Instalacia original garrett
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Instalacia original garrett
Aky je problem s original Garrett turbami pri instalacii na Z32? Co viem tak sa predavaju nejak upravene, aby to bola plug and play instalacia, ale neviem aky je problem s normalnymi turbami.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Instalacia original garrett
Je tam dost zasadni vyfuk ti u Z32 drzi na 4 sroubech (dawnpipe) a klasika Garret ma 5 takze predelat prirubu nebo kupovat (dawnpipe)
Re: Instalacia original garrett
Ano presne aj kvoli tomu sa neda použiť turba na CA-čko kvoli zadnej vyfukovej časti turba.Jak dobre viem inač je to stejne turbo T25 jak je originalne na CA-čku?To už nie som si istyGrassell píše:Je tam dost zasadni vyfuk ti u Z32 drzi na 4 sroubech (dawnpipe) a klasika Garret ma 5 takze predelat prirubu nebo kupovat (dawnpipe)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalacia original garrett
Tak ten downpipe ano to som zistil. To nieje az taky problem. Skor ide o to ci turbo pasne na zvody, ci nemusi byt nejak upraveny housing (saci bo vyfukovy), lebo sa tam seriovy nevojde.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Instalacia original garrett
Na prirubu na svody to pasuje a musis pak pootocit kompresorem jak potrebujes.
Re: Instalacia original garrett
sroby na sani kompresoru jsou tusim otocene o 90°
spis napis jakou vykonovou upravu si predstavujes
na AT bych to videl:
1. nove CHRA
2. nove CHRA + turbinove housingy z MT
3. kit GT2560
ale menic na AT uz ma podle me spatnou ucinnost nad 350k
spis napis jakou vykonovou upravu si predstavujes
na AT bych to videl:
1. nove CHRA
2. nove CHRA + turbinove housingy z MT
3. kit GT2560
ale menic na AT uz ma podle me spatnou ucinnost nad 350k
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalacia original garrett
no zatial je to este daleko ale isli by tam urcite GT2560R. Jo to ze ma automat problem s krutakom je jasne (hlavne ked nieje novy ze ano).vmille píše:sroby na sani kompresoru jsou tusim otocene o 90°
spis napis jakou vykonovou upravu si predstavujes
na AT bych to videl:
1. nove CHRA
2. nove CHRA + turbinove housingy z MT
3. kit GT2560
ale menic na AT uz ma podle me spatnou ucinnost nad 350k
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Instalacia original garrett
V čem je rozdíl mezi turby/svody pro AT a Manual ?
Mají jinou přírubu na výfuku nebo jsou jiné svody ?
Mají jinou přírubu na výfuku nebo jsou jiné svody ?
Nissan 300ZX '90 3.0i V6 TT SWB Targa-Top, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof
FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof
FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
Re: Instalacia original garrett
vsechno je stejne jen AT mensi turbinovou skrin