Neco k udrzbe, cisteni zadni priruby na sacim bloku

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2319
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Neco k udrzbe, cisteni zadni priruby na sacim bloku

Příspěvek od 935Baby » 26.09.2004, 12:59

Tak jsem se podival do zadni priruby na sacim bloku. Ta jak do ni jde hadice na volnobezne (off boost) odvetravani vacek. A po otevreni jsem mel sok. Na cele vnitrni plose te priruby byly skoro 3mm nanosy od toho jak se tam odvetravaji vacky. Otvor na odvetravani vacek byl pekne zaneseny. I zadni cast saciho bloku byla pekne spinava. Jeste jsem vyndal PCV ventil (jde do nej hadice od odvetravani vacek - ta co jde do leva) a zkontrolova ho. Vse jsem vycistil.

Dale jsem zkontroloval po sestaveni PCV ventil - pri volnobehu sejmout hadici co do nej jde. Musi byt citit pomerne silne vakuum a je slyset takove cvakani jak ten ventil zavira. Kdyz jsem to zkousel nedavno tak sal pouze malinko. Jeste pro upresneni timto ventilem se odvetravaji vacky pri off bost rezimu, on boost je zaverny a odvetrava se to hadici za filtrem. Stejne to maji ti Japonci dobre vymyslene 8) A jeste kdyz mate dole hadici z PCV (positive-crank-ventilation) ventilu maknete na druhy konec co jde z vacek - je citim jak z ni lehce fouka.

Skoda ze nemam digitalni fotak. To byste koukali jak ta zadni priruba byla zas..na :shock: No snad nekdy zbydou penize i na ten fotak.


Vsem doporucuju podivejte se do te priruby. Staci povolit jen 4 srouby a odklopit ji a vse uvidite. Pozor na tesneni, byva prilepene tak at ho neroztrnete pri sundavani
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host