Stránka 1 z 2

sr20det kovane diely

Napsal: 07.10.2011, 10:37
od infin1tty
Nazdar,

co hovorite na takyto deal? cena/kvalita?

http://www.ebay.co.uk/itm/Wiseco-Forged ... 5ae13b0c44

+
predpokladam ze k takemu rebuildu je potrebne este nasledovne tesnenia:

http://www.ebay.co.uk/itm/Cometic-Stree ... 58839f8a71

plus meni sa asi aj vodna a olejova pumpa ze?

to je vsetko co sa tyka nakladov na kovany motor? cize cca 1000e?
dik za info, len zistujem predbezne co to vychadza

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 07.10.2011, 11:10
od Awatar
Kombinace Wiseco + Eagle neni špatná, ale sou i lepší. Cometic je takovej základ no.

+ hlavový štefty, šály (ojniční i hlavní), výbrusy, orovnání hlavy (nech orovnat i dosedací plochu na svody), u SR vyměnit i vahadla, rozvody (i když sou řetězem, tak při GO bych tam radši starý nevracel) a jak si psal tak i olejovou a vodní pumpu. Spíš počítej 2000€+ bez práce.

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 07.10.2011, 12:31
od pablo
cca okolo 2000e bez brusu a rovnani
na co chces kovany motor vzdyt jedne uz mas ?

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 08.10.2011, 12:39
od infin1tty
pablo píše:cca okolo 2000e bez brusu a rovnani
na co chces kovany motor vzdyt jedne uz mas ?
pytam sa pre info, aby som mal lepsiu predstavu co to cele vyjde, to srko co mam neni kovane..je uplny standard, nikdy nebolo rozoberane.. s kenim sme namerali 10bar cca v kazdom valci,...

tak 2000 ma hodnotu motor so vsetkym ktomu, a 2000 prestavba na kovany.. cize cca hodnota rb26dett

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 08.10.2011, 13:49
od DragonART
To plánuješ dotáhnout starýho Red topa že má cenu 2000€?

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 08.10.2011, 18:56
od Awatar
infin1tty píše:
pablo píše:cca okolo 2000e bez brusu a rovnani
na co chces kovany motor vzdyt jedne uz mas ?
pytam sa pre info, aby som mal lepsiu predstavu co to cele vyjde, to srko co mam neni kovane..je uplny standard, nikdy nebolo rozoberane.. s kenim sme namerali 10bar cca v kazdom valci,...

tak 2000 ma hodnotu motor so vsetkym ktomu, a 2000 prestavba na kovany.. cize cca hodnota rb26dett
Jenže hodnota nezastavěný RB26DETT, bez věcí okolo a taky nevíš jestli ta RB26DETT neodejde, kdežto u nově postavenýho motoru jistotu máš pokud to někdo neodflákne při stavbě. Takže to je mít připravených dalších X tisíc Euro. Vidíš to jednodušší než to ve skutečnosti je.

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 08.10.2011, 18:58
od Fire
RB26DETT tě finančně sežere , nebo to ojebeš a pak si nezajezdíš ..

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 09.10.2011, 08:17
od blázen
Rb26dett za 2000eur? To asi ani z R32

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 09.10.2011, 12:15
od Tosho
Blazen - inffinity tusim myslel ze 2000 + 2000 = rb26dett.

To je si myslim ale uz trochu vela, za 5000 ked trafis kupis 32GTR. A nemyslim ze sr20det ma hodnotu 2000€

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 09.10.2011, 19:51
od blázen
jenže z R32 bude ten RB26DETT vylágrovaný vergl .. koupil bych asi z R34 a ten stojí tak 120 a víc

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 11.10.2011, 13:45
od vmille
SR ma velky potencial, tezky RB je uplne zbytecny. Najdi si nekde grafy z brzdy od Moreho codelal Marat. Ty pisty co jsi posilal jsou jen 86mm potrebujes brusove. Pocitej ze dobre udelany motor s naladenim vyjde na 4000e. Zduraznuji s naladenim, bez toho je to onicem.

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 11.10.2011, 13:57
od Mirek
vmille píše:SR ma velky potencial, tezky RB je uplne zbytecny. Najdi si nekde grafy z brzdy od Moreho codelal Marat. Ty pisty co jsi posilal jsou jen 86mm potrebujes brusove. Pocitej ze dobre udelany motor s naladenim vyjde na 4000e. Zduraznuji s naladenim, bez toho je to onicem.
tady si dovoluji nesouhlasit, nechtel jsem se do toho tad michat, ale na tohle uz reagovat musim :)
RB je motor uplne nekde jinde jako SR..... 6 valcu, uplne jiny chod, uplne jiny prubeh, uplne jiny kroutak...tak bych to moc nesrovnaval a uz vubec bych nepsal RB motor je uplne zbytecny.....

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 11.10.2011, 20:21
od vmille
je zbytecne sahat na neco co funguje, lepsi je se vozit, tak jsem to myslel

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 11.10.2011, 22:34
od Awatar
Mirek píše:
vmille píše:SR ma velky potencial, tezky RB je uplne zbytecny. Najdi si nekde grafy z brzdy od Moreho codelal Marat. Ty pisty co jsi posilal jsou jen 86mm potrebujes brusove. Pocitej ze dobre udelany motor s naladenim vyjde na 4000e. Zduraznuji s naladenim, bez toho je to onicem.
tady si dovoluji nesouhlasit, nechtel jsem se do toho tad michat, ale na tohle uz reagovat musim :)
RB je motor uplne nekde jinde jako SR..... 6 valcu, uplne jiny chod, uplne jiny prubeh, uplne jiny kroutak...tak bych to moc nesrovnaval a uz vubec bych nepsal RB motor je uplne zbytecny.....
S13 bude se 4-válcem vždycky agilnější než s řadovym 6ti hrnkem. Agilnější neznamená rychlejší, jel sem v pár s13 s šestiválcem a pokud bych nechtěl auto vysloveně na drifty, tak bych radši volil 4válec, ale to už je debata co sem nepatří.

Re: sr20det kovane diely

Napsal: 12.10.2011, 07:04
od pablo
infinity srko co mas ma s celym svapem tak do 13000E vic nepocitej a co psal vmile tak je to tak bez naladeni se hybes kolem 2500e a pak doladeni a nakoupeny ostatnych veci je cca 1500e
len jednu radu ten motor co tam mas je fajn nic mu neni na to co chces jezdit supr ja na seriovem motoru zavodil 4 sezony a na nauceny parada az budes vedet litat poradne boky a budes chcet vice tak se do toho pusti....ale teraz jazdi a uzivaj si to :)