Vstřiky pro SR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Vstřiky pro SR

Příspěvek od Petr.S14 » 22.11.2013, 02:51

chtěl bych se zeptat na váš názor kluci, jaký byste volili vstřiky pro SRko, kdyby se jednalo o výkonu, dejme tomu 400 koní a o něco málo vejš.. (je to takovej můj malej sen) když už kupovat vstřiky, tak aby měli smysl i do budoucna..
555cc nisma se dávaj ale to je mám pocit tak do těch 350 koní..
740cc nisma, nebudou mít velkou prodlevu?
samosebou za předpokladu naladění jednotky..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2013, 09:02

550 bude malo na realnych 400 koni, urcite aspon 660 ale podla mna az tie 740 budu dostatocne. S prodlevovu to nieje pri tychto velkostiach priamo umerne, takze aj 740 moze mat rovnaky lag ako 550.

Tuto napr kalkulacka na vstreky:
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php

Tuto realne data o lagoch:
http://www.paulr33.com/powerfc-faq/inj_top-en.htm
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od jagy » 22.11.2013, 09:18

Vlevo 3bar, vpravo 4bar. 555cc by mely stacit.

444 cc = 305 WHP * Brick Brown SR20DET ( S15 )
---------------------------------------------444 cc @ 4 bar = 351 WHP
462 cc = 312 WHP
509 cc = 342 WHP
555 cc = 373 WHP * Yellow
---------------------------------------------555 cc @ 4 bar = 423 WHP
570 cc = 380 WHP * BLUE R35 GTR
---------------------------------------------570 cc @ 4 bar = 440 WHP
601 cc = 405 WHP * Yellow Tomei
---------------------------------------------601 cc @ 4 bar = 457 WHP
647 cc = 436 WHP
692 cc = 468 WHP
740 cc = 500 WHP * Red
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od Awatar » 22.11.2013, 09:22

Pro SRko ho budou zajímat spíš side feed vstřiky:
http://www.paulr33.com/powerfc-faq/inj_side-en.htm
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od Awatar » 22.11.2013, 09:25

jagy píše:Vlevo 3bar, vpravo 4bar. 555cc by mely stacit.

444 cc = 305 WHP * Brick Brown SR20DET ( S15 )
---------------------------------------------444 cc @ 4 bar = 351 WHP
462 cc = 312 WHP
509 cc = 342 WHP
555 cc = 373 WHP * Yellow
---------------------------------------------555 cc @ 4 bar = 423 WHP
570 cc = 380 WHP * BLUE R35 GTR
---------------------------------------------570 cc @ 4 bar = 440 WHP
601 cc = 405 WHP * Yellow Tomei
---------------------------------------------601 cc @ 4 bar = 457 WHP
647 cc = 436 WHP
692 cc = 468 WHP
740 cc = 500 WHP * Red
A tohle je při jakym využití (Duty cycle)? Asi bych nepřekračoval nějak výrazně 85%.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od pablo » 22.11.2013, 12:33

co takhle sard 860 prodavam je su smiho srka byli kupovane nove

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od jagy » 22.11.2013, 19:11

Awatar: To je i na sidefeedy (mimo R35). :) A bylo to jen na ukazku, co zhruba potrebuje. Neni to na vic, nez 85%...

V te tvoji tabulce je pekne ukazano, jak jsou seriove 370cc vstriky pocitany na 2.5 baru a realita je vlastne 410cc na 3 bary.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od kenivruh » 25.11.2013, 07:55

Ale tu umeru narastu kapacity s tlakom nevie nikto a urcite nejde do nekonecna.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od raddy » 25.11.2013, 12:56

vztah medzi prietokom a tlakom je definovany konkretnym vzorcom, je to vsak nepriama umera, prietok nerastie priamo umerne s tlakom, kazdopadne tento vztah nie je nijako ukonceny, pokial bude rast tlak, bude rast prietok, nie vsak umerne...

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od evo400 » 28.11.2013, 10:01

takový velmi jednoduchý výpočet se dá udělat takto:

U 6ti válce platí zhruba že co ccm vstřiků, to výkon který lze dosáhnout na 85% duty
6vtřiků 550ccm = cca 550koní (samozřejmě u benzínu)

tedy u 4 válce to je 550/6*4= 366,6koní

Je to jen takový pomocný výpočet z hlavy, těch faktorů je víc, jako je ON paliva, bohatost při plném výkonu, tlak paliva atd..... ale zhruba se podle toho dá docela slušně orientovat.

Prodleva vstřikovačů není u dnešních moderních vstřiků problém. V podstatě se dá říci, že čím tenší je tělo vstřiku, tím lehčí jsou pohyblivé části uvnitř, tím menší mají setrvačnost a tím rychle vstřik reaguje. Opět jen orientační informace, která ovšem docela slušně funguje


Staré zoufale pomalé vstřiky Obrázek


Generačně nové Bosche Obrázek

Není to taková magie jak se z toho dělá, jen je potřeba zapojit rozum :mrgreen:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od cornhollio » 29.11.2013, 08:55

karle ,takže je lepsi koupit novy vstriky bosch než naky treba starsi japonsky?
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od evo400 » 29.11.2013, 09:10

Podle mne rozhodně ano. Nemusíš tam pak dávat nějaký ty podělaný resistor packy. Jen je třeba uvědomit si, zda máš side feed nebo top feed. Takže pravděpodobně to bude chtít i novou lištu a také nemusí sedět ani délka ani průměry. To se dá řešit vysoustružením redukce. To jsou všechno jen drobné obtíže, ovšem máš pořádné nové vstřiky a kdykoliv koupíš v krámu další kus, dva tři.... žádné čekací doby 3 měsíce a eskapády s celníky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Vstřiky pro SR

Příspěvek od cornhollio » 29.11.2013, 09:15

d. za info :wink:
FIRE WALK WITH ME

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů