Stránka 1 z 1

Alternativni zapojeni FPR

Napsal: 26.09.2004, 11:01
od 935Baby
Nejak tomu porad nerozumim.

Prevzato z http://doublejay.wz.cz

PS: doufam ze ti nevadi kdyz jsem to sem napsal :)
Ř?­zen?­ FPR

Velmi podnětnou ??pravou se jev?­ alternativn?­ zapojen?­ tlakov??ho regul??toru paliva (FPR). Ten udr??uje tlak na 250,1 kPa (2,501 bar, 2,55 kg/cm3, 36,3 psi). Proto??e mno??stv?­ vstřikovan??ho paliva je z??visl?? na době trv??n?­ vstřikovac?­ho impulsu, je nutn?? tento tlak udr??ovat na předepsan?? hodnotě. Ve standardn?­m zapojen?­ je ř?­d?­c?­ podtlakov?? sign??l veden z bloku s??n?­ (ECCS) do elektromagnetick??ho ventilu ř?­zen??ho z ECU a d??le pak do ř?­d?­c?­ho vstupu FPR. Toto zapojen?­ je značně nepru??n??, neboť pro vyloučen?­ různ??ch ru??iv??ch vlivů jsou reakce ECU na rychl?? podněty poměrně pomal?? a nepř?­li?? ochotně kop?­ruj?­ aktu??ln?­ polohu plynov??ho ped??lu. Pot?­??e způsobuje zejm??na elektromagnetick?? ventil pro volnobě??n?? ot??čky (P.R. Control Solenoid Valve), jeho?? pou??it?­ nen?­ nezbytn??. Tento ventil z?­sk??v?? sp?­nac?­ ON/OFF sign??l z ř?­d?­c?­ jednotky. Je-li vypnut?? (OFF), proch??z?­ podtlakov?? sign??l ze vstupn?­ho otvoru ventilu na jeho v??stup a do ovl??dac?­ho vstupu FPR. Kdy?? ř?­d?­c?­ jednotka vy??le sign??l ON, c?­vka st??hne p?­st dolů a podtlakov?? sign??l přeru???­. Proto nahrad?­me ř?­zen?­ FPR z ovl??dac?­ho ventilu př?­m??m ř?­zen?­m ze s??n?­. Pomoc?­ T-rozbočovače propoj?­me jedinou tenkou hadičku vystupuj?­c?­ ze zadn?­ strany s??n?­ a ovl??dac?­ vstup FPR, zat?­mco v??stup ovl??dac?­ho ventilu kvůli vyloučen?­ ??niku ř?­d?­c?­ho podtlakov??ho sign??lu zaslep?­me. Z?­sk??me tak značně pru??něj???­ reakci na polohu plynov??ho ped??lu t??měř s nulov??mi n??klady. ...zpět nahoru

Jestlize to ma ty priznive dopady na odezvu plynu jak pises, tak to musim tak zapojit :D
Takze kdyz to zapojim jak rikas ten ten solenoid tam pak bude k nicemu. Tak proc ho tam teda Japonci davali???? Kdyz zapojim tlak ze sani primo do FPR tam tam pujde porad bez ohledu jestli jedu off boost nebo on boost.

Tak proc tam teda ten solenoid byl? Porad nechapu jeho presnou funkci
elektromagnetick?? ventil pro volnobě??n?? ot??čky (P.R. Control Solenoid Valve), jeho?? pou??it?­ nen?­ nezbytn??. Tento ventil z?­sk??v?? sp?­nac?­ ON/OFF sign??l z ř?­d?­c?­ jednotky. Je-li vypnut?? (OFF), proch??z?­ podtlakov?? sign??l ze vstupn?­ho otvoru ventilu na jeho v??stup a do ovl??dac?­ho vstupu FPR. Kdy?? ř?­d?­c?­ jednotka vy??le sign??l ON, c?­vka st??hne p?­st dolů a podtlakov?? sign??l přeru???­
Takze on boost je solenoid otevreny nebo zavreny? Kazdopadne kdyz ma ON/OFF funkci, tak jak to muze byt zapojene by Doublejay??

Jsem z toho nejaky zmateny :?:

Napsal: 27.09.2004, 15:58
od doublejay
Samozrejme mi nevadi, ze jsi to sem opsal, prvotni pramen vzesel z sxoc.com a na stare forum ho prinesl jako prvni Raddy :lol: Myslim, ze tady to maji Japonci trochu prekombinovane a preregulovane. Jde o to, ze s rostoucim podtlakem na ridicim vstupu palivoveho regulatoru klesa tlak paliva. A to hradlovani je tam podle meho prave proto, aby k tomu nedochazelo, tedy na volnobeh, kdy je podtlak v sani nejvetsi, zpusobi zahradlovani tohoto podtlaku pomoci p.r.solenoidu. Mozna by to alternativni zapojeni mohlo byt problemove pri slabsim FPR, navic v tom bazmeku ridiciho solenoidu je zavedena nejaka dalsi hadicka ze sani a asi se tam neco pomeruje, ale jsou mezi nami jedinci, co to vsechno odpojili, zacpali a bazmek pro odlehceni auta vyhodili :lol:

Napsal: 27.09.2004, 16:09
od raddy
doublejay píše:Samozrejme mi nevadi, ze jsi to sem opsal, prvotni pramen vzesel z sxoc.com a na stare forum ho prinesl jako prvni Raddy :lol: Myslim, ze tady to maji Japonci trochu prekombinovane a preregulovane. Jde o to, ze s rostoucim podtlakem na ridicim vstupu palivoveho regulatoru klesa tlak paliva. A to hradlovani je tam podle meho prave proto, aby k tomu nedochazelo, tedy na volnobeh, kdy je podtlak v sani nejvetsi, zpusobi zahradlovani tohoto podtlaku pomoci p.r.solenoidu. Mozna by to alternativni zapojeni mohlo byt problemove pri slabsim FPR, navic v tom bazmeku ridiciho solenoidu je zavedena nejaka dalsi hadicka ze sani a asi se tam neco pomeruje, ale jsou mezi nami jedinci, co to vsechno odpojili, zacpali a bazmek pro odlehceni auta vyhodili :lol:
Cele to ma velmi jednoduchy dovod: aby bol pri studenom motore vyssi tlak paliva kvoli lepsiemu startovaniu, ECU prepne privod podtlaku do FPR prave cez tento solenoid na atmosfericky-vyssi tlak a tym sa zvysi tlak benzinu. Normalne je na volnobehu prepnuty solenoid na podtalk zo sania, nizsi tlak benzinu

Napsal: 27.09.2004, 19:21
od Martin_534
tak??e to by mohl b??t ten můj probl??m se starov??n?­m? :)

j?? tam to ti?? selenoid nem??m, proto??e se mi nechtělo zapojovat tu 3 hadičku do s??n?­ :)

btw. stejně mi nepřijde, ??e by to jelo jinak ne?? se seriovym zapojenim :)