200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Mirek » 25.02.2010, 22:08

no co ja videl inzeraty na GT motory konkretne...tak takovejch 70-80% bylo KO na klice...jaky mely vacky nevim...sehnat dobrej GT motor je celkem vzacnost..aspon jich v inzerci moc neni... zitra mu to tady promaznu at tady nema OTcka...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od maca9 » 26.02.2010, 11:33

klidne si tu S14 kup a kasli na ty co ti rikaji ze se to vysere a kolik das za dili. 200sx vseobecne za ty starosti stoji (tot muj nazor) je to uzsasny auto a je to jako droga :D

jinak to ze nekdo dava auto do autorizovanyho servisu nic neznamena vim o jednom kde spatne nastavili rozvody a divili se ze jim to nestartuje, majitel to tam dal na nejakou banalni opravu a vyslo to na 30k. Bylo to u P10 s SR20De
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Petr.S14 » 26.02.2010, 15:17

souhlasim s mácou, za ty starosti to stojí, když se o to auto budeš starat tak, jak to to auto vyžaduje, nebudou problémy.. musíš počítat s investicema například do spojky, běžná údržba prostě, na kterou musíš hodně dbát..
Můj motor má najeto 190 tkm. Vše původní.. včetně turba.. mám jí lehce upravenou a musim to zaklepat na dřevo ale problémy jsem s motorem neměl.. Taky čekám, že jednou ta GO přijde.. ale nebudu to řešit teď, když to jezdí a pěkně..
Jen je potřeba vyměnit rozvody, rádi praskají kolem 200 tkm..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Design » 26.02.2010, 15:36

Holt si musi človek uvedomit že kupuje stare auto a že investice proste budou pokud nechceš mit investice kup si neco noveho v zaruce.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

JardaGT
user
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2010, 13:17

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od JardaGT » 26.02.2010, 17:28

Na kolik peněz vůbec vyjdou díly na GO SR20DET?? Zhruba...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Design » 26.02.2010, 18:44

Už si jistej nejsem ale ze 60 počitej Podle toho co tam chceš.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od nizzmo » 26.03.2010, 19:37

Pripojim sa k Petrovi. Mam tiez s14a. Mam ho uz viac ako 5 rokov. Za ten cas som mal iba jeden prblem a to, ze sa mi rozlockal ten snek na natacanie sacej vacky. Oprava stala 200euro spolu s druhym snekom. Pokial sa o neho staras, ako treba, ten motor ti to vrati spolahlivostou. Mam kompletnu upravu stage1 od Horsham Development. To auto je naozaj poriadna droga. Mimochodom (pre mna bohuzial) moje auto je na predaj. Bohuzial sa mi zmenili priority v zivote.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od blázen » 28.03.2010, 18:46

jj nezapomente že ty s14a jsou o moc mladší a maj najeto o dost mín.. počkejte dalších 5 let a pak udělejte závěr.. podle mě to bude stejně vše zralé na GO
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 hostů