GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie » 03.02.2010, 14:08

Myslím, že se to tady klidně může smazat. Anebo oddělit vzniklou diskuzi a přesunout do jiného tématu a tuto nabídku smazat. Díky.

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od playdude » 03.02.2010, 14:19

mauglie píše:Myslím, že se to tady klidně může smazat. Anebo oddělit vzniklou diskuzi a přesunout do jiného tématu a tuto nabídku smazat. Díky.
ides to zrusit ten GB?
..ja by som jednu zobral..

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie » 04.02.2010, 14:08

nic z toho nemám a není ani takový zájem, jaký bych očekával za kvalitní výrobek při této ceně

byli byste zatím dva (ca18det)

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od playdude » 04.02.2010, 14:16

mauglie píše:nic z toho nemám a není ani takový zájem, jaký bych očekával za kvalitní výrobek při této ceně

byli byste zatím dva (ca18det)
kolko je minimum?

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie » 04.02.2010, 15:56

Říkal něco o třech, ale těžko říct.

Jestli to chcete někdo dotáhnout do konce, kontaktujte ho. www.b3tuning.com

Uživatelský avatar
milfoi
user
Příspěvky: 163
Registrován: 26.10.2008, 17:56
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od milfoi » 05.02.2010, 22:27

Ja bych to nemazal.
servis notebooků
http://www.forcomp.cz

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od jetoboy » 31.05.2010, 06:08

Nechtěl by někdo vzít řemenici??přemejšlim o ní...,tak aspoň 3 další lidi?? :D
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x » 31.05.2010, 15:28

upně jsem na to zapomněl:) já se kdyžtak přidám;)

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od jetoboy » 01.06.2010, 06:15

Ted maj hodně práce a prej už je plno a skladem ani jedna.V červenci mi prej můžou vyrobit kolik budu chtít,takže bychom to mohli do té doby spáchat,kdo všechno bude chtít vzít...

1 ks - 2000.- Kč
3 ks - 1850.- Kč
5 ks - 1700.- Kč Vyvážení v ceně.
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od remo » 31.07.2010, 21:10

vmille píše:Franta nemel remenici z B3tuningu. Utahl jsem to na 180-200Nm
v navode som nenasiel ako zablokovat prevodovku aby som vedel tu remenicu dotiahnut na moment ako popisujes.

kam sa nieco vlozi a zablokuje???

dik
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od jetoboy » 04.08.2010, 07:47

sem tam dal trojku a pak sem to utáhl.Možná to dělá někdo jinak.Takhle to šlo v poho... 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od remo » 04.08.2010, 09:19

jetoboy píše:sem tam dal trojku a pak sem to utáhl.Možná to dělá někdo jinak.Takhle to šlo v poho... 8)
no takto som to urobil ale s jednotkou zaradenou a je to dost gumove :)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie » 04.08.2010, 13:55

Ještě by to chtělo zabrzdit, ať už někým anebo nějak zapříčit brzdový pedál, pak gumovatost odpadne. Alespoň u mne se to takto podařilo vyřešit a dotáhnout.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od remo » 04.08.2010, 15:49

mauglie píše:Ještě by to chtělo zabrzdit, ať už někým anebo nějak zapříčit brzdový pedál, pak gumovatost odpadne. Alespoň u mne se to takto podařilo vyřešit a dotáhnout.
k tomu co som uz pisal, som urobil aj to co pises. v aute sedel svokor a stal na brzde a aj tak nic moc.

ale ako vidim v prevodovke nie je na to urcena diera kam sa nieco vlozi na zabezpecenie pri dotahovani ako to zvykne byt u inych znaciek.

skusim este raz

dik
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od jetoboy » 05.08.2010, 06:41

Já tam hodil 3 a nikdo v autě neseděl a i tak sem to utáhl...Tak sem zvědavej kdy vyběhne... :lol:
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti