SX vs Z32 Zadni naprava

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od Mirek » 06.12.2010, 23:01

Kluci nemate nekdo prozkoumane Z32 napravy? jak moc je jina zadni Z32 naprava vuci S13? :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od Mirek » 06.12.2010, 23:24

Jen to upresnim....zajima me nasledujici:
1) Rozdily N/A a TT Z32 napravy
2) Jde dat TT naprava na NA Z32?
3) HICAS Elektronicky nebo hydraulicky?
4) Nejake rozdily mezi 2 a 2+2 verzi?
5) Roztec trnu na uchyceni?
6) Rozdily vuci S13 naprave
7) Sirka zadnich Z32 naprav?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od saigone » 07.12.2010, 00:15

5)6)7) Bych věděl to, že je tak široká že na s13 nejde nandat. A je moc široká i na s14, která je o něco širší než s13.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od Mirek » 07.12.2010, 00:23

diky..... nejde z jakeho duvodu presne? siroka tak ze nevychazi trnama do silenbtloku? Nebo tak ze polezou kola moc ven? :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od saigone » 07.12.2010, 08:48

nejde trnama do silentbloků, je moc široká
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od Mirek » 07.12.2010, 09:17

Aha...skoda tak dekuju za informace.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od saigone » 07.12.2010, 10:57

vím co bys rád, ale R230V bohužel není plug'n'play do žádné S-karoserie ani do skyline, pokud vím. Jedinej způsob jak ho tam dostat je rozřezat celou nápravnici (určitě přední výztuhu, asi i zadní) a pak ji zase svařit. Jediný auto co ho mělo byl 300zx TT a pak ještě myslim Nissan TITAN ale jako přední a ještě k tomu dlouhej (longnose) 2-pastorek (slabší). Alternativně jde použít diferenciál z infiniti Q45 2000-. Je to R200v s velkejma hřídelema a vstupem jako na R230V z32TT.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od Mirek » 07.12.2010, 11:11

saigone píše:vím co bys rád, ale R230V bohužel není plug'n'play do žádné S-karoserie ani do skyline, pokud vím. Jedinej způsob jak ho tam dostat je rozřezat celou nápravnici (určitě přední výztuhu, asi i zadní) a pak ji zase svařit. Jediný auto co ho mělo byl 300zx TT a pak ještě myslim Nissan TITAN ale jako přední a ještě k tomu dlouhej (longnose) 2-pastorek (slabší). Alternativně jde použít diferenciál z infiniti Q45 2000-. Je to R200v s velkejma hřídelema a vstupem jako na R230V z32TT.
diferencial byl jeden ze zameru ne nutnost....spis mi slo o rozsireni zadku na naprave.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od saigone » 07.12.2010, 11:21

jednoduchej způsob jak rozšířit je s14 nebo s15 nápravnice. Geometrie úchytů ramen jsou stejný, ta z S15 Spec-R je z tlustšího plechu a má výztuhy v namáhaných místech. Ty máš myslim R33 nápravnici ne? Ta asi bude stejná nebo hodně podobná jako ta na s14.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SX vs Z32 Zadni naprava

Příspěvek od Mirek » 07.12.2010, 11:23

R33 GTST napravnici mam..jenze je "jen" o 9mm sirsi nez S13 naprava. R33 je pevnejsi nez S14 napravnice, bude asi podobnejsi te S15tkove..precijen byla na vetsi vykony delana.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů