240sx vs 200sx

Odpovědět
čichta
user
Příspěvky: 74
Registrován: 27.11.2012, 23:47

240sx vs 200sx

Příspěvek od čichta » 27.11.2012, 23:56

zdravím sem tu nový a mám možnost dovést 240sx s 2,4l a chtěl bych tam dát časem sr20det je to jen o motoru když je to s14 zenki ? popř. na kolik by asi vyšla výměna motoru a příšlušenství, dají se sehnat i české papíry kdyby byl problém s přihlášením s motorem sr20det díky moc za rady ;)

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od Grassell » 28.11.2012, 08:26

Oturby tu 2,4

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12194
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od blázen » 29.11.2012, 16:40

kup 200Sx ,240sx má tuším slabší brzdy atd..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4598
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od kenivruh » 29.11.2012, 18:10

oturby 240sx, slabsi brzdy je slaby argument proti
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

čichta
user
Příspěvky: 74
Registrován: 27.11.2012, 23:47

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od čichta » 30.11.2012, 10:02

to je vše co mi tady klubáci napíšou ?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4598
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od kenivruh » 30.11.2012, 11:49

čichta píše:to je vše co mi tady klubáci napíšou ?
a co chces viac pocut?
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

čichta
user
Příspěvky: 74
Registrován: 27.11.2012, 23:47

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od čichta » 30.11.2012, 13:18

třeba na to na co se ptám na začátku... cca cena přestavby, zapsání jiného motoru a jakými díly se liší 240sx a 200sx

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3736
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od Petr.S14 » 30.11.2012, 13:22

nikdo nepozná jinej motor, když to bude furt čtyřválec :) jen to chce z bloku ubrousit označení projistotu
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od Grassell » 30.11.2012, 15:35

V US mas halda kytů na 240 pro turbo a hlavne je to 2,4 proti 1,8 to ti musi stacit, lepsi argument neni!!!
A na brzdy se vyser stejne tam nakonec nacpes minimalne 4 pistky. To je argument k nicemu !
http://www.ebay.com/itm/240SX-S13-S14-A ... 74&vxp=mtr

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1199
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od SilverFox » 30.11.2012, 16:21

řeší se s14 :wink:
Obrázek
Lego...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1557
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od Trinom » 30.11.2012, 18:35

vždyť to je pro S13 i S14, koukni na popis.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3736
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od Petr.S14 » 30.11.2012, 18:39

ale on myslel auto a topic S14 ty spamere...
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12194
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od blázen » 02.12.2012, 20:36

Grassell píše:V US mas halda kytů na 240 pro turbo a hlavne je to 2,4 proti 1,8 to ti musi stacit, lepsi argument neni!!!
A na brzdy se vyser stejne tam nakonec nacpes minimalne 4 pistky. To je argument k nicemu !
http://www.ebay.com/itm/240SX-S13-S14-A ... 74&vxp=mtr
je to slabej argument,jen jsem to připomenul,když chce SR20DET tak proč kupovat 240SX? já to nechápu? On si to sám odladí až oturbo to starý KA24?
moje rada je,pokud chce SR20DET at si koupí s14 200sx.. žádný problémy s přestavbama.. hned jezdí s 200Hp,,
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

čichta
user
Příspěvky: 74
Registrován: 27.11.2012, 23:47

Re: 240sx vs 200sx

Příspěvek od čichta » 03.12.2012, 12:27

byla dobrá mabídka na auto proto sem to tak chtěl řešit ;) ale auto už se prodalo

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host