poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4590
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Příspěvek od kenivruh » 14.01.2015, 09:12

daj sem cislo OEM riadiacej co mas. 23710-xxxxx
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 620
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Příspěvek od Majkl S13 » 14.01.2015, 09:59

tady je číslo jednotky
Obrázek
S13 už jezdí a dělá radost
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4590
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Příspěvek od kenivruh » 14.01.2015, 16:12

tak to je ECU z uplne prvych UK S14tok. Tam podla mna nieje ziadny NATS.

Konektor riadiacej ma konfiguraciu velkych modrych "zubov" 4-3-3-3 alebo 4-2-2-3? Myslim tie horne siroke:
http://www.h-dev.co.uk/images/upgrade_f ... %20ecu.jpg

Predpokladam ze ano ale pre istotu.
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 620
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Příspěvek od Majkl S13 » 14.01.2015, 16:14

Konektor na ECU kabelazi má 4-3-3-3.
S13 už jezdí a dělá radost
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1890
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Příspěvek od DragonART » 15.01.2015, 16:26

Anglické Zenki NATS měli, ale až ty pozdější.. EU ho měli myslím až od Kouki... Já mám francouzskou zenki, a ta imo neměla. Koukal sem do návodu co sem tu měl, a tam nic moc o vypnutí imo nebylo v podstatě tam počítají s tím že máš svůj klíč. Ale taky bych si tipl že budeš mít někde nějakýho brouka v ele... A pro uspokojení. Moje ele taky zatím není 100% v pořádku :D
:D Ale není čas to vyřešit. :roll:
Dark Red S13 powered by SR20DET
No letos už snad pojede :D

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 602
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: poradte jak obejit imobilizer na s14a?

Příspěvek od Fil » 15.01.2015, 18:39

No, nejsem žádný odborník přes ele. a sr jsem dokonce nikdy naživo neviděl, ale píšeš, že po otočení klíčku pouze cvakne relé, aď už tam imo je nebo není, startér ti musí s motorem točit, až ti bude startér točit motorem a nechytne to, tak bych vyndal cas a rukou ním točil při zapnutém klíčku, jak s ním začneš točit, musí se rozběhnout pal. pumpa a musíš slyšet cvakat vstřiky a na vytažené svíčce vidět jiskru, když budeš mít i palivo i jiskru tak to musí chytit, nebo aspoň škytat protože může být ko nebo neseřízené/nenastavené i něco dalšího... Jestli něco z toho nebude, tak schéma a kouknout co chybí, třeba zjistíš, že jednotka dělá co má ale např. na vstřiky nejde spínané plus (jednotka vstřiky ukostřuje) atd...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host