Strata vykonu pri 5000ot

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od raddy » 20.08.2014, 09:11

jesus, kryt vaciek sa nikdy netlakuje....jedine co treba overit, je tesnost PCV ventilu....
tlakuje sa zasadne od vystupu turba po klapku, to je tlakova vetva systemu. je mozne tlakovat aj od AFM, od AFM po turbo je vsak vzdy podtlak pri prevadzke, tu by som odporucil skor vizualnu/mechanicku kontrolu. Ak ti prepusta seriovy bov, tak to je samozrejme problem, zacni tym ze ho vyhodis uplne...
ak chces overit tesnost spalovacieho priestoru, tak jedine zmeranim kompresie, este lepsie leak down testom.

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 952
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 20.08.2014, 09:50

bow som uz vyhodil cakam na tesnenie pod veko ktore som musel objednat v nissane piatok to poskladam a uvydim. Mam aj budik na tlak turba tak hoskusim zapojit a pozriet kolko to tlaci. Budik mozem zapojit na podtlak co ide s bovu pod klapku?
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2535
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od pablo » 20.08.2014, 11:06

Nez sa prepracujes tou netesnostou tak nam prezrat ake su tam sviecky potom aky tlak vobec tlacis lebo ak viac ako 1 bar moze to mat za nasledok. Dalej moze byt problem cievky v nizsich otackach a tlaku mozu stihat zapalovat ale pri 5000 tisic uz vynechavat. Treba skontrolovat kabelaze prekostrenie a tie sviecky a ked tak aj predzapal. A tlakuj to z miesta od filtra.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2535
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od pablo » 20.08.2014, 11:07

Este otazka odkial mas to auto?

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 952
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 20.08.2014, 12:43

auto je dovoz nemecko. Tlakoval som to tak lebo mi to pradil slik ze nevadi ked to natalkujem aj s motorom. sviecky som vcera menil len to nemam ak odskusat su tam NGK BCPR7ES budik na talk mi len pozical kamarat musim ho zapojit a skusit ale auto je serai tak hadma bude aj talcit seriovy tlak uvidim.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4590
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od kenivruh » 21.08.2014, 07:32

Gelo píše:auto je dovoz nemecko. Tlakoval som to tak lebo mi to pradil slik ze nevadi ked to natalkujem aj s motorom. sviecky som vcera menil len to nemam ak odskusat su tam NGK BCPR7ES budik na talk mi len pozical kamarat musim ho zapojit a skusit ale auto je serai tak hadma bude aj talcit seriovy tlak uvidim.
Len na okraj BCPR7ES nie su spravne pre SRko. SRko potrebuje BKR7E. Ale nepotredpokladam ze problem suvisi s tymto.
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3955
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od buky300zx » 21.08.2014, 08:17

BCPR7ES su určené pre VG.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2535
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od pablo » 21.08.2014, 10:35

Ako su stare tie sviecky. Peto moze to suviset zo svieckami tiez ja som mal nove jazdil som s nimi jeden vikend a isly. A boli to bkr6e o stupen chladnejsie.

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 952
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 21.08.2014, 11:58

sviecky som este nevymenil tak ich tam nejdem ani davat a pojdem ich vymenit za BKR7E?
BCPR7ES my poradil peter S14 ze su najlepsie pre SRko preto som ich aj objednal.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4590
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od kenivruh » 21.08.2014, 13:45

buky300zx píše:BCPR7ES su určené pre VG.
aj pre CAcko. rozdiel BCP a BK je asi minimalny http://victorylibrary.com/mopar/NGK-plug-chart.htm
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3736
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Petr.S14 » 21.08.2014, 18:35

mně bcpr7es tehdy poradil nizzmo, jezdím je dodnes a v pořádku
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4590
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od kenivruh » 22.08.2014, 09:08

Petr.S14 píše:mně bcpr7es tehdy poradil nizzmo, jezdím je dodnes a v pořádku
rozdiel Obrázek
JIS su BCPPR, ISO su BKR. z obrazku mi vychadza ze problem by bol skor naopak, ak by sa BKR pouzili v CAcku, kde by nemusel uhlik cievky dosiahnut na sviecku.
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 952
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 23.08.2014, 20:06

Tak som to dnes natlacil od filtra po klapku fucalo to ces bow je to normalne viem ze je ovladany podtlakom takze ked to nieje nastartovane tak je stale otvoreny? Ked som ho odpojil a zablendoval potom to uz bolo ok nefucalo nikde. Mal som von aj sviecky su tam NGK BKR7EIX iridium vyzeraju ok. Vymenil som aj palivovy filter. Zalozil som aj budik na tlak turba ked som sa isiel previest pri cca 3000ot zacne tlacit turbo potom to od 5000 zacne sklbat a dostava sa tp tazko do otacok tlak ukazuje 0.4 - 0.5bar celu dobu nepada to ked zacne s autom sklbat. Pri vytoceni na mieste alebo preradeni to sem tam striela s vyfuku. Diagnostika nepise nic iba knock sensor. Uz si stym naozaj neviem rady.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 620
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Majkl S13 » 23.08.2014, 20:14

jenom se zeptám kolísají otáčky ?
Pokdu ano zkotroluj lambda sondu a vahu vzduchu možná to muže být i benzínem,ale to je asi blbost.
S13 už jezdí a dělá radost
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4711
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od raddy » 23.08.2014, 20:37

0.5bar je normalny tlak turba na s14. Podla coho usudzujes ze chyba knock senzor nie je dolezita?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host