Stránka 1 z 1

Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 08.11.2013, 12:56
od saki
Caute.

viete mi poradit kde sa nachadza regulator napätia na palivovu pumpu? a ako sa da obist aby bolo na pumpe stale 12V.

Dakujem

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 08.11.2013, 14:15
od SilverFox
Před pumpou je pouze relé a pojistka.

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 11.11.2013, 08:32
od kenivruh
Napatie reguluje priamo ECU. Co som na to rychlo pozrel, tak asi treba uzemnit jeden pin priamo na kostru a nie cez ECU.

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 11.11.2013, 10:01
od kenivruh
tuto pre 1985 Z31, predpokladam ze skrz 108ku reguluje ECU napatie:
Obrázek

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 11.11.2013, 11:25
od saki
takze ak som to dobre pochopil tak tak kabel co ide na vstup 108 treba ukostrit?

Dakujem

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 11.11.2013, 15:40
od kenivruh
saki píše:takze ak som to dobre pochopil tak tak kabel co ide na vstup 108 treba ukostrit?

Dakujem
No to nemusi byt take jednoduche, pac z toho co tam pisu vychadza, ze rele je zapnute skrz 20ku len v urcitych pripadoch, inac je pumpa ovladana cez 108. Takze ked ukostris 108, tak ti pumpa pojde len chvilu, potom sa rele vypne. Ale chcelo by to pomerat ako sa to chova, toto je len moja hypoteza ako to asi funguje.

Ak chces mat istotu ze to funguje na 12V, tak si mozes ako pisal Buky ten drot co ide do 20ky spravit cez vypinac na kostru a 108 a 20 odpojit od ECU. Tuto je ale riziko ze sa ti cerpadlo pri zhasnuti motora nevypina a je to opruz furt to zapinat rucne.

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 11.11.2013, 15:52
od kenivruh
Ja by som to spravil tak, ze rele co je tam, by ostalo, ale ta strana ktora spina rele by sa prerobila inac. Jeden pin by isiel priamo na kostru a druhy na spinanych 12V. Takze sice pumpa pojde stale ked otocis klucom do ACC polohy, ale aspon sa vypne hned ako otocis kluc do OFF.

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 11.11.2013, 19:26
od saki
kenivruh píše:Ja by som to spravil tak, ze rele co je tam, by ostalo, ale ta strana ktora spina rele by sa prerobila inac. Jeden pin by isiel priamo na kostru a druhy na spinanych 12V. Takze sice pumpa pojde stale ked otocis klucom do ACC polohy, ale aspon sa vypne hned ako otocis kluc do OFF.
Zamyslal som sa nad niecim takym. mas komplet schemy na 31?

Dakujem

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 12.11.2013, 08:13
od kenivruh

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 14.11.2013, 22:39
od holubrider
je v tom trik,chvili sem nad tim koumal při zapojovaní co to tam mám za předělávku než jsem to pochopil,jde to zapojit tak aby relé fugovalo a normálně se to samo spínalo a zapínalo tou 20kou a přitom se napětí tou 108 neregulovalo.Vzpomenu si nebo se kdyžtak zítra podívám

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 14.11.2013, 22:58
od holubrider
No tak to budu mít podobně jako tady - 108 odstřihnutou od pumpy a spojenou ze 20
Obrázek
Oni ty nissaní relé jdou totiž už od 9v,takto propojené namísto přidání ještě jednoho relé samotně pro 108 je to prý lepší,kdyby zatuhlo (zima) tak aby mu šlo do cívky tech 12v

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 15.11.2013, 09:01
od kenivruh
hezky

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 16.12.2013, 11:57
od Machy_CZ
A proč ji mít stále na plný výkon ?

Re: Regulator napätia na palivovu pumpu Z31

Napsal: 18.12.2013, 10:46
od kenivruh
lebo sa to potom lahsie ladi a neriesis ci nahodou nieje problem v cerpadle