Stránka 1 z 3

Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:06
od Miguel
Chlapi potrebujem poradit. V S14 mam motor od tomitu, ktory pred vybratim isiel velmi pekne. Hodili sme ho do auta, nic sme nerozoberali, proste tak ako bol vybrany tak sme ho tam dali.. ale auto pri preradeni v booste striela rany do vyfuku (to iste aj pri prudkom ubrani plynu), trhano zrychluje a nema vykon. Dal som nove vsetky filtre, novu lambdu Nissan, nove sviecky NGK. S Rastom sme skusili vcera vymenit AFM a cievky z jeho auta, ale nepomohlo. Bol som s tym aj na diagnostike v Nissane, kde mi povedali, ze vsetko je v poriadku, akurat to ma na volnobeh bohatu zmes (po pridani je to uz OK) a ze tym padom im aj lambda vykazuje ine hodnoty. Napada vas nieco? Moze to sposobovat vadny snimac polohy vyfukovej vacky? Alebo diera v sani? Alebo prepusta BOV? V manuali zevraj prave tato kapitola chyba.. Prosim, poradte :bounce:

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:08
od Mirek
Miguel píše:Chlapi potrebujem poradit. V S14 mam motor od tomitu, ktory pred vybratim isiel velmi pekne. Hodili sme ho do auta, nic sme nerozoberali, proste tak ako bol vybrany tak sme ho tam dali.. ale auto pri preradeni v booste striela rany do vyfuku (to iste aj pri prudkom ubrani plynu), trhano zrychluje a nema vykon. Dal som nove vsetky filtre, novu lambdu Nissan, nove sviecky NGK. S Rastom sme skusili vcera vymenit AFM a cievky z jeho auta, ale nepomohlo. Bol som s tym aj na diagnostike v Nissane, kde mi povedali, ze vsetko je v poriadku, akurat to ma na volnobeh bohatu zmes (po pridani je to uz OK) a ze tym padom im aj lambda vykazuje ine hodnoty. Napada vas nieco? Moze to sposobovat vadny snimac polohy vyfukovej vacky? Alebo diera v sani? Alebo prepusta BOV? V manuali zevraj prave tato kapitola chyba.. Prosim, poradte :bounce:
netesnost v sani nejspis.....nemate nekde nezapojeny podtlak nebo neco? treba vyvod na neco co tomita mel a ty ne?

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:11
od Petr.S14
Nerozstělovali ste předstih? jestli nebyl povolenej senzor.. Já měl předstih špatně a do pár tis otáček to jelo, pak nic a střílelo to plameny.. měl by být přibližně uprostřed šroubu.. ale stroboskopem by to chtělo zkontrolovat..

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:14
od kenivruh
http://www.tiepie.com/en/automotive/art ... celeration :D

Ale u teba asi nebude problem s cerpadlom, predpokladam.

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:29
od Miguel
S predstihom sme nic nerobili. V Nissane som ho dal skontrolovat, ale povedali ze je podla manualu na 15 stupnov. A ten snimac polohy vacky tiez skontrolovali, tiez bol OK. Netesnost nas napadla, ale neviem kde by mohla byt. Sanie sme pouzili zo stareho motoru, lebo tomita mal 2 vyvody na TPS a ja som mal kabelaz na TPS s jednym. Vsetky hadicky sme prekontrolovali a tlakove dobre utiahli.. fakt sme s moznostami v koncoch. So starym motorom to nic nerobilo, hodili sme tam tomitov a hned toto. So starym motorom som mal zapojeny seriovy BOV, s novym mam BOV od Sardu.. ten nemoze prepustat?

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:31
od Woyta
Nemas nekde v tlakovem potrubi dirku?
Tlak mi klesl o 0.2bar a strilelo to protoze vaha hlasila vice vyduchu nez motor opravdu dostal.

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:32
od Miguel
@ Petr.S14: Mne to trha a blbne uz pri rozbiehani v celom spektre otacok. Ked zrychlujem velmi pomaly, tak to nie je take citelne. Keby bol vadny snimac tak by to blblo asi aj tomitovi..

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:37
od Mirek
pockej, kvuli TPS jste prehazovali cele sani? proc jste neprehodili jen TPS? Projdi si jeste jednou vsechny konektory, veskery podtlaky, mrkni jestli tam kde jste to rozdelavali neni skriple tesneni nebo neco. Jak je to se vstriky? Tomita tam mel seriove? ECU je nastavena na vse co na tom motoru je? Vstriky,vaha, turbo?

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:37
od Kentoya
vem stlačený vzduch a foukni ho tam, jestli to někde neuchází

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:40
od Miguel
Lebo TPS treba dodatocne nastavit a sanie co mal tomita bolo z S14, my sme tam dali cele sanie z S14a, cize bez recirkulacie. S ECU nie je robene nic, vsetko je seria. Vstreky mi tomita k motoru nedal, tak sme tam dali palivovu listu aj so vstrekmi co som mal na starom motore.

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:41
od Miguel
Skusime to natlakovat, to bude prve co spravime.

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 11:59
od Petr.S14
turbo je tam jaké?
můj motor s GT28rs a sériovou ECU nefunguje.. sotva nastartuje a jede do 3000 otáček, pak úplně vypne a blafe..
Kdyby ti profukoval BOV, tak by to táhlo plynule ale málo.. kdysi sem měl kopii HKSa,špatnou a ta profukovala a jel sem na 0,2 baru ale jelo to plynule..
Ten CAS senzor nemusí být špatný ale stačilo třeba při nakládání, jestli ste za něj nevzali a nehejblo se s ním.. stejně bych radši zkontroloval jestli sedí značka na řemenici..

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 12:02
od Miguel
Vsetko je seriove, cize aj turbo. Na ten senzor sme davali pozor, ani sme sa ho nechytili. Pre istotu ho v Nissane este skontrolovali, bol v poriadku. Aj rozvody su OK. Technik mi to sam povedal. Asi budem niekde hladat tu netesnost alebo odpojenu podtlakovu hadicku.

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 12:07
od Petr.S14
je fakt ze kdyby se s ním hýblo jen trošku, tak by to nedělalo takový problémy..
co hadičky kolem regulátoru tlaku turba?
a hadice co vede do turba od filtru.. ucpal si puvodni privod z origo bovu?

Re: Strata vykonu a backfiring

Napsal: 10.02.2011, 12:19
od Miguel
Peto, co myslis? :lol: