Stránka 2 z 2

Napsal: 27.01.2003, 15:54
od raddy
V-Eagle píše::blink: To je docela paradox. Cekal bych, ze kdyz utika a pridas, tak ze to pujde ven jeste vic..
BOV nepusta vzduch ze by bol zly, ale preto, lebo pri tejto rychlosti je klapka otvorena len trochu a si tam vznika podtlak, ktory ho otvara. Ked pridam,klapka sa otvori viac a podtlak zmizne a ventil sa zavrie. Musim to este preskumat....

Napsal: 27.01.2003, 21:38
od howado
Doufam ?e se ti to povede vy?e?it. ;)
To asi nebude dobrý kdy? se poka?dy p?i 130i odev?e. :(

Napsal: 28.01.2003, 09:50
od V-Eagle
Je ten unik nejak markantni? Vadi to pri jizde /malo vzduchu, vic paliva/?

Napsal: 28.01.2003, 09:58
od raddy
V-Eagle píše:Je ten unik nejak markantni? Vadi to pri jizde /malo vzduchu, vic paliva/?
Prave ze okrem toho, ze to sici, ziadny problem nepozorujem. Vykon je O.K. (bavime sa o ustalenej rychlosti), co sa tyka pomeru paliva/vzduch, tazko povedat. Moze to byt aj tak, ze BOV odpusta len prebytocny vzduch (ked je klapka otvorena len trochu???), neviem si to poriadne vysvetlit. Fakt je, ze BOV otvara rozdiel tlakov pred a za klapkou... Uz som sa opytal u apex performance, uvidim co povedia. Skusim este aj priamo vyrobcu...

Napsal: 28.01.2003, 13:11
od raddy
raddy píše:
V-Eagle píše:Je ten unik nejak markantni? Vadi to pri jizde /malo vzduchu, vic paliva/?
Prave ze okrem toho, ze to sici, ziadny problem nepozorujem. Vykon je O.K. (bavime sa o ustalenej rychlosti), co sa tyka pomeru paliva/vzduch, tazko povedat. Moze to byt aj tak, ze BOV odpusta len prebytocny vzduch (ked je klapka otvorena len trochu???), neviem si to poriadne vysvetlit. Fakt je, ze BOV otvara rozdiel tlakov pred a za klapkou... Uz som sa opytal u apex performance, uvidim co povedia. Skusim este aj priamo vyrobcu...
Tak tu je odpoved od apexperf. Je tam v podstate to, com som napisal aj ja.
Hi,

Ive just been on the phone to Bailey Motorsport and they say that you get a point when cruising that the pressure in the boost pipes is very slightly higher than the pressure in the pipe leading to the top of the dump valve and this can lead to a slight leak from the valve. This is a characterisic of dump valves and I know that the dump valve on my Cossy used to sit open when cruising at around 90mhp and I used to get a constant shhhhhhhh from it unless I let off the throttle or pressed it harder.

Bailey say that if youre car runs smooth when crusing at 130km/h then you shouldnt worry about it. If youre car is 'jerky' when cruising then you need a stiffer base spring in the dump valve.

If you have just fitted the valve then you might want to run it for another week or so as they sometimes need a short amount of time to bed in :-)