejsie tym lepsie odporucaju od -0,5 az 0stupnou (vyhoda pneu sa pečie rovnomerne a lachsie sa to utrne

Zbiehavost robi zadok ovladatelnejsim a dobre drzi stopu dobre na vysie rychlosti auto je ovladatelnejsie

Rozbiehavost lachsie sa to da utrhnut a je to dobre na pomalsie trate a prudsie zmeni smeru
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od Conrad » 07.11.2009, 10:08

Jaké tlaky do pneu ?

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od vrtas » 07.11.2009, 12:00

Já dávám předek 2.6bar a zadek 3bar ( s13 )

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Příspěvek od slik85 » 07.11.2009, 13:57

zalezi aj od typu pneu nektery jezdi vpredu ze sliky
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů