Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

RiceBoy
user
Příspěvky: 2
Registrován: 17.08.2010, 16:08
Bydliště: Praha

Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od RiceBoy » 04.09.2010, 01:37

Zdravim vsechny,

rad bych se zeptal - mate nekdo zkusenost s cipem H-Dev Stage 1a na S14a?

Rozhoduju se mezi nakupem Power FC nebo prave H-Dev S1a chipem... jasne, samo vim ze by byla nepochybne lepsi varianta na aute odladena PFC, ale nejsem si jistej, jestli to v CR nekdo opravdu odborne zvladne... teoretiku je vsude dost ale lidi ktery to daj i v realu hodne malo... proto si rikam, ze je lepsi reseni snad dobrej generickej chip nez spatne na miru naladena PFC...

Pokud nekdo zkusenost s S1a mate - opravdu nevyzaduje nic jinyho nez je uvedeno na H-Dev strankach (co se motoru tyce)? Fakt bezi bezpecne na seriovejch vstrikach, se seriovym AFM, netreba regulatoru tlaku paliva atp.?

Dikes za kazdej postreh.

Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od Rave » 04.09.2010, 01:47

H-dev s1 je v pohode.Pokud ale chces mit opravdu vse na "100%" tak PFC.Reference ti da clen Fire.Jinak jednotku dokaze naladit Evo400.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od vrtas » 04.09.2010, 08:26

Power FC.. chipy jsou na hovno :)

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od chosecz » 04.09.2010, 09:03

Yes, určitě P FC, chip není to pravé. A naladění Power FC je u nás také možné.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od kenivruh » 04.09.2010, 09:08

Nistune
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od Petr.S14 » 04.09.2010, 10:09

já byl se stage 1 moc spokojen, jen je blbý, když ti to přestane stačit, můžeš ho vyhodit.. volil bych nistune, powerFC je dost drahé..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

RiceBoy
user
Příspěvky: 2
Registrován: 17.08.2010, 16:08
Bydliště: Praha

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od RiceBoy » 04.09.2010, 12:55

No, tusil jsem, ze vetsina lidi bude doporucovat odladeni na aute, at uz PFC nebo Nistune, jasny... ale porad si nejsem jistej kvalitou v CR (zcela bez urazky a utoku na kohokoliv)... a k H-Dev se mi zatim s autem do Anglie nechce...

Kvalitni naladeni je proste o zkusenostech - velkejch zkusenostech a ty marna slava jdou ruku v ruce s poctem naladenych a dobre jezdicich aut... ted opet naprosto bez jakekoliv urazky - nevim, kolik aut jiz naladili v Dorifto, Kageki nebo kolik jich naladil Evo400 (pokud tedy nestoji i on za ladenim aut pro DG a Kageki)... treba fakt hodne a pak to bude OK...

Jen vim, jakej je problem s dobrym naladenim i u beznejch aut, kterejch jezdi mraky... "tuneru" hafo, ale vysledky vetsiny naprosto tragicky... tudiz jsem si nechal naladit daily car OII 1.8 TSI od CIMBU Autosport - to je dle myho soudu jedina firma, ktery se da v CR verit pro koncernovy auta... a ta ma za sebou sakra historii a sakra pocet aut... zabyvaji se tim od roku '89 a aut uz naladili tisice... tomu rikam zkusenosti... podle toho taky uprava funguje - naprosto skvele.

Proto je teda pro mne celkem zasadni otazkou historie a zkusenosti vyse uvedenych firem a lidi... treba je ale maji, pak neni duvodu se obavat a na aute odladena jednotka je jasnou volbou... pokud ale ne, rekl bych, ze je lepsi volbou H-Dev generickej chip, proto jsem se ptal na zkusenosti s nim...

Snad jsem se nikoho nedotknul, fakt to nemyslim spatne a na nikoho neukazuju... jen porad nemuzu sehnat dost informaci, ktery by mne zbavily pochybnosti...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od Petr.S14 » 04.09.2010, 13:50

mám stage 1 a funguje bez problému s věcma které tam jsou napsány na netu.. mám i pár věcí navíc ale nehledě na to to šlape dobře.. jen je to pak otázka peněz, jestli dát teď za chip takové peníze nebo počkat a našetřit na něco, co se dá kdykoliv přeladit..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od pablo » 04.09.2010, 20:21

greddy ultimate managment

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od evo400 » 04.09.2010, 20:48

RiceBoy píše:No, tusil jsem, ze vetsina lidi bude doporucovat odladeni na aute, at uz PFC nebo Nistune, jasny... ale porad si nejsem jistej kvalitou v CR (zcela bez urazky a utoku na kohokoliv)... a k H-Dev se mi zatim s autem do Anglie nechce...

Kvalitni naladeni je proste o zkusenostech - velkejch zkusenostech a ty marna slava jdou ruku v ruce s poctem naladenych a dobre jezdicich aut... ted opet naprosto bez jakekoliv urazky - nevim, kolik aut jiz naladili v Dorifto, Kageki nebo kolik jich naladil Evo400 (pokud tedy nestoji i on za ladenim aut pro DG a Kageki)... treba fakt hodne a pak to bude OK...
ptal na zkusenosti s nim...
Auta pro Kageki ladím už hodně dlouho, vlastně od jejich začátku. Nejsem žádný čipťůningář a tak nechrlím jedno auto za druhým, ale kolem 50ti už jich asi bude. Uvědom si však, že jde téměř vždy o naprosté unikáty a tak jde o zemi neprobádanou. Ladil jsem už mnoho různých aut, mnoho různých jednotek a několik různých paliv včetně bioethanolu E85.
Jestli budeš chtít, rád ti auto naladím a poradím i svýběrem komponent.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od jagy » 05.09.2010, 12:45

pablo píše:greddy ultimate managment
Jediny duvod proc volit piggy back pred Nistune?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od kenivruh » 05.09.2010, 13:13

Nemyslim ze naladit auto s nistune je az taky problem, kedze zacinas so seriovou mapou. Hodina ladenia na brzde a pojde to 2x lepsie ako s chipom :wink:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od tomita » 06.09.2010, 12:18

Myslim ze Nistune i PFC budou co se tyce lazeni, hodne podobni, jelikoz i PFC je vlastne seriova jednotka se zakladni mapou (ne uplne seriovou). Akorat nevim proc by byl nejakej chip lepsi volbou, nez plne programovatelna jednotka. Je mylne si myslet, ze s chipem " budu v pohode a safe"..Kazdy motor je jiny a i kdyz je udelano uplne GO, tak stejne to nebude to samy, jak motor, na kterym byl ten chip vlastne stvoren.
Ja si odladil svuj PFC sam, neni to zadna hrozna veda. Pravda, kontinualne si to doladuju, furt do toho sprtam, protoze s tim nikdy nejsem uplne spokojen :)
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od mauglie » 15.09.2010, 14:47

Má vůbec smysl kvůli stage 1 investovat tolik peněz a času při použití programovatelné jednotky? Do budoucna se hodí - možná -, ale i tak, naladění není nic levného - nemám přesnou představu na kolik vyjde, ale imho pod 15 tis to nepůjde -, tudíž PFC a naladění přijde celkem na cca 45 tis, a to kvůli stage 1? Samozřejmě, není nad to mít individuálně upravenou ecu, ale při stage 1... má to opravdu význam?

Vesměs řeším to samé, jen se více přikláním k Nistune. Eventuálně jako nejschůdnější variantu shledávám čip od Horshamu, a až by mělo dojít k dalšímu navyšování výkonu - což imho znamená nějaké zásahy a větší investice do motoru -, čip prodat a teprve následně zakoupit programovatelnou řj, ať už Nistune, Power FC, etc...

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?

Příspěvek od chosecz » 15.09.2010, 16:02

Mno Power FC je prave jako chip stage 1 kdyz ji pripojis, tam nemusis nic ladit, odstrani to fuel cut a je tam "tovarni" mapa, na kterou uz to take jede o malinko lepe :) Zadne ladeni nepotrebujes.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů