FJ20E vs FJ20ET

Odpovědět
Uživatelský avatar
docertabum
user
Příspěvky: 69
Registrován: 23.04.2007, 22:34
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

FJ20E vs FJ20ET

Příspěvek od docertabum » 03.04.2008, 10:02

kedze potrebujem novy motor a evidentne je FJ20E "podpultovy" tovar, je tu moznost zorganizovat FJ20ET (+harness+ECU) z Japanu.

Mna by vsak zaujimalo:

1. co vsetko bude potrebne este porobit/zmenit v motorovom priestore kvoli tomu.

2. ci to bude jednoduche z "byrokratickeho" hladiska

3. ci to zvladne nahodit aj mechanik, ktory sa s konkretnym turbo modelom este nestretol.

amen

ps: inak co sa tyka mojho momentalneho motora... klepe po stlaceni plynu, resp. vo vyssich otackach. Za studena nastartuje bezproblemov, po zohriati vsak neudrzi volnobeh (takze na krizovatkach mam strach v ociach), zdochne a uz nenaskoci, musi sa ochladit, potom je vsetko okay.
Nissan Silvia S12, FJ20E - sold

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 03.04.2008, 19:05

pokud to chapu, tak dovezes cely fj20et v kuse. pak to nebude problem.
ale prestavet fj20e na fj20et se nevyplati ani nahodou.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 03.04.2008, 20:19

Si nastav volnobeh na zohriatom aute. Snad tam je na to ventil ako ma CA.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan » 03.04.2008, 21:29

mne za tepla tiez nestartoval a asi to bolo sposobene teplotnym cidlom na vodu.....

Uživatelský avatar
docertabum
user
Příspěvky: 69
Registrován: 23.04.2007, 22:34
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od docertabum » 04.04.2008, 16:02

no tak ci onak s tym motorom by bolo potrebne aj tak nieco riesit (asi klukovka dava o sebe pocut). Len kto by sa toho podujal a dalo by sa mu verit, ze to neodfajci.... :?
Nissan Silvia S12, FJ20E - sold

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan » 04.04.2008, 16:18

Jedno take male riesenie je swapnut na CA-cko :twisted:

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 04.04.2008, 21:38

Nebuď suchar dej tam FJ20ET 8) :D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
Bobeš
user
Příspěvky: 1340
Registrován: 03.01.2008, 20:39
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Bobeš » 05.04.2008, 19:35

jo jo...FJ20ET...to muže bejt dobry brko... :)

Uživatelský avatar
Foxone
user
Příspěvky: 346
Registrován: 04.09.2007, 15:22
Bydliště: Dev. n. Ves, Ba
Kontaktovat uživatele:

Re: FJ20E vs FJ20ET

Příspěvek od Foxone » 11.08.2008, 06:26

taky som za FJ20ET ak mas dost prachov :) ale bude to narez jak hovado :)
S 12 Grand Prix Edition (FJ20E) - swap na CA18DETTTT - riesi sa elektrika
BMW E36 325TD

budeš jezdit stylem rychle a zběsile počítej taky že ti bude mizet benzín stylem rychle a zběsile

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: FJ20E vs FJ20ET

Příspěvek od pablo » 11.08.2008, 07:54

Foxone píše:taky som za FJ20ET ak mas dost prachov :) ale bude to narez jak hovado :)
jaky salamovy alebo syrovy narez :D

Uživatelský avatar
Foxone
user
Příspěvky: 346
Registrován: 04.09.2007, 15:22
Bydliště: Dev. n. Ves, Ba
Kontaktovat uživatele:

Re: FJ20E vs FJ20ET

Příspěvek od Foxone » 12.08.2008, 06:19

tome pro tebe i sunkovej :D
S 12 Grand Prix Edition (FJ20E) - swap na CA18DETTTT - riesi sa elektrika
BMW E36 325TD

budeš jezdit stylem rychle a zběsile počítej taky že ti bude mizet benzín stylem rychle a zběsile

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FJ20E vs FJ20ET

Příspěvek od Awatar » 13.08.2008, 10:12

jestli budeš mít i elektriku k tomu FJ20ET tak by to neměl být problém, FJ20ET má i jiný budíky, ale tyhle by to měli zkousnout vpoho, pravděpodobně se ti opře downpipe o řízení, takže bude potřeba jí buď upravit, nebo udělat novou. Bez elektriky a ŘJ to bude blbej oříšek, to už by potom chtělo něco jako Haltech, Apexi power FC, nebo něco na ten způsob.
S15 - JDM

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti