sr20det kovane diely

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

sr20det kovane diely

Příspěvek od infin1tty » 07.10.2011, 10:37

Nazdar,

co hovorite na takyto deal? cena/kvalita?

http://www.ebay.co.uk/itm/Wiseco-Forged ... 5ae13b0c44

+
predpokladam ze k takemu rebuildu je potrebne este nasledovne tesnenia:

http://www.ebay.co.uk/itm/Cometic-Stree ... 58839f8a71

plus meni sa asi aj vodna a olejova pumpa ze?

to je vsetko co sa tyka nakladov na kovany motor? cize cca 1000e?
dik za info, len zistujem predbezne co to vychadza

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od Awatar » 07.10.2011, 11:10

Kombinace Wiseco + Eagle neni špatná, ale sou i lepší. Cometic je takovej základ no.

+ hlavový štefty, šály (ojniční i hlavní), výbrusy, orovnání hlavy (nech orovnat i dosedací plochu na svody), u SR vyměnit i vahadla, rozvody (i když sou řetězem, tak při GO bych tam radši starý nevracel) a jak si psal tak i olejovou a vodní pumpu. Spíš počítej 2000€+ bez práce.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od pablo » 07.10.2011, 12:31

cca okolo 2000e bez brusu a rovnani
na co chces kovany motor vzdyt jedne uz mas ?

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od infin1tty » 08.10.2011, 12:39

pablo píše:cca okolo 2000e bez brusu a rovnani
na co chces kovany motor vzdyt jedne uz mas ?
pytam sa pre info, aby som mal lepsiu predstavu co to cele vyjde, to srko co mam neni kovane..je uplny standard, nikdy nebolo rozoberane.. s kenim sme namerali 10bar cca v kazdom valci,...

tak 2000 ma hodnotu motor so vsetkym ktomu, a 2000 prestavba na kovany.. cize cca hodnota rb26dett

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od DragonART » 08.10.2011, 13:49

To plánuješ dotáhnout starýho Red topa že má cenu 2000€?
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od Awatar » 08.10.2011, 18:56

infin1tty píše:
pablo píše:cca okolo 2000e bez brusu a rovnani
na co chces kovany motor vzdyt jedne uz mas ?
pytam sa pre info, aby som mal lepsiu predstavu co to cele vyjde, to srko co mam neni kovane..je uplny standard, nikdy nebolo rozoberane.. s kenim sme namerali 10bar cca v kazdom valci,...

tak 2000 ma hodnotu motor so vsetkym ktomu, a 2000 prestavba na kovany.. cize cca hodnota rb26dett
Jenže hodnota nezastavěný RB26DETT, bez věcí okolo a taky nevíš jestli ta RB26DETT neodejde, kdežto u nově postavenýho motoru jistotu máš pokud to někdo neodflákne při stavbě. Takže to je mít připravených dalších X tisíc Euro. Vidíš to jednodušší než to ve skutečnosti je.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od Fire » 08.10.2011, 18:58

RB26DETT tě finančně sežere , nebo to ojebeš a pak si nezajezdíš ..

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od blázen » 09.10.2011, 08:17

Rb26dett za 2000eur? To asi ani z R32
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od Tosho » 09.10.2011, 12:15

Blazen - inffinity tusim myslel ze 2000 + 2000 = rb26dett.

To je si myslim ale uz trochu vela, za 5000 ked trafis kupis 32GTR. A nemyslim ze sr20det ma hodnotu 2000€
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od blázen » 09.10.2011, 19:51

jenže z R32 bude ten RB26DETT vylágrovaný vergl .. koupil bych asi z R34 a ten stojí tak 120 a víc
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od vmille » 11.10.2011, 13:45

SR ma velky potencial, tezky RB je uplne zbytecny. Najdi si nekde grafy z brzdy od Moreho codelal Marat. Ty pisty co jsi posilal jsou jen 86mm potrebujes brusove. Pocitej ze dobre udelany motor s naladenim vyjde na 4000e. Zduraznuji s naladenim, bez toho je to onicem.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od Mirek » 11.10.2011, 13:57

vmille píše:SR ma velky potencial, tezky RB je uplne zbytecny. Najdi si nekde grafy z brzdy od Moreho codelal Marat. Ty pisty co jsi posilal jsou jen 86mm potrebujes brusove. Pocitej ze dobre udelany motor s naladenim vyjde na 4000e. Zduraznuji s naladenim, bez toho je to onicem.
tady si dovoluji nesouhlasit, nechtel jsem se do toho tad michat, ale na tohle uz reagovat musim :)
RB je motor uplne nekde jinde jako SR..... 6 valcu, uplne jiny chod, uplne jiny prubeh, uplne jiny kroutak...tak bych to moc nesrovnaval a uz vubec bych nepsal RB motor je uplne zbytecny.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od vmille » 11.10.2011, 20:21

je zbytecne sahat na neco co funguje, lepsi je se vozit, tak jsem to myslel

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od Awatar » 11.10.2011, 22:34

Mirek píše:
vmille píše:SR ma velky potencial, tezky RB je uplne zbytecny. Najdi si nekde grafy z brzdy od Moreho codelal Marat. Ty pisty co jsi posilal jsou jen 86mm potrebujes brusove. Pocitej ze dobre udelany motor s naladenim vyjde na 4000e. Zduraznuji s naladenim, bez toho je to onicem.
tady si dovoluji nesouhlasit, nechtel jsem se do toho tad michat, ale na tohle uz reagovat musim :)
RB je motor uplne nekde jinde jako SR..... 6 valcu, uplne jiny chod, uplne jiny prubeh, uplne jiny kroutak...tak bych to moc nesrovnaval a uz vubec bych nepsal RB motor je uplne zbytecny.....
S13 bude se 4-válcem vždycky agilnější než s řadovym 6ti hrnkem. Agilnější neznamená rychlejší, jel sem v pár s13 s šestiválcem a pokud bych nechtěl auto vysloveně na drifty, tak bych radši volil 4válec, ale to už je debata co sem nepatří.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: sr20det kovane diely

Příspěvek od pablo » 12.10.2011, 07:04

infinity srko co mas ma s celym svapem tak do 13000E vic nepocitej a co psal vmile tak je to tak bez naladeni se hybes kolem 2500e a pak doladeni a nakoupeny ostatnych veci je cca 1500e
len jednu radu ten motor co tam mas je fajn nic mu neni na to co chces jezdit supr ja na seriovem motoru zavodil 4 sezony a na nauceny parada az budes vedet litat poradne boky a budes chcet vice tak se do toho pusti....ale teraz jazdi a uzivaj si to :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů