Stránka 1 z 2

Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 05.01.2012, 19:48
od Chmeldoslav
Zdravíčko pánové, mám pár neškodných dotazů a byl bych rád jen za hodnotné informace. Hledání jsem použil, ale žádné ucelené informace mi to nedalo. Zajímalo by mě jak se s takovým autem žije, co obnáší příprava na sezonu, jak je nákladná, spotřeba mě nezajímá, jak je na tom RB26DETT se spolehlivostí a údržbou, co vydrží turba (vím, že je to čistě na řidiči, ale auto by nebylo huntovák, čistě leštěnka, nějaké srazy, víkendové projížďky, jinak garáž, proto věřím, že brzdy bych nemusel každý rok měnit třeba:D). nejedná se mi o 1000 koňové monstrum, ale těch rozumných 400 hp +- až potom jak by mi sedla série a třeba by i ta stačila.Likvidátor pneumatik to asi určitě bude s tím bych počítal, jsou tam nějaké temné zákoutí? jak odolný je ten inteligentní podvozek? může se na něm něco pokazit? Mohl by sem někdo hodit ceník běžných spotřebních dílů pro zmíněné vozidlo plus i klidně nějaké superlativy co by kdyby na základě zkušeností? Je to hold takový sen, vím že je to jen tučnější R33, vím že 300ZX by vyšla levněji a byla by zábavnější, ale tak nějak nevím jestli chci umřít s tím, že jsem si ani nezkusil sáhnout na nějaký ten pubertální a asi největší sen. Můj problém je takový, že mám nějaké prostředky, ale nevím jestli by mě nesežral zaživa a nevysál i kostní dřeň, prostě chci si udělat dokonalý obrázek než budu cokoliv podnikat. díky, chmeldoslav

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 05.01.2012, 19:54
od Mirek
Nic ve zlem, ale pokud mas 600-800tis na nakup R34 GT-R V-Spec, tak naklady na udrzbu prezijes 8) ....jedinej kdo o tomhle autu tady opravdu neco vi, je chosecz, ten ma jako jedinej tady z fora jednu doma...

EDIT: Jinak R34 rozhodne neni jen tucnejsi R33, je to nesmysl...RB26DETT v R33 neni ten stejny jako v R34ce. Tusim nektere R33 uz maji N1 RB26DETT (ty posledni?), ale R34ky maji vsechny N1 motor. Prevodovky jsou taky jine pokud vim.

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 05.01.2012, 19:59
od Chmeldoslav
v tom že všechny R34 mají N1 motor bych si troufnul nesouhlasit. Ale o to tu nejde, takže uvidíme co se dozvím.

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 03:12
od Kentoya
otázka je kolik máš, podle toho budou odpovědi vypadat

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 05:16
od SDRT
Jedna zakladna zasada na kupu GTR a je to jedno ci kupujes R32/33/34 GTR .
Ked si nemozes dovolit nakladnu udrzu a servis na GTR , tak si ju nekupuj.

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 11:56
od Chmeldoslav
SDRT: a proč si asi tak myslíš, že se tu ptám na náklady? nemám představu co takové auto obnáší. Proto se nejdřív ptám abych zjistil jestli to utáhnu. Pokud mi tu řeknete že do něj budu házet statisíce ročně abych to připravil na sezonu tak to nedám asi určitě.

Současně mám k dispozici necelý milion. 200 tisícema ještě chci doplatit hypotéku a zbude mi 800 +- za což myslím že by se pořídit a dotáhnout určitě dal. v létě budeme prodávat chalupu což by mohlo hodit minimálně půl milionu pro mě (dva vlastníci) za což myslím, že by se snad dal předělat na LHD, čekám na Dorifto, jestli ho předělají a řeknou nějakou cenu, zatím veškeré informace byly ze serveru staženy, nebo je nemůžu najít. Eventuelně bych počkal a našetřil na to více. měsíční příjem mám kolem 30 tisíc čistého pravidelně, někdy více. na primeru GT vyčleňuju 3 litry měsíčně na opravy a úpravy (benzín nepočítám), do skye bych mohl tak 7 tisíc měsíčně pravidelně, nárazové výdaje bych řešil z prémií či bych se hold uskromnil více (opět benzín do toho nepočítám). když si to vynásobím na rok, je možné ho za 90 +- tisíc ročně udržet? Možná se ptám jako blbec, ale opravdu nevím co obnáší splnit si takovýhle raritní pubertální manýr. Neznám nikoho kdo by ho měl, ani neznám nikoho kdo by znal někoho kdo by ho měl. Když budu vědět, že na to nebudu mít, tak nejspíš bych šel do 200sx s14a nebo S15 a hold umřel s tím, že jsme ho nikdy neměl.

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 11:59
od Design
Začinam se taky pokukovat po nejakem GTR 32,33 ktere jde předělat na levo? A naklady na udržbu by me taky zajimali,donedavna jsem živil RS6 je to vice naročne nebo mene?

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 14:16
od Woyta
U R32 je asi nejhorsi palubka ktera je vcelku unikatni.

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 14:20
od Design
Zajimalo by me vice informaci je to celkem duležite protože samozdrejme se vše odviji od ceny:)Mimochodem kde vubec skončila kastle Barbuchovy r32?

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 17:37
od Svobda
No to prihlaseni na levo bude nejvetsi a nejdrazsi prdel :lol:

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 19:47
od Design
však co nechaš to na anglickejch značkach nebo to prihlasiš v polsku

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 20:45
od Grassell
Co se týká udržby je to vzávislosti hlavne co koupíš. Jinak bud v klidu.

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 21:00
od Design
Co pujde jednodušeji předělat? Hodilo by se mi od grassela nejake info:)

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 21:07
od Grassell
Tak mi zavolej na 731 613 638 :lol:

Re: Nissan Skyline GT-R34 V-Spec I

Napsal: 07.01.2012, 21:41
od Design
Ok když mi to zitra vyjde zavolam dnes te rušit nebudu:)