Stránka 3 z 5

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 09:11
od raddy
jesus, kryt vaciek sa nikdy netlakuje....jedine co treba overit, je tesnost PCV ventilu....
tlakuje sa zasadne od vystupu turba po klapku, to je tlakova vetva systemu. je mozne tlakovat aj od AFM, od AFM po turbo je vsak vzdy podtlak pri prevadzke, tu by som odporucil skor vizualnu/mechanicku kontrolu. Ak ti prepusta seriovy bov, tak to je samozrejme problem, zacni tym ze ho vyhodis uplne...
ak chces overit tesnost spalovacieho priestoru, tak jedine zmeranim kompresie, este lepsie leak down testom.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 09:50
od Gelo
bow som uz vyhodil cakam na tesnenie pod veko ktore som musel objednat v nissane piatok to poskladam a uvydim. Mam aj budik na tlak turba tak hoskusim zapojit a pozriet kolko to tlaci. Budik mozem zapojit na podtlak co ide s bovu pod klapku?

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 11:06
od pablo
Nez sa prepracujes tou netesnostou tak nam prezrat ake su tam sviecky potom aky tlak vobec tlacis lebo ak viac ako 1 bar moze to mat za nasledok. Dalej moze byt problem cievky v nizsich otackach a tlaku mozu stihat zapalovat ale pri 5000 tisic uz vynechavat. Treba skontrolovat kabelaze prekostrenie a tie sviecky a ked tak aj predzapal. A tlakuj to z miesta od filtra.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 11:07
od pablo
Este otazka odkial mas to auto?

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 20.08.2014, 12:43
od Gelo
auto je dovoz nemecko. Tlakoval som to tak lebo mi to pradil slik ze nevadi ked to natalkujem aj s motorom. sviecky som vcera menil len to nemam ak odskusat su tam NGK BCPR7ES budik na talk mi len pozical kamarat musim ho zapojit a skusit ale auto je serai tak hadma bude aj talcit seriovy tlak uvidim.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 21.08.2014, 07:32
od kenivruh
Gelo píše:auto je dovoz nemecko. Tlakoval som to tak lebo mi to pradil slik ze nevadi ked to natalkujem aj s motorom. sviecky som vcera menil len to nemam ak odskusat su tam NGK BCPR7ES budik na talk mi len pozical kamarat musim ho zapojit a skusit ale auto je serai tak hadma bude aj talcit seriovy tlak uvidim.
Len na okraj BCPR7ES nie su spravne pre SRko. SRko potrebuje BKR7E. Ale nepotredpokladam ze problem suvisi s tymto.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 21.08.2014, 08:17
od buky300zx
BCPR7ES su určené pre VG.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 21.08.2014, 10:35
od pablo
Ako su stare tie sviecky. Peto moze to suviset zo svieckami tiez ja som mal nove jazdil som s nimi jeden vikend a isly. A boli to bkr6e o stupen chladnejsie.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 21.08.2014, 11:58
od Gelo
sviecky som este nevymenil tak ich tam nejdem ani davat a pojdem ich vymenit za BKR7E?
BCPR7ES my poradil peter S14 ze su najlepsie pre SRko preto som ich aj objednal.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 21.08.2014, 13:45
od kenivruh
buky300zx píše:BCPR7ES su určené pre VG.
aj pre CAcko. rozdiel BCP a BK je asi minimalny http://victorylibrary.com/mopar/NGK-plug-chart.htm

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 21.08.2014, 18:35
od Petr.S14
mně bcpr7es tehdy poradil nizzmo, jezdím je dodnes a v pořádku

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 22.08.2014, 09:08
od kenivruh
Petr.S14 píše:mně bcpr7es tehdy poradil nizzmo, jezdím je dodnes a v pořádku
rozdiel Obrázek
JIS su BCPPR, ISO su BKR. z obrazku mi vychadza ze problem by bol skor naopak, ak by sa BKR pouzili v CAcku, kde by nemusel uhlik cievky dosiahnut na sviecku.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 23.08.2014, 20:06
od Gelo
Tak som to dnes natlacil od filtra po klapku fucalo to ces bow je to normalne viem ze je ovladany podtlakom takze ked to nieje nastartovane tak je stale otvoreny? Ked som ho odpojil a zablendoval potom to uz bolo ok nefucalo nikde. Mal som von aj sviecky su tam NGK BKR7EIX iridium vyzeraju ok. Vymenil som aj palivovy filter. Zalozil som aj budik na tlak turba ked som sa isiel previest pri cca 3000ot zacne tlacit turbo potom to od 5000 zacne sklbat a dostava sa tp tazko do otacok tlak ukazuje 0.4 - 0.5bar celu dobu nepada to ked zacne s autom sklbat. Pri vytoceni na mieste alebo preradeni to sem tam striela s vyfuku. Diagnostika nepise nic iba knock sensor. Uz si stym naozaj neviem rady.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 23.08.2014, 20:14
od Majkl S13
jenom se zeptám kolísají otáčky ?
Pokdu ano zkotroluj lambda sondu a vahu vzduchu možná to muže být i benzínem,ale to je asi blbost.

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Napsal: 23.08.2014, 20:37
od raddy
0.5bar je normalny tlak turba na s14. Podla coho usudzujes ze chyba knock senzor nie je dolezita?