CA18 kouří

Odpovědět
Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

CA18 kouří

Příspěvek od zdenal » 31.03.2011, 10:37

zdravim moje CA18 kouří a když zrychluju tak škube. zespoda je turbo špinaví od oleje tak sem se chtěl ujistit jestli je to turbem. předem dík za odpovědi

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od sejkora » 31.03.2011, 10:39

zdenal píše:zdravim moje CA18 kouří a když zrychluju tak škube. zespoda je turbo špinaví od oleje tak sem se chtěl ujistit jestli je to turbem. předem dík za odpovědi
zelene, fialove ci snad ruzove?
Bez auta...

Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: CA18 kouří

Příspěvek od zdenal » 31.03.2011, 10:46

namodrale

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od sejkora » 31.03.2011, 10:50

sundej trubku od sani u klapky a mrkni tam, ale muze to delat vic veci...
Bez auta...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od Petr.S14 » 31.03.2011, 11:28

jo, namodrale,olej.. muze byt i turbo..
nebo to muzou byt tesnitka na ventilech, pistni krouzky nebo odvětrání z víka ventilů plive před turbo olej..
a nebo sem blbej a kecám kraviny ale myslim si, že něco z tohodle.. :D
to škubání si myslim nebude s tímto spojené.. ale přesně by ti to tady řekl Yhcov.. ten je znalec CA motorů :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

kaja1982
user
Příspěvky: 3
Registrován: 02.12.2011, 02:49

Re: CA18 kouří

Příspěvek od kaja1982 » 03.12.2011, 11:29

kouri hned nebo as za chvilku ,mne to hulilo taky osicka s turbinkama pluje v turbu na oleji tam byl problem netesnost
po nastartovaní nic a za chvily se ta dovalil olej a tek mi do turba kour jak das.

Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: CA18 kouří

Příspěvek od zdenal » 03.12.2011, 12:01

kaja1982 píše:kouri hned nebo as za chvilku ,mne to hulilo taky osicka s turbinkama pluje v turbu na oleji tam byl problem netesnost
po nastartovaní nic a za chvily se ta dovalil olej a tek mi do turba kour jak das.

myslim že v mém přípaďe to nebude jen turbem. motor už má nalítáno cca 240 000 takže možná budou v hajzlu kroužky atd. atd.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od kenivruh » 05.12.2011, 08:50

zdenal píše:
kaja1982 píše:kouri hned nebo as za chvilku ,mne to hulilo taky osicka s turbinkama pluje v turbu na oleji tam byl problem netesnost
po nastartovaní nic a za chvily se ta dovalil olej a tek mi do turba kour jak das.

myslim že v mém přípaďe to nebude jen turbem. motor už má nalítáno cca 240 000 takže možná budou v hajzlu kroužky atd. atd.
Zmeraj kompresie
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: CA18 kouří

Příspěvek od zdenal » 05.12.2011, 16:54

kenivruh píše:
zdenal píše:
kaja1982 píše:kouri hned nebo as za chvilku ,mne to hulilo taky osicka s turbinkama pluje v turbu na oleji tam byl problem netesnost
po nastartovaní nic a za chvily se ta dovalil olej a tek mi do turba kour jak das.

myslim že v mém přípaďe to nebude jen turbem. motor už má nalítáno cca 240 000 takže možná budou v hajzlu kroužky atd. atd.
Zmeraj kompresie
změřeno ale z hlavy ti nepovim kolik to bylo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od kenivruh » 06.12.2011, 08:43

zdenal píše: změřeno ale z hlavy ti nepovim kolik to bylo
Ale tak aspon pamatas ci boli ok alebo nie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od Petr.S14 » 07.12.2011, 22:03

svíčky, nebyly od oleje?
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: CA18 kouří

Příspěvek od zdenal » 08.12.2011, 15:29

tlaky byly celkem OK až na jeden válec. a svíčky vypadaly taky dobře ale ještě na ně kouknu

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18 kouří

Příspěvek od Petr.S14 » 12.12.2011, 08:14

jestli svíčky nebyly od oleje(ani ta, která je na tom válci, co má horší tlak) a tlaky ok, tak by to mohlo být na tom jednom válci fouklý těsnění..
ale taky by tam ty těsnítka na ventilech mohli pouštět kapku oleje..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: CA18 kouří

Příspěvek od yHCov » 16.12.2011, 18:05

jestli hulí na volnobeh, je to nejspis turbo..pokud ti netece privod nebo nemas kamenou hadici na odtoku a netece olej tudy, turbo pousti olej a tece ti mezi loziskovou skrini a vyfukovou casti. ovsem pri teto kilometrazi se ti klido muzou valet pistni krouzky ve vane,alespon na tom jednom valci..
to turbo muzes zkusit jeste tak ze zacpes prstem odvetrani hlavy pri volnobehu-v sani musi byt podtlak,tim udelas podtlak v bloku a turbo by melo hned prestat hulit, nedelej to ale dlouho..

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti