mara_m píše:pac bych to ka24de pak knemu dal turbo nebo kopresor  
  
 a misto 1,8 bych mel 2,4 vse legalne ono kdyz das rb a zavinis vaznejsi dopravni nehodu ci se do nejaky dostanes a pude auto na expertizu a tam zjistej ze tam je jinej motor nez ma bejt tak pojistovni daj od toho ruce pric a veskera skoda je na tobe ale ono to je jedno vcelku zas pac jim stacej jini kola ci by jim vadilo asi u te ka24de turbo ale me prijde ze to rb moc zatezuje predek vuci zadku
 
to je blbost,protože jakmile způsobíš se tvým SX nehodu dopadneš stejně,maš jiná kola,jiné brzdy,jiný podvozek,jiný turbo a spoustu jiných věcí které pojištovně na to abys zaplatil bude stačit..a věř,že na expertýze pokud půjde o velký průser najdou do posledního šroubku všecko. 
druhá věc je,že KA24DE do 200Sx nikdy legálně nedostaneš...200sx a 240sx jsou jiné vozy,řešil jsem to před 8mi lety přes nissan. 
Třetí věcí je,že RBse 450konmi se bude chovat daleko líp než CA, navíc dýl vydrží a nepotřebuje k tomu nic víc než seriové střeva. 
500koní na CA18 je fajn,jezdí jich hromada a jezdí dlouho,ale 500koní na RB je trošku něco jinýho a ty auta s rozložením váhy toho motoru problémy nemají,jezdí jich dnes už opravdu velká spousta,swapy na RB25 jsou oblíbené, je to hodně muziky za málo peněz. Swap a RB26DETT je už trošku nadstandartní luxus. Asi bude dobrý řešení i SR20DET cenově to bude taky výhodný. 
ale ano, s těma 300konma to auto cvičí dobře a asi to i stačí.
 
			
			
									
						
							superb 2004 1,9tdi chiped..  brzy k prodeji.. 
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod