GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od remo » 13.01.2010, 12:01

dodaciu dobu maju napisanu 3 nedele aj s vyvazenim.

ja som za svoju na CA zaplatil 2250,- aj s postovnym na SK 5.11.2009 a este stale ju nemam, ale predvcerom prisla sms, ze je hotova a ze sa ospravedlnuju za oneskorenie.

ciza zatial sa mi pristup paci.

mala by byt vyvazena spolu aj s ryskami...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2452
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie » 13.01.2010, 14:19

Problém byl díky Vánočním svátkům a nemoci pána, který vyvažuje.

Kentoya: z jakého byla duralu?

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Vladislav Bureš » 13.01.2010, 17:15

Kluci koukal jsem na ten odkaz a pokud se nepletu originál řemenice má necelé 4 kg v podstatě kopie v duralu 1,35kg a to co je pod tím odkazem jen 0,7? nějak se mi to nezdá. Co se týče toho vymačkání je to jen o materiálu jaký se použije dělám ted jednu zakázku od člena klubu zámek na vačku na porsche sehnal jsem na to kalený super dural který se používá pro konstrukci leteckých motorů (u nás k nesehnání pokud nevíte kam jít dodání jen ze zahraničí za pálku) když se řezal na pile tak to jelo o něco pomaleji jak ocel tvrdý jak bejk, z katalogového listu je patrná pevnost v surovém stavu podobné konstrukční ocely (nemluvě o tom v jakém stavu je to co ted mám) tím chci říct, sice udávají T6 ale i tak bych do toho nešel už kůli tomu velikému odlehčení i přez které nevěřím udávané váze. Kvalita něco stojí já dávám takové to věci i temperovat aby se při zahřátí nekroutili. osobně bych si připlatil za pořádné díly viděl jsem řemenici co má udělanou maugli pěkný kousek to se musí nechat, otázkou je jak se dá ještě odlehčit a z čeho to je(nicméně kdybych si ji nechtěl udělat sám tak bych do toho šel takové maso materiálu něco vydrží ale pravdou je jak psal kentoya utažení, aby se nestalo totéž), ono když si vemete cenu materiálu cenu vyvážení a co zbude na práci nic extra se nedá čekat ale vypadala opravdu dobře ale u ostatních řemenic které nemají takové maso bych už do toho nešel pokud bych neznal o jakou slitinu jde pokud vím zrovna kentoya by mohl povídat jak dopadla bláto slitina odlehčené řemenice naštěstí jen při rozjezdu pokud si to dobře vybavuju

Pro představu jsem si udělal simulaci odlehčení které bych už na autě nechtěl protože bych tomu nevěřil a stejně jsem na 130% toho co udávají
odlehčená řemenice.jpg
odlehčená řemenice.jpg (30.1 KiB) Zobrazeno 3542 x
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5408
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Martin_534 » 13.01.2010, 19:08

pozor na to: 700g váží ta na SR z anglie, o váze na CA se tu nikde nepsalo

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6608
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Olomouc

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Kentoya » 13.01.2010, 21:41

ten leteckej z toho mám setrvák a vím co to bylo za maso to obrobit a i přesto jsem na něj dal litinový podložky ze starého setrváku, i když v tomhle případě jsem neměl strach

ta řemenice byla z automatového duralu a přesto že je to celkem kvalitní dural, tak prostě povolil

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.01.2010, 08:23

Kentoya píše:ten leteckej z toho mám setrvák a vím co to bylo za maso to obrobit a i přesto jsem na něj dal litinový podložky ze starého setrváku, i když v tomhle případě jsem neměl strach

ta řemenice byla z automatového duralu a přesto že je to celkem kvalitní dural, tak prostě povolil
Automatový dural je obyč jen vhodný pro dobré obrábění takový jsem mohl sehnat i u nás ale všude mi řekli nepoužívat nevhodné alespon pro mou aplikaci.
ten setrvák máš ze slitiny 424201 424203 424400 424911 (řekl bych takové základní letecké konstrukční slitiny) a jaké to mělo tepelné a hutní zpracování já zatím mám zhutněný kalený (vlastnosti ještě mnohem dále jak surová slitina) ale na řemenice je to zbytečné a dražší tak mě zajímá co vydrží z praxe za menší peníz. Také si chci udělat tak chci snížit náklady, ale aby byla životnost jak má být
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 14.01.2010, 08:38, celkem upraveno 2 x.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.01.2010, 08:29

Martin_534 píše:pozor na to: 700g váží ta na SR z anglie, o váze na CA se tu nikde nepsalo
V popisu je S14/S13 ale ty víš co říkáš měl jsem za to že řemenice na S14 je stejná nebo větší ale jestli je menší tak jo :)
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

vmille
user
Příspěvky: 1684
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od vmille » 14.01.2010, 14:12

S13 s SR20DET cili 180sx :wink: Je mensi nez original (i original SR20DET je mensi nez CA18DET)

Remenice z B3tuningu bezi na mem byvalem CA18DET pres dva roky bez jedineho problemu, material a kvalita vyroby je perfektni..............

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.01.2010, 14:50

vmille píše:S13 s SR20DET cili 180sx :wink: Je mensi nez original (i original SR20DET je mensi nez CA18DET)

Remenice z B3tuningu bezi na mem byvalem CA18DET pres dva roky bez jedineho problemu, material a kvalita vyroby je perfektni..............
a co utažení(moment) či použití podložky jaké jsou tvé zkušenosti. Vypadala dobře jak jsem psal, ale když kentoyovi dělala nějaká neplechu (všichni víme že zrovna kentoya by něco nepodcenil či špatně utáhl) asi by rádi všichni viděli nějaké montážní řešení které funguje.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6608
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Olomouc

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Kentoya » 14.01.2010, 22:03

Vladislav Bureš píše:
Kentoya píše:ten leteckej z toho mám setrvák a vím co to bylo za maso to obrobit a i přesto jsem na něj dal litinový podložky ze starého setrváku, i když v tomhle případě jsem neměl strach

ta řemenice byla z automatového duralu a přesto že je to celkem kvalitní dural, tak prostě povolil
Automatový dural je obyč jen vhodný pro dobré obrábění takový jsem mohl sehnat i u nás ale všude mi řekli nepoužívat nevhodné alespon pro mou aplikaci.
ten setrvák máš ze slitiny 424201 424203 424400 424911 (řekl bych takové základní letecké konstrukční slitiny) a jaké to mělo tepelné a hutní zpracování já zatím mám zhutněný kalený (vlastnosti ještě mnohem dále jak surová slitina) ale na řemenice je to zbytečné a dražší tak mě zajímá co vydrží z praxe za menší peníz. Také si chci udělat tak chci snížit náklady, ale aby byla životnost jak má být
ten leteckej mi objednával renda z německa, číslo netuším, ale surová kostka duralu mě vyšla přes trojku (přesně si nepamatuji, ale cca 3500) a o špony se pár lidí pořezalo než jim došlo že to není běžný dural

vmille
user
Příspěvky: 1684
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od vmille » 14.01.2010, 22:48

Franta nemel remenici z B3tuningu. Utahl jsem to na 180-200Nm

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Vladislav Bureš » 15.01.2010, 09:07

Kentoya píše:
Vladislav Bureš píše:
Kentoya píše:ten leteckej z toho mám setrvák a vím co to bylo za maso to obrobit a i přesto jsem na něj dal litinový podložky ze starého setrváku, i když v tomhle případě jsem neměl strach

ta řemenice byla z automatového duralu a přesto že je to celkem kvalitní dural, tak prostě povolil
Automatový dural je obyč jen vhodný pro dobré obrábění takový jsem mohl sehnat i u nás ale všude mi řekli nepoužívat nevhodné alespon pro mou aplikaci.
ten setrvák máš ze slitiny 424201 424203 424400 424911 (řekl bych takové základní letecké konstrukční slitiny) a jaké to mělo tepelné a hutní zpracování já zatím mám zhutněný kalený (vlastnosti ještě mnohem dále jak surová slitina) ale na řemenice je to zbytečné a dražší tak mě zajímá co vydrží z praxe za menší peníz. Také si chci udělat tak chci snížit náklady, ale aby byla životnost jak má být
ten leteckej mi objednával renda z německa, číslo netuším, ale surová kostka duralu mě vyšla přes trojku (přesně si nepamatuji, ale cca 3500) a o špony se pár lidí pořezalo než jim došlo že to není běžný dural
tak tomu se říká pořádný matroš :D
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3958
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od buky300zx » 15.01.2010, 19:24

"TAKZE BUDU SA VYRABAT PABLO NASIEL CLOVEKA KTORY SA ZIVY VYROBOU VECI PRE MOTORSPORT A ROBI STRASNE VECI VO SVOJEJ DIELNI CENU UPRESTNI PABLO POTOM PISTE PREDBEZNY ZAUJEM SEM NACH SA TO DA OBJEDNAT"
slik85 píše:1 sada 8) sr20det
keby mali aj s mensim priemerom koli prevodu (oni usetria matros a ty postu)
Preco to nevibavis u toho pana co roby strasne veci???
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od Kytt » 21.01.2010, 22:20

Tak ja ji mám z B3 už dva roky a vpohodě posílal jsem jim origo podle ní to událi tak že to byla asi moje předloha , klidně do toho jděte
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2452
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning

Příspěvek od mauglie » 27.01.2010, 09:53

Tak co, lidi, má někdo zájem?

Zatím se ozval Alex, že by jednu bral.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host