Instalacia original garrett

Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Instalacia original garrett

Příspěvek od kenivruh » 09.10.2012, 10:03

Aky je problem s original Garrett turbami pri instalacii na Z32? Co viem tak sa predavaju nejak upravene, aby to bola plug and play instalacia, ale neviem aky je problem s normalnymi turbami.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od Grassell » 09.10.2012, 14:03

Je tam dost zasadni vyfuk ti u Z32 drzi na 4 sroubech (dawnpipe) a klasika Garret ma 5 takze predelat prirubu nebo kupovat (dawnpipe) :(

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od RUDIDRIFT » 09.10.2012, 16:16

Grassell píše:Je tam dost zasadni vyfuk ti u Z32 drzi na 4 sroubech (dawnpipe) a klasika Garret ma 5 takze predelat prirubu nebo kupovat (dawnpipe) :(
Ano presne aj kvoli tomu sa neda použiť turba na CA-čko kvoli zadnej vyfukovej časti turba.Jak dobre viem inač je to stejne turbo T25 jak je originalne na CA-čku?To už nie som si isty :bounce:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od kenivruh » 10.10.2012, 08:05

Tak ten downpipe ano to som zistil. To nieje az taky problem. Skor ide o to ci turbo pasne na zvody, ci nemusi byt nejak upraveny housing (saci bo vyfukovy), lebo sa tam seriovy nevojde.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od Grassell » 10.10.2012, 13:39

Na prirubu na svody to pasuje a musis pak pootocit kompresorem jak potrebujes.

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od vmille » 10.10.2012, 21:15

sroby na sani kompresoru jsou tusim otocene o 90°
spis napis jakou vykonovou upravu si predstavujes
na AT bych to videl:
1. nove CHRA
2. nove CHRA + turbinove housingy z MT
3. kit GT2560

ale menic na AT uz ma podle me spatnou ucinnost nad 350k

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od kenivruh » 11.10.2012, 07:35

vmille píše:sroby na sani kompresoru jsou tusim otocene o 90°
spis napis jakou vykonovou upravu si predstavujes
na AT bych to videl:
1. nove CHRA
2. nove CHRA + turbinove housingy z MT
3. kit GT2560

ale menic na AT uz ma podle me spatnou ucinnost nad 350k
no zatial je to este daleko ale isli by tam urcite GT2560R. Jo to ze ma automat problem s krutakom je jasne (hlavne ked nieje novy ze ano).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Machy_CZ
user
Příspěvky: 198
Registrován: 24.08.2012, 23:36
Bydliště: Nové Město na Moravě, Brno

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od Machy_CZ » 26.11.2012, 09:32

V čem je rozdíl mezi turby/svody pro AT a Manual ?

Mají jinou přírubu na výfuku nebo jsou jiné svody ?
Nissan 300ZX '90 3.0i V6 TT SWB Targa-Top, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof

FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD

http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Instalacia original garrett

Příspěvek od vmille » 26.11.2012, 12:23

vsechno je stejne jen AT mensi turbinovou skrin

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů