2 Doublejay

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 07.07.2004, 09:17

Právě jsem si na tvých stránkách přečetl jak dopadlo tvoje zvy?ování tlaku turba. Je?tě bych být tebou nepropadal panice. ;)
To, ?e turbo vyvine tlak 1,1 baru a? nad 4.000 rpm, bych řekl, je v pohodě. Ten tlak je opravdu vysokej. Kolem 3.000 rpm musí turbo dosáhnout maximálního sériovýho plnicího tlaku - tzn. 0,7 baru. V normální konfiguraci by dal?í zvy?ování tlaku zastavila wastegate. Při téhle úpravě to tak ale není, tak?e je úplně normální, ?e turbu trvá je?tě pár set otáček, ne? nafouká těch 1,1 baru..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 07.07.2004, 10:04

taky bych řek a navíc bych zkusil vytočit, přeřadit a pozorovat co se bude dít :) mělo by začít plnit na max trochu dříf :)

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 11:45

Kluciiiii, ja tu teorii celkem zvladam, ale fakt je ten, ze pod 4000 jsem standardniho plniciho tlaku nikdy nedosahl (spis kolem 5000). Stejny problem resil Sprinter a mel taky turbo se spatnym trimem. Ja mam navic v zive pameti, jak mi auto jelo se spatnym turbem, ktere zralo olej a s motorem, ktery mel tlaky kolem 8.5, a jak mi pak (ne)jelo po te repasi. Jasne, muzu jezdit tak, jak to mam ted, ale moc duvery v odpojenou wastegate nemam. Navic - ten hlavni problem, ktery pocituju, neni nedostatek tlaku/vykonu pri vyssich otackach, ale prave pri tech nizsich. Ja napr. na dvojku pri prudkem slapnuti plynu na podlahu nehrabnu, vzdycky to trva, nez dosahnu tech vyssich otacek a tlaku. Kdyz pak vytocim k 6000, rychle preradim a pokracuju ve vysokych otackach, tak je to v pohode, auto skoci dopredu. Ale akcelerovat z 3000-3500ot. je o nicem :( Hlavne me zarazilo, ze se vubec nic nezmenilo na max. tlaku po predelavce vyfuku...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 12:00

Jeste jsem pozoroval jeden normalni, ale neprijemny jev, a to je pokles tlaku prave v tech vyssich otackach. Turbo nestiha tlacit a to zhoupnuti je tam vyrazne. Kdyby byl ten max. tlak tam, kde ma spravne byt, tak k tomu nedojde, resp. dojde mnohem pozdeji. Jestlize ja ovsem musim motor tolik vytocit, abych toho tlaku dosahl, tak mi uz prilis velky rozsah, kde ten tlak je, nezbyva. Opravdu blby trim lopatek, ktery dava turbu tak blbou charakteristiku zavislosti tlaku na otackach, ze je to vyrazne horsi nez u vasich aut... :ph34r: Musim se poohlednout po jinem turbu. Nejradeji bych T28, ale to je temer nesehnatelne, a kdyz, tak mnohem draz nez treba T3. Jenze mne se prave ted nechce jit do vstriku a cipu, s temito vydaji jsem prave ted nepocital a nehodi se mi to. Ale poradne jezdit se mi chce porad :D Nechci mit auto cele leto na nejakych predelavkach a mit super vykon az v zime.

2 Ondrey: vypada nejak ta pumpa? Nekdo z fora mi nabizel, ze by to trochu potlacil, ze na to ma lidi B)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 07.07.2004, 13:11

No jestli to jen nebude tim, ?e ta teorie je krapet nadhodnocena <_< Jel jsem ve dvou nissanech a v ani jednom nebyl max tlak 10 PSI pri 3000 Jsem dost pesimista a opravdu to hlidal jako spolujezdec. Tak tedy otazka je tu někdo takový komu turbo začíná tlačit od 3000 max tlak :o

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 13:33

No, nejmin Ondrovo auticko tahne odspodu podstatne lip nez to moje.... Budu se opakovat - dokud mi turbo zralo olej, jezdilo to jako cert. Od te repase je to proste linejsi. Udelal jsem sani, vyfuk, mam jiny motor s lepsimi tlaky, furt to neni ono.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 07.07.2004, 13:38

S tím souhlas rozdíly v nástupu turba jsou, ale ten max tlak, ani náznak toho ?e by to bylo mo?né jsem prostě nezahlíd :(

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 14:03

Necham si namontovat tazne zarizeni, karku osadim vetrakem z lokomotivy, natahnu potrubi a bude klid :ph34r:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 07.07.2004, 14:20

<!--QuoteBegin-doublejay+Jul 7 2004, 10:45 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (doublejay @ Jul 7 2004, 10:45 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> .... Hlavne me zarazilo, ze se vubec nic nezmenilo na max. tlaku po predelavce vyfuku... [/quote]
Jestli to není tím, ?e jste tam nechali ten poslední tlumič... Kdy? jsem viděl, jak vevnitř vypadá a co v?echno musí výfukové plyny překonat, tak mi hrůzou vstávaly zbytky vlasů na hlavě.. ;) :D
Já jsem na svém autě - bez jediného tlumiče, rezonators only :D - zaznamenal po úpravě výfuku nárůst plnicího tlaku na 1 bar.. Co? je podle mě způsobený tím koncákem.. :ph34r:

S tou pumpou to zatím moc nevypadá. <_< Barbucha snad na něco přijde... jinak kupuju Bosche... :(
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 07.07.2004, 14:22

<!--QuoteBegin-Conrad+Jul 7 2004, 12:11 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Conrad @ Jul 7 2004, 12:11 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> No jestli to jen nebude tim, ?e ta teorie je krapet nadhodnocena <_< Jel jsem ve dvou nissanech a v ani jednom nebyl max tlak 10 PSI pri 3000 Jsem dost pesimista a opravdu to hlidal jako spolujezdec. Tak tedy otazka je tu někdo takový komu turbo začíná tlačit od 3000 max tlak :o [/quote]
Já takový auto znám... jezdim v něm... ;) :D
0.7 baru ve 2.800 rpm, maximální plnicí tlak 1 bar ve 3.500 rpm..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 07.07.2004, 14:30

Tak to mi musí? předvést na pří?tím srazu :unsure: :)

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 15:25

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 7 2004, 01:22 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 7 2004, 01:22 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Já takový auto znám... jezdim v něm... ;) :D
0.7 baru ve 2.800 rpm, maximální plnicí tlak 1 bar ve 3.500 rpm.. [/quote]
No prave... A protoze jsem v nem jel, vim o tom a libilo se mi to, tak to chci taky :D
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 15:29

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 7 2004, 01:20 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 7 2004, 01:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Jestli to není tím, ?e jste tam nechali ten poslední tlumič... [/quote]
Muzu ho zkusit odpojit, mame tam navarenou takovou sikovnou prevlecnou sponku, staci ji smiknout flexkou a hola roura kouka do prostoru :P Ale ze by ten koncak na tom byl hur nez kat a stredni tlumic, to se mi nezda. Ja se spis bal zborceneho katu, ale asi jsem mu zjevne krivdil.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.07.2004, 15:32

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 7 2004, 01:20 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 7 2004, 01:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> S tou pumpou to zatím moc nevypadá. <_< Barbucha snad na něco přijde... jinak kupuju Bosche... :( [/quote]
A nezkusime potlacit ten Apex? Musim se kouknout do icq, s kym jsem se o tom bavil, kdoze mi to nabidl pomocnou ruku B)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 08.07.2004, 07:54

Co tam máš Ondrey za koncovej tlumič chci něco koupit, tak mi poraď seš profík přes koncáky :)
](*,) never ending story ](*,)

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů