Stránka 1 z 1

rozvody

Napsal: 03.05.2012, 14:00
od mauglie
Chci se jen ujistit jak to vlastně je.

Podle manuálu se CPS dává když je 1. píst v horní úvrati a na řemenici je bod 0 (TDC), je to tak? CPS se nastaví tak, aby ryska na tělu CPS byla s v rovině s druhým bodem na hřídeli, který přeskočí při zasunutí?

Jde totiž o to, že když dám řemenici na TDC a dám CPS, je potom hrozně debilní předstih, kdy musím CPS otočit skoro co to jde doleva, aby motor běžel a nechcípal po ubrání plynu, což mi přijde divné a říkám si, že budou možná špatně udělané rozvody?

Anebo se řemenice dá rovnou na 15° a nasadí CPS postupem viz výše (dle manuálu)?

Popř jiný postup?

Tak či onak při boostu má auto tendence cukat a střílet do výfuku, jako by tam šlo málo paliva, díra ve vedení není, takže leda palivo, předstih (rozvody). Svíčky tam jsou BCPR7ES - cold -, sériový tlak a benzín N95

Díky za rady, postřehy atp.

Re: rozvody

Napsal: 03.05.2012, 21:47
od Grassell
Nulu mas horni uvrat a na to mas nastavit ten senzor. V jake poloze mas vacky kdyz na prvnim jsi v uvrati, nejlepe foto. Předpokladam ze je rec o SR20DET

Re: rozvody

Napsal: 03.05.2012, 23:32
od mauglie
Nulu máš na druhé rysce z leva (TDC). Vždy, když je ryska u bodů pro odčítání předstihu je 1. píst v horní úvrati, pokud tedy nejsou špatně rozvody.

Točil jsem jak debil, ale ve výsledku jsem se dostal na značky, kdy byla každá přesně na bodu na vačkových kolech, takže rozvody vypadaj OK. Dal jsem CPS podle manuálu a je stejně jak byl, v krajní mezi. Takže buď se palivo přidává točením CPS zprava doleva anebo nevím kde je chyba, teď to běží vesměs ok, ale když jsem dal CPS při rysce na řemenici značící 10°, chod byl asi i o něco lepší.

Musím na strobo, pak se uvidí, ale už mě to začíná srát :D

Re: rozvody

Napsal: 01.02.2013, 14:30
od mauglie
Problém byl ve vedení vzduchu, přísávalo si to trochu falešného vzduchu, proto to nešlo nastavit a bylo to celé divné. Teď už vše ok :)