Turba S14

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Turba S14

Příspěvek od Tosho » 10.08.2012, 10:18

Aky je rozdiel medzi turbami z S14tky zenki a kouki?

1994 zenki je TB2809 - O.E.M. 14411-75F00
1996 kouki je TB2815 - O.E.M. 14411-82F01

Mam moznost kupit prave to TB2809 a chcem vediet ci je medzi turbami nejaky zasadny rozdiel.

Dakujem
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 471
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Turba S14

Příspěvek od evo400 » 30.07.2013, 16:07

Kompresorové kolo je tam stejné

http://www.turbointernational.com/produ ... botype=437

http://www.turbointernational.com/produ ... botype=439

tak asi celá cartridge bude stejná:

Garrett TB2809 CHRA Cartridge 431876-0056

Item# turbo-parts-chra-Garrett-TP-431876-0056
Product Description
Part Number 431876-0056
Interchange Part Number N/A
Turbo Model TB2809, TB2815
Manufacturer Garrett
Application Turbos: Nissan 200SX, SILVIA
Garrett TB2809 Turbos: 466543-0002, 466543-0001
Garrett TB2815 Turbo: 471104-0001

Tedy rozdíl už by mohl být jen v housingu, v nějakých rozdílných tvarech vstupů/výstupů či v aktuátoru.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host