pár otázek na pokračování :) ...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2680
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 02.07.2010, 18:58

Čím dostat dolu barvu z víka motoru, půjde to nějakým barvožroutem ... ?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4728
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Design » 02.07.2010, 23:56

Ja jsem to piskoval.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od maca9 » 03.07.2010, 13:45

je sem z vika ventilu dostaval barvozroutem, slo to supr ale doporucuju to delat v hodne vetrany mistnosti nebo venku, byl sem z toho dost sjetej, jinak mi nejakej barvozrout zbyl tak ti muzu trochu odlejt :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1355
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Awatar » 27.07.2010, 10:48

Hlavový štefty by se měly měnit pokaždý, když sundáš hlavu. ARP jsou pevnější, než série a tak můžeš hlavu utáhnout větším kroutícím momentem a tim předejdeš fouknutí těsnění pod hlavou. Jinak určitě nech orovnat blok i hlavu, když to máš venku, stojí to pár korun.

Jinak pískování pískem, nebo drtí co nejdál od motoru, pokud o něj nechceš přijít. Jediná možnost je pískování suchym ledem, což je pro tenhle účel zbytečný. Já tu barvu sundal flexou s drátěnym kotoučem a šmirglama.
NISSAN 200SX S13 SR20DET
Obrázek.cz

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od tomita » 28.07.2010, 18:55

Jen bych poznamenal, ze tesneni se ne"foukne" jak tomu vsichni rikaj, ale propali :wink:
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1355
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Awatar » 28.07.2010, 19:45

tomita píše:Jen bych poznamenal, ze tesneni se ne"foukne" jak tomu vsichni rikaj, ale propali :wink:
Propálení za působení tlaku a teploty, takže "foukne" nebo propálí, je prašť nebo uhoď.
NISSAN 200SX S13 SR20DET
Obrázek.cz

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2680
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 11.09.2010, 15:44

Jaký výkon může zvládnout seriová S14 převodovka ?

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3361
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fizzbiker » 11.09.2010, 16:53

asi bude nejvic zalezet na kvalite oleje a na jeho vlastnostech,... odhaduju cca trojnasobek serioveho vykonu pokud bude perfeknim stavu... nicmene je to i o spojce neodpruzena keramika bude prevodovce davat naprdel o dost vic nez odpruzena... :bounce:
Nissan Pulsar NX StreetPro in business
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Realizace dřevěných konstrukcí - od návrhu, přes statiku a optimalizaci prvků, až po kompletní realizaci
U přístřesků a pergol možno včetně založení. Střechy komplet včetně krytiny, klempířské a nutných stavebních úprav.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odtah vozidel do 1600Kg, kontakt ve členech pripadně SZ či e-mail.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4738
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Woyta » 11.09.2010, 18:12

Dobrej olej ti trochu pomuze ale tak budou sikma ozubena kola trpet.
Ta jsou konstruovana s ohledem na ticho. Ne na vykon.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od evo400 » 11.09.2010, 18:34

Sériová 5kvaltová převodovka prý vydrží velmi málo a už při výkonu kolem 350ti koní se s tebou může rozloučit poměrně brzo. Často se nejdená o opotřebení, ale spíš destruktivní brůběh loučení. Jsou případy kdy převodovka údajně vydržela i 400koní, ale moc bych na to nevsázel. To byl důvod, proč jsme nyní volil poměrně malé turbo, nebo to má alespoň spodek a 450koní by stejně sériová převodovka nedala. Problém je především v ceně alternativního řešení v podobě převodovky HKS, OS Giken či nejlépe Hollinger.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2680
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 11.09.2010, 20:17

Hmm toho jsem se obával :( .. a co potom vyjde levněji , nechat udělat převodovku na zakázku nebo HKS aspol . ? Začínám si pohrávat s myšlenkou, že bych udělal poctivou GO použil stroker kit a větší turbo a mohl bych tam mít na čas zase dostatečnej počet koníků.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4738
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Woyta » 11.09.2010, 21:15

Hewland by nemel byt tak drahej.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od evo400 » 11.09.2010, 21:35

Woyta píše:Hewland by nemel byt tak drahej.
Pokud ti nebude vadit zpev primeho zubu, mel by byt prima.
Můžeš mi prosím sdělit od kdy dělá firma Hewlad převodovku pro SR20DET ? A taky nám prosím napiš co pro tebe znamená "nemel byt tak drahej" a případně kde to koupit ..... děkuji
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4738
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Woyta » 11.09.2010, 21:45

Na slovensku je pry nejaka firma ktera je stavi na zakazku a neni draha.
Za Octavii chteli 20k?
Jmeno si nemuzu vzpomenout.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4728
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Design » 11.09.2010, 21:50

To evo400 tady kousek od prostejova je borec kterej se zabiva prevodovkama a podleme ti postavi co budeš chtit muž udat kontakt.Dela i wrc pro polaky videl sem tam suba a mitsu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host