Strata vykonu a backfiring

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 10.02.2011, 12:20

ten solenoid před brzdovym válcem, je zboku na domečku tlumiče.. ten by mohl dělat nějaký problémy..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 12:28

Vsetko ma pozapajane, alebo co tym myslis?
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 10.02.2011, 12:46

jestli mas spravne hadicky.. a pripojenej konektor..
asi to budes mit fakt nekde v tom sani, nejakou tu netesnost..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 12:52

Mozte mi poradit s cim a ako to najlepsie natlakovat? Nejaky postup?
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od 200sxfabi » 10.02.2011, 12:55

Miguel píše:Mozte mi poradit s cim a ako to najlepsie natlakovat? Nejaky postup?
První co mě napadne....zátka prumeru potrubí doprostřed dírku...do dírky hadici od kompresoru a nafouknout to....

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od pablo » 10.02.2011, 23:36

vyhod bov daj tam zatku a odskousej podle mne je v tom problem

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od tomita » 12.02.2011, 18:16

Ja som odpojil EGR, i carbon canister..mate tam tie podtlaky spravne zapojene?
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 13.02.2011, 09:50

Ano Tome, vsetko je pozapajane.. Slik mi pisal, ze kvoli PowerFC si musel prenastavit predzapal o 5 stupnov, ale teraz je nastaveny (a aj tak bol predtym) podla manualu na 15.. Robil si s tym nieco? A rozvody su tiez dobre nastavene? Iba sa uistujem
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 13.02.2011, 11:04

rozvody jsou dobře, řetěz by snad nepřeskočil.. :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 13.02.2011, 13:15

Tom mal totiz v motore ostre vacky, ktore pred predajom vymenil za seriove.. takze s rozvodmi sa hybalo.
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 13.02.2011, 13:37

nojo vlastně.. ale když sundáš víko ventilů, tak můžeš aspoň zkontrolovat horní značky..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od tomita » 14.02.2011, 09:52

Miguel píše:Tom mal totiz v motore ostre vacky, ktore pred predajom vymenil za seriove.. takze s rozvodmi sa hybalo.
Rozvody su spravne..ved som ta viezol..to uz som tam mal seriove vacky po vymene. Predstih som mal nastaveny vzdy na 15°.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 14.02.2011, 09:59

OK, aj som si myslel.. Takze chyba bude niekde inde. Dakujem za tipy, snad na to dojdem :wink:
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od kenivruh » 14.02.2011, 10:00

Skus pomerat tlak paliva.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od tomita » 14.02.2011, 12:28

Huli ti to na cierno, pri tom strielani?
Obrázek
S14a RB25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů