GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x » 21.11.2011, 15:47

ono to vyvážení má samozřejmě také vliv ale jde o to že by to mělo částečně utlumit harmonické vibrace které může způsobovat vlastně celý celkek, od řemenice až po přítlačný talíř, protože nikdy ten celek úplně přesně nevyvážíš, nebo myslím, že to ani není zcela možné

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od buky300zx » 21.11.2011, 15:53

Mne vyvazovali kluku s remenicou,pritlacakom,lamelou a zotrvakom,takze sa da.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Al3x » 21.11.2011, 16:20

Tak pardon, to že by to někdo dělal takhle komplet jsem ještě neslyšel, ale to vyvážení nikdy není a nebude 100% úplně na 100% vavážit nejde. Z doslechu udajně ani není moc lidí, kteří opravdu vyvážit umí. Harmonické vibrace se mohou vyskytnout třeba jenom při určitých otáčkach a ta věc je tam od toho aby je eliminovala přinejmenším částečně. Hlavně pochybuju že většina lidí tady nechala vyvážit celek tak jako ty. Spíš ani jeden :)

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mara_m » 21.11.2011, 17:12

no musis to nechat vyvazit tam kde delej motory do vrtulniku a vyvazujou rotory :wink: tam si sem vecinou jistej ze to je dobre
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Woyta » 21.11.2011, 18:38

Ale klika by se mela vyvazovat i se zavazim predstavujici pisty a ojnice.
Pochybuju, ze nekdo v cr by vyvazoval az tak.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Tosho » 21.11.2011, 19:03

automato ma tak vyvazeny motor
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od vmille » 21.11.2011, 19:54

Remenice z B3tuning ma na CA nabehano 30.000 km bez jakehokoliv problemu.
Byla vyvazena spolecne s klikou ve Velkem Mezirici.

Jinak pokud je nekdo punta tak:

http://www.atiracing.com/products/dampers/index.htm

holubrider
user
Příspěvky: 229
Registrován: 08.04.2011, 09:15
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od holubrider » 16.03.2012, 10:31

kde to vyvažuješ v tom velkym meziřičí ? NEbo kam s tim. Mám okousanou řemenici na vg30 jakoby,je otlučená a nevím stačí to vyvážit ? nebo rači vyměnit za jinou?
Sorri za OT

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů