300 kobyl

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Uživatelský avatar
zorro
user
Příspěvky: 150
Registrován: 27.09.2004, 13:27
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zorro » 19.06.2004, 21:15

Martin_534: i to je mo?nost...ale uznejme...500+ bhp z 1,3 Wankela je docela krutých...viděl jsi to turbo? je vět?í ne? Higgiho hlava...:))) a navíc je velmi pravděpodobné, ?e jeho Haltech je vadnej...a ty detonace tudí? zaviňoval on...
Let´s drift!!!
Obrázek

Barbucha
user
Příspěvky: 86
Registrován: 12.04.2005, 12:57

Příspěvek od Barbucha » 20.06.2004, 03:57

<!--QuoteBegin-zorro+Jun 18 2004, 11:37 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (zorro @ Jun 18 2004, 11:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ladit podle Lambda sondy je docela mimo...její reakce jsou dosti zpo?děné a mezitím mů?e dojít k totální destrukci motoru. Nejideálněj?í je koupit EGT=Exhaust Gas Temperature měřák (nebo taky zvaný Pyrometer)...podle teploty výfukových plynů to ví? hned, ?e něco není OK. Při chudé směsi se toti? motor neskutečně teplotně zatě?uje...:)))

[/quote]
Na?el jsem mo?ná ře?ení, který je za docela rozumný peníze. <a href='http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm' target='_blank'>http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm</a>
Jednotka obsahuje jak ?irokopásmovou lamdu od Bosche, tak EGT sondu. Ta Bo?ácká lambda je stejná, jako pou?ívají A/F soupravy od Motecu, tak?e to snad bude přesný.

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 21.06.2004, 08:11

<!--QuoteBegin-sprinter+Jun 19 2004, 07:22 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 19 2004, 07:22 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Od Idanowa jsem koupil olejovou pumpu v domeni,ze moje uz to ma za sebou.Vcera jsem ji byl u Michala vymenit a k memu nemilemu prekvapeni jsem zjistil ze moje stara pumpa spatna nebyla(tedy ve smyslu polamana),a ze nova tlaci uplne stejne jako puvodni. [/quote]
to ma mrzi, ze ti ta pumpa nepomohla. :( chces ju vratit?

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 21.06.2004, 08:47

<!--QuoteBegin-sprinter+Jun 19 2004, 07:36 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 19 2004, 07:36 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> 1. Ondrejovo devce neznam,ale jestli je stejne dobra jako jeho auto tak bych se urcite nebranil.
2. 2Ondra:Jinak doufam plantazniku ze panaka me priste zaplatis za psychyckou ujmu.Za to ze me nechas vyhrat si nic nekoupim. [/quote]
Ad 1: Dobrá je, ale bránit se budu já.. ;) :D :D :D :D
Ad 2: Panáka u mě má?, ale nezůstane u jednoho.. ;) :D :D :D :D :D
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 23.06.2004, 22:31

<!--QuoteBegin-idanow+Jun 21 2004, 07:11 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (idanow @ Jun 21 2004, 07:11 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-sprinter+Jun 19 2004, 07:22 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 19 2004, 07:22 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Od Idanowa jsem koupil olejovou pumpu v domeni,ze moje uz to ma za sebou.Vcera jsem ji byl u Michala vymenit a k memu nemilemu prekvapeni jsem zjistil ze moje stara pumpa spatna nebyla(tedy ve smyslu polamana),a ze nova tlaci uplne stejne jako puvodni. [/quote]
to ma mrzi, ze ti ta pumpa nepomohla. :( chces ju vratit? [/quote]
To me Oto nechapes.Ta pumpa me pomohla a vratit ji rozhodne nechci,ale kolik z vas vedelo,ze byly na dvoukilech dva druhy cerpadel?Pouze jednokomorova tlaci neco malo prez 4bary,kdezto dvoukomorova ma 5,5baru prepousteci ventil.(stara me prez 3bary nesla).
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 24.06.2004, 07:31

<!--QuoteBegin-sprinter+Jun 23 2004, 09:31 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 23 2004, 09:31 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-idanow+Jun 21 2004, 07:11 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (idanow @ Jun 21 2004, 07:11 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-sprinter+Jun 19 2004, 07:22 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 19 2004, 07:22 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Od Idanowa jsem koupil olejovou pumpu v domeni,ze moje uz to ma za sebou.Vcera jsem ji byl u Michala vymenit a k memu nemilemu prekvapeni jsem zjistil ze moje stara pumpa spatna nebyla(tedy ve smyslu polamana),a ze nova tlaci uplne stejne jako puvodni. [/quote]
to ma mrzi, ze ti ta pumpa nepomohla. :( chces ju vratit? [/quote]
To me Oto nechapes.Ta pumpa me pomohla a vratit ji rozhodne nechci,ale kolik z vas vedelo,ze byly na dvoukilech dva druhy cerpadel?Pouze jednokomorova tlaci neco malo prez 4bary,kdezto dvoukomorova ma 5,5baru prepousteci ventil.(stara me prez 3bary nesla). [/quote]
aha, ja som to pochopil tak, ze ti je teraz na prd ;)
viem, ze roman ma este jednu, skusim sa na nu pozriet, ci nie je ten novsi typ a dam vediet.
ze sa robili aj dvojkomorove som netusil :o

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 24.06.2004, 22:53

<!--QuoteBegin-idanow+Jun 24 2004, 06:31 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (idanow @ Jun 24 2004, 06:31 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-sprinter+Jun 23 2004, 09:31 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 23 2004, 09:31 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-idanow+Jun 21 2004, 07:11 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (idanow @ Jun 21 2004, 07:11 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-sprinter+Jun 19 2004, 07:22 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jun 19 2004, 07:22 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Od Idanowa jsem koupil olejovou pumpu v domeni,ze moje uz to ma za sebou.Vcera jsem ji byl u Michala vymenit a k memu nemilemu prekvapeni jsem zjistil ze moje stara pumpa spatna nebyla(tedy ve smyslu polamana),a ze nova tlaci uplne stejne jako puvodni. [/quote]
to ma mrzi, ze ti ta pumpa nepomohla. :( chces ju vratit? [/quote]
To me Oto nechapes.Ta pumpa me pomohla a vratit ji rozhodne nechci,ale kolik z vas vedelo,ze byly na dvoukilech dva druhy cerpadel?Pouze jednokomorova tlaci neco malo prez 4bary,kdezto dvoukomorova ma 5,5baru prepousteci ventil.(stara me prez 3bary nesla). [/quote]
aha, ja som to pochopil tak, ze ti je teraz na prd ;)
viem, ze roman ma este jednu, skusim sa na nu pozriet, ci nie je ten novsi typ a dam vediet.
ze sa robili aj dvojkomorove som netusil :o [/quote]
Rozdil je v tom ze u dvoukomorove verse do sebe kola zapadaji nahore a maji podstatne vic zubu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů