Stránka 2 z 5

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 16.08.2014, 22:17
od Gelo
Tak som to dnes skusal natalkovat a vyzera to najskor na daku prasknutu sponu a kus my to fuci cez seriovy blov nanestastie mi pri tlakovani prasklo tesnenie pod vykom uz bolo nacate takze som rovno objednal druhe ale nikde neponukali to tesnenie okolo sviecok neveite niekto kde by som to zohnal okrem OE nissan?

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 17.08.2014, 08:50
od raddy
tesnenie pod akym deklom ti to prasklo pri natlakovani?

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 17.08.2014, 10:56
od Gelo
Pod vikom ventilou. Ked som to rozobtal bolo uz cele stvrdnute a dopukane. Uz som objednal druhe ale bez tych stredovych kruzkou okolo sviecok. Tie som nikde v nahrade nenasiel.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 17.08.2014, 11:11
od tvrdas0
to sa ale netlakuje, tlakuje sa iba okruch od turba po sanie

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 17.08.2014, 11:37
od Gelo
Slik mi poradil ze to mam tlakovat hned za filtrom ako je vystup na solenoid.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 18.08.2014, 21:42
od tvrdas0
tak ale iba jedine po klapku, naco to pustat dalej do piestov

https://www.youtube.com/watch?v=atretf9u-Mc

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 07:03
od Gelo
Jasne takto to staci ale nevidim dovod preco by som nemohol tlacit vzduch do celeho motora?

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 07:29
od kenivruh
Gelo píše:Jasne takto to staci ale nevidim dovod preco by som nemohol tlacit vzduch do celeho motora?
ja tiez tlakujem cely motor napojenim pred turbom (a pred hadicou co ide do odvetravanie vaciek).

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 08:16
od Erso33
Ale to potom musi utekat tlak cez ventili atd... Ked chces oskusat tesnost sania tak fakt len od maf po skrtiacu klapku... Ci? A ked turbo netlaci tak by tam mala byt diera jak do prdele...

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 10:21
od Gelo
no dnes to odskusam prevdepodobne mi prepustal bov nazad pred turbo. skusal som to natlakovat tak od maf po klapku a jediny unik som pocul sicanie od bovu tak ho zablendujem obydve hadice a pojdem skusit len este musi aj to tesnenie dorazit dneska.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 12:01
od buky300zx
Nikde neni napísané že to môže fucat len od turba po IC.Ak je turbo a regulácia tlaku ok,tak tam musí byť kurevska diera aby to stihalo fucat von.ja som prednedávnom tlakoval motor na cca 5bar od turba aj so sanim a takmer nič mi neuniklo.každopádne ale nechápem ako ti mohlo vyraziť tesnenie pod vekom.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 12:57
od Design
Seriovy bov mi taky propouštel a auto nechtelo vubec jet.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 19.08.2014, 20:04
od Gelo
buky300zx píše:Nikde neni napísané že to môže fucat len od turba po IC.Ak je turbo a regulácia tlaku ok,tak tam musí byť kurevska diera aby to stihalo fucat von.ja som prednedávnom tlakoval motor na cca 5bar od turba aj so sanim a takmer nič mi neuniklo.každopádne ale nechápem ako ti mohlo vyraziť tesnenie pod vekom.
Preto som to tlakoval cele od turba az po motor. tesnenie uz bolo prasknute a zacal stade ist vzduch kedze som to tlakoval od filtra kam usti aj odvetranie hlavy.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 07:45
od kenivruh
Erso33 píše:Ale to potom musi utekat tlak cez ventili atd... Ked chces oskusat tesnost sania tak fakt len od maf po skrtiacu klapku... Ci? A ked turbo netlaci tak by tam mala byt diera jak do prdele...
a ked ti bude utekat cez ventily tak kam to pojde? do valca, potom okolo kruzkov do vane a odtial cez odvetravanie naspat ku saniu. jedine co moze byt problem je ze ti to utecie cez vyfuk ale ten mozes tiez zapchat. navyse ked tlakujes kompresorom na gumy a das tak v momente 1 bar napr, tak ten vzduch nedokaze tak rychlo "utiect" cez ventily dalej. odskusane.

ja som to tlakoval preto komplet, lebo som potreboval zistit kde mi unika vzduch cez turbo (strateny srob co drzi vyfukovy housing :shock: )

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 07:57
od Gelo
kenivruh píše:
Erso33 píše:Ale to potom musi utekat tlak cez ventili atd... Ked chces oskusat tesnost sania tak fakt len od maf po skrtiacu klapku... Ci? A ked turbo netlaci tak by tam mala byt diera jak do prdele...
a ked ti bude utekat cez ventily tak kam to pojde? do valca, potom okolo kruzkov do vane a odtial cez odvetravanie naspat ku saniu. jedine co moze byt problem je ze ti to utecie cez vyfuk ale ten mozes tiez zapchat. navyse ked tlakujes kompresorom na gumy a das tak v momente 1 bar napr, tak ten vzduch nedokaze tak rychlo "utiect" cez ventily dalej. odskusane.

ja som to tlakoval preto komplet, lebo som potreboval zistit kde mi unika vzduch cez turbo (strateny srob co drzi vyfukovy housing :shock: )
tlakoval som to uz aj bez vika ventilou hadice s odvetrania som poubchaval a cez ventili nefucalo nic vsetko islo cez bov.